kapitola treti- podcast

0 0 0
                                    

Dobre ráno! Vstavejte a čtěte! Užijte si to! Dejte hvězdičku a komentář! Však to znáte. :)

Pov: Tomáš

Tomáš měl podcast. A jeho dream guests byli jeho exes. Vladimír a Ludvík tam seděli před ním a Tomáš si s nimi povidal. "Takze, jak všichni co poslouchají podcast určitě ví, tak já jsem vás ex. A taky nejsem mrtvý, to byl prank."

Ludvík a Vladimír kyvali hlavou na souhlas.

"Myslíte že mít společného ex vás nejak zblizilo?" Vyptaval se Tomáš.

"No samozřejmě, máme společnou věc " potvrdil Ludvík.

"Já jsem věc?" Zeptal se Tomáš.

"Ty jsi ex." Vysvětlil Vladimír.

Podcast měl hodně úspěch.

Pov: Eva

Eva se musí rozejít se Silvou. Ale ony spolu nejsou. Takže ji jenom řekne, že už ji nikdy vidět nechce. Bolelo ji to u srdce, vidět ji a vědět že je straight. Že ji využívá jako experiment zatímco si fuckuje Jaana na párty. Eva věděla co musela udělat.

Pov: Silva

Silva věděla co musela udělat. Řekne Evě pravdu, že chce být oficial. "EVO!" krikla Silva když ji uviděla. Jakmile se setkaly, Silva vyhrkla: "Musím ti něco říct." Eva rekla: "Musíme spolu mluvit." Ve stejný čas a tak se rozhodly říct to zaraz.

3
2
1
"Budes moje gf?" Řekla Silva

Pov: Eva

3
2
1
"Nechxi tě už nikdy videt" Řekla Eva.

Pov: Silva

Silva byla hlasitá, neslyšela co Eva Řekla.

Pov: Eva

Eva byla hlasitá, neslyšela co Eva Řekla.

Pov: Silva

Silva nechtěla aby to bylo trapne. "Souhlasím." Řekla tedy, i když nevěděla s čím souhlasí.

Pov: Eva

Eva nevěděla co Silva Řekla. Ale také s ní souhlasila. Asi obě dvě chtěly tu stejnou věc. Už se nevidět.

Pov: Silva

Eva taky souhlasila. Asi obě dvě chtěly tu stejnou věc. Byt oficial.

To je konec. Pijte. Další kapitolu bude.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 12 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

šťastná šestka Kde žijí příběhy. Začni objevovat