kapitola první -- začátek

3 0 0
                                    

Každý konec je nový začátek, proto teď začínáme šťastné do nového roku. 6 jich je. A skončili jsme v rockfort. Taky tu začneme. :)))))))

Pov: uvítač cirkusu

Ten ehm mluvící že jakože je slovo jakože mluví ten za ne ehm uvozovky

"Vítejte vítejte, diváci a ubozaci! Usaďte se a sledujte jak se příběh vyvyji přímo před vašimi očima."

Pov: Tomáš

Tomáš si nepamatoval jaké to je chodit svobodně pod sluncem, ale najednou mohl. Byl v rockfortu tady mohl všechno (kromě toho žít šťastný život lol, to se v rockfortu nedělá). Tomáš byl povolán hargidem a tak tu byl. Už nemusel skrývat že žije, protože tady ani nikdo nevedel že umřel, až na pár výjimek...

Pov: Vladimír

Erm what the sigma. Vladimír věděl že v rockfortu duchové, ale Tomáš?! Ten vyladal az moc neduchově. Obzvlast neduchově vypadal, kdyz do valdimira vrazil. Duchové Vladimírem většinou prolezli a jediný kdo nebyl duch a uměl to byl Ludvík. Ale Tomáš nuh uh, Tomáš upadl na studenou dlažbu rockfortu.

Pov: Ludvík

Ludvík šel po boku svého přítele, když v tom se jeho bf srazil s jeho ex mrtvým spoluzakem. Tomáš jim vysvetlil že fakoval smrt. A že žije. Že tajný agent je. Ludvík nevěděl jak se cítit. Při každém pohledu co hodil na Tomáše si vzpomněl na den jeho smrti. A na ten den kdy utesoval Vladimíra. Na ten den kdy spolu s Vladimírem se nechali unést do víru lásky snažíce se zapomenout na temnou realitu. Měl mixed feelings. Ale hlavně byl rád.

Pov: Eva

Eva nevěděla co dělá v Rockfort. Tak se soustředila na to co věděla proč dělá. Jako třeba Silvu.

Pov: Silva

"Ještě kousek!" Křičela Silva Evino jméno, když Eva jen o kousek minula koš. Hrály basketbal a Silva jako podporující víc než kamaradka samozřejmě fandila Evě, která to úplně nedávala.

Pov: Jaan

Jaan byl v rockfortu. Co tady dělal? Doma měl Michala a dítě. Kradene, samozřejmě, jiné by ani nechtěl. Mňam,. Mňau.

To je vše . 2 couple, 1 agent a Jaan .Co on? On nic. On něco, my nápad. Těšte se na další kapitolu!

šťastná šestka Kde žijí příběhy. Začni objevovat