12

23 2 0
                                    

Oy ve yorum yapın lütfennnn yeter cidden sıkıntı oluyor ya neden anlamıyorum tamam okuyorsunuz ama bir de vote verin ya.

💙💙💙

Sabah uyandığımda elimi yan tarafıma attım fakat elime değen boşluk ile kendimi kötü hissettim hemen bağırmaya başladım.

"Alaz. Alaz nerdesin!!!"demem ile kimse geri seslenmedi.
Anlamıyorum nereye gitmişti telefonumu alıp aramaya başladım fakat açan olmadı.

Bir kaç saat bekleme kararı aldım.

💛💛💛

Artık kendimi kötü hissetmeye başlamıştım.
Etrafıma bakarken komidinin üzerinde duran küçük bir not gözüne çarptı.
Hemen alıp bakmaya başladım kağıtta okuduklarım ile dehşete düştüm.

Kağıtta aynen şu yazıyordu.
"Aramızda olanlar benim için bir anlam ifade etmiyor. Sende unut hayatına devam et. Ben sıkıldım artık. Seninle birlikte olduğumuz zaman içinde başıma gelmeyen kalmadı ben. Ben artık seninle birlikte olmak istemiyorum. Bu adrese boşanma evraklarını gönderirsen hemen boşanırız. Beni unut ve benim peşime düşme hayatına bak.
ADRES******************"
Okuduğum şeyler ile iyice dehşete düşmüştüm.

Gözümden düşen yaşlar ile kendimi tutamayarak etraftaki herşeyi fırlattım artık sinir krizinin eşiğine gelmiştim kendime gelmek amaçlı yatağa oturup derin derin nefesler alarak İlknur'u aramak için telefonumu elime aldım.
"Alo yeni gelin nasılsın ağrın var mı?"dedi bir muzurca fakat benim halim içler acısı idi.

"İ-İlknur yanıma gelebilir misin?"dedim kekeleyerek.
Hemen telaşla konuştu İlknur"Eylül önce bir sakin ol hemen geliyorum yanına sakın bir delilik yapmaya kalkma!!!"dedi bende onayladım ve telefonu kapattım.Telefonu kapatmam ile dayanamayarak bayılmam bir olmuştu ne olduğunu bilmiyordum. Gerisi karanlık.

İlknur'dan

Eylül'ün evine geldiğimde sürekli zile basmama rağmen kapıyı açan olmadığında kendimi kötü hissetmiştim.
Eylül'ün kendine birşey yapma düşüncesi bedenimi ele geçirirken en sonunda dayanamayıp bahçeden girmeye karar verdim şükür ki bahçe kapısı açıktı.

İçeriye girdiğim zaman Eylül'ü bulamayınca hemen yukarı çıktım.
Yerde baygın yatan Eylül ile ağlamaya başladım bu kıza ne olmuştu böyle anlamıyordum." Eylül Eylül kalk kuzum bak ben geldim."dedim.

Bir süre böyle devam etmişti ve ben korkmaya başlamıştım daha sonra son kez seslendim"Eylül Eylül kalk lütfen korkuyorum."demem ile Eylül yavaş yavaş uyanmaya başlıyordu.

Eylül'den

Yavaş yavaş ayılmaya başlamıştım fakat beynime hücum eden düşünceler ile tekrardan ağlamaya başladım.

İlknur hemen yanıma gelip bana sarıldı ve konuştu"Ne oldu kuzum hı söyle bana hadi."demesi ile ona daha sıkı sarıldım ve anlatmaya başladım"İlknur Alaz Alaz beni terk etmiş hemde benimle birlikte olduktan sonra ben ben kendimi çok iğrenç hissediyorum İlknur benden yararlandı bildiğin. İlknur beni küçücük bir not ile beni terk etmiş beni hiç mi sevmedi İlknur."demem ile İlknur'da ağlamaya başlamıştı.

Ben ne yapacağımı bilmiyordum fakat en iyi bildiğim şey burdan uzak bir yere gitmek istediğimdi.

Hemen konuştum"İlknur İlknur ben ben burdan gitmek istiyorum artık olmuyor ben dayanamam her tarafta anılar var. Annemlerin yanına da gitmek istemiyorum."dedim ve İlknur konuşmaya başladı"Nereye gideceksin peki."demesi ile duraksadım. Evet kendime yeni bir sayfa açmam gerekti fakat bu lanet şeyi atlatmam gerekti ve kendime biraz zaman da vermem  gerekiyordu.

İntikam Ateşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin