ONLY LOVE YOU
EPISOD 2
DI DALAM KELAS
Cikgu ji hyo : Selamat pagi,semua
Pelajar² : selamat pagi,cikgu
Cikgu ji hyo : Kamu semua boleh duduk .
Pelajar² : Terima kasih,cikgu
Cikgu ji hyo : Baiklah,semua. Hari ni,cikgu nak memperkenalkan seorang pelajar baru.silakan masuk.
????????: Baik,cikgu
Cikgu ji hyo: Sila perkenalkan diri kamu.
????????: Nae. Annyeonghaseyo. Jungkook imnida.
Yoona : Ni kan lelaki tadi. Nama dia jungkook rupenya.
Sica : Kacaknya jungkook. Kan min ah???
Min ah : Yelah...
Cikgu ji hyo: Baiklah,jungkook. Kamu boleh duduk di sebelah chanyeol.
Chanyeol : Sini² * lambai tangan*
Jungkook pun duduk di tempat yang cikgu ji hyo suruh.
Kai : Annyeong. Nama saya kai. Dan ni kawan baik saya,chanyeol.
Chanyeol : Annyeong.
Jungkook : Annyeong kai,annyeong chanyeol. Nama saya jungkook.
Kai n yeol: Annyeong. Jom lah sambung belajar.
Jungkook : Nae.
Cikgu ji hyo: Baiklah,semua. Cikgu nk kamu siapkan kerja yang cikgu bagi. Esok,cikgu nk kamu semua hntr kerja tu ye. Faham tak,semua???
Pelajar² : Faham,cikgu.
Cikgu ji hyo: Baik. Kamu semua boleh rehat.
Pelajar² : Nae.
Kai n yeol : Jungkook,nk rehat ngan kitorg tak???
Jungkook : Boleh jugak. Terima kasih
Kai n yeol : sama².
Yoona : Korg,apa kata kita pergi rehat dngn kai,chanyeol dan jugak jungkook. Nak tak????
Sica n min ah: Okey. Jom lh.
DI KANTIN
Yoona,jessica dan min ah menuju ke meja yg kai,chanyeol dan jungkook duduk.
Yoona,sica,min ah: Annyeong.
Kai,yeol,jungkook: Annyeong.
Yoona : Nama saya yoona,yg sebelah saya ni sica dan yg tu *tunjuk min ah* min ah. Kami bertiga kwn baik. Boleh kami berkenalan dengan awak???
Kai n yeol : Dengan sape???? Dengan kitorang ke????*tersengeh*
Sica : Perasan lh korang berdua ni. Kitorg tanya kat dia tu ha *tunjuk jungkook*
Min ah : Betul tu,sica. Perasan betul korang ni kan?*senyum*
Kai n yeol : Hehe*sengeh je*
Jungkook : Annyeong. Nama saya jungkook.
Yoona,sica,min ah: Oh,,,jungkook rupanya. Selamat berkenalan. Boleh tak kalau kitorg nk rehat ngan korang sekali kt sini???
Kai,yeol,jungkook: Boleh je. Duduk lh.
Yoona,sica,min ah: Gomawo
Kai,yeol,jungkook: Cheonma
Sedang mereka berbual-bual,tiba² yuri dan tiffany ternampak mereka.
Yuri : Eh,tiffany. Cuba tngk yoona dan kwn² dia tu *tunjuk yoona*. Kenapa dia tu sibuk sngt nk rehat ngan pelajar baru tu???? Tak boleh jadi ni. Kita mesti buat sesuatu kat dorang supaya pelajar baru tu benci dorang.
Tiffany : Ye,aku nampak. Tapi kita nak buat mcam mna???
Yuri : Ish kau ni. Knapa tanya soalan mcam tu??? Kita kna fikir lah,tak kan itu pun tak tahu.
Tiffany : Mianhae*garu kepala*
Yuri : Herm. Apa² je lah,tiffany. Apa kata kalau kita berkenalan dulu dengan pelajar baru tu. Lepas tu, baru lh kita hasut dia dan cakap benda yg buruk² pasal yoona,sica dan jugak min ah.
Tiffany : herm. Ok jugak idea kau tu. Tak lma lgi,mesti pelajar baru tu akan benci kat dorang...hahahahaha
Yuri : Hahahaha. Betul cakap kau. Jom kita mulakan rancangan kita mulai hari ni.
BERSAMBUNG
Sory kalau pendek.hope korang enjoy bce ff ni..jngn lupa vote n komen..
YOU ARE READING
ONLY LOVE YOU
RandomONLY LOVE YOU sinopsis Watak²: Hero : jungkook bts Heroin : yoona snsd ,jessica snsd , min ah girls day Watak sampingan : kai exo dan chanyeol exo Watak jahat : yuri snsd dan tiffany snsd Genre : love,sad,jealous Jungkook seorang anak jutawan. Dia s...