Mirac'tan
Ayazla birlikte yiğiti parka görüyorduk,ecrin okuldaydı çıkışta onu alıcaktık ve biraz konusmamiz gereken seyler vardi aybuke hakkinda.
Ayaz-Ee,neler oldu?
Mirac-Hic bir sey olmadı valla ya.
Yiğit-Aybuke ablam hakkında bir seyler olmustu ama.
Mirac-Ha evet,bu aralar aybukenin morali bozuk gibiydi ya.
Ayaz-Ne alaka ki?
Mirac-Bilmiyorum ki.
Yigit-Ecrin ablam birazdan cikiyor biliyorsunuz aybuke ablami en iyi o taniyor belki bir sey soyleyebilirr!
Mirac-Zeki kocum benimm!
Yigit-hehehe!
Ayaz-Eh hadi Ecrin'i almaya gidelim.
Yavaş yavaş gidiyorduk ve sonunda geldik Ecrin'i bekliyorduk ve uzaktan geliyordu ecrin ve sonunda geldi ayaza sarıldı ve optu daha sonra tokalastik bizde Ecrin yiğitin yanağını öptü.
Ecrin-Ee neler yaptınız bakalim ben okuldayken?
Ayaz-Oldukca sıkıcıydı bebegim sen yokken.
Ecrin-Yaa askkiimm benimm
Yiğit-Ecrin abla Aybüke ablamın moreli çok bozuk.
Ecrin-Hm,ne nasıl yani anlamadım?
Mirac-Yani biliyorsun aybuke normalde cok neseli ve konuskan fakat bu aralar bir sey olmus gibi.
Ecrin-Biraz daha acar misiniz lutfen aa!
Mirac-Yani mesela aramalara cevap vermiyor mesajlara gec bakiyor gulmek yerine hehehe diyip gecistiriyor.
Ecrin-En son ailesi ona zarar verdiginde boyleydi belki ailevi bir sorundur.
Mirac-Bilmiyoruz ama sanırım ailesi o gun eve gec gelmisti ve erken gitmisti imkansiz bagirmasi ve moralinin bir anda bozulmasi.
Ecrin-Allah allah! Ne oldu acaba...
/////
Aybuke'den
Berkanla konusuyorduk sesli sekilde.
Berkan-Ya aybuke daha fazla inat etme kendini yipraticak kiz zaten iliskide onu bu kadar mi dusunmuyorsun?
Aybuke-Berkan abi sacmalama ben bunu ona yapamam yikilir ecrin
Berkan-Zaten eninde sonunda ogrenicek ya soyle iste
Aybuke-Abi anlamiyorsun ki Ecrin'i dogru duzgun tanımıyorsun
Berkan-Senden daha fazla tanıyorum en azindan eger öyleyse ben aciklarim
Aybuke-Abi saçmalama ya! Bunu dusunmemiz lazim iyice yer ve zaman onemli...
Berkan-Ben soyluyorum.
Aybuke-Abi du-
Yüzüme kapattı ve aramalarima asla cevap vermedi.
Ah berkan abi ah yaktin bizi...
////
Ecrin'den
Telefonumun çalmasıyla cebimden çıkarttım.
Berkan arıyor...
Allahım yine noluyor ya?!
Telefonu açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE FRİENDSHİP
No FicciónAybüke ve Ecrin uzun zamandır sanal arkadaştır,bu sanal arkadaşlık çok zor olsa da,ikisi bir araya gelmiştir. ///// Linçleyenler ağlayarak günlüğüne yazabilir.