Čárky ahojky, nový díl šťastné švestky. Doufám že vám bude chutnat.
Pov: Ludvík
Ludvík měl plán na první den v Rockfortu. Udělá si svoji reputaci skvělým prankem na svoji třídu. Řekl jim všem, že sraz až 9:30, že mu to řekla učitelka létaní Koštělina. Sám tam přišel už v 8. Ale nebyl první.
Vedlejsi pov: Vavřina
Vavřina prokoukla Ludvikuv džejbelský plán. Poslala přes sovu vzkaz své kamarádce Kovadlině. Obě dvě se ve třídě objevily už v 6.10. Hodina ve skutečnosti začala až v 9.00, ale to nevadí. Ony mají spoustu zábavy co dělat za 3 hodiny. Například podepisovat si své místa a přemýšlet jak obhájit jejich změnu sedícího pořádku, a zároveň pomlouvat ostatní lidi co by chtěli taky sedět jinak.
Pov: Ludvík
"Erm... what the skibidi?!" vyletělo z Ludvíka údivem. Myslel si, že jeho plán je neprůstřelný, ale právě byl zastřelen touto zradou. Vavřina a Kovadlina už tu byly.
Pov: Tomáš
"Dream guest on my podcast?!" zopakoval Tomáš otázku, která mu byla položena jeho spoluzakem v Rockfortu. "Lets make things interesting.." rekl Tomáš a pousmál se. "One of my exes! Muahaahhaah"
Pov: Vladimír
Vladimír uslyšel Tomáše. Tomáš by chtěl jeho nebo Ludvíka na podcastu. Cítil se důležitě. Proč ne.
Pov: Alain brhlik
Alcin měl plán. Udělat armadu. Pokaždé když Eva porodila, koupil dítě. Taky poslal Hargdia pro děti a teď měl plán. Oni budou jeho armáda. Muhahaha.
Pov: Rita a Lenka
Rita a Lenka byly hodně populární. Všichni učitelé je měli rádi. I v Rockfortu. Hlavně Minnie byla jejich kamaradka a pomohla jim zmrazit miňonky.
Pov: Eva
Eva se nudila. Byla hlasitá a smala se všemu co řekla, ale nebylo to ono. "Já a sprostý slova? Nikdy!" Smala se Eva svému vtipu, jelikož sprostá byla. Ale pořád ji něco chybělo. Silva. Eva se rozhodla hrát pravdu úkol s Jaanem. Proč ne. Co by se mohlo stát?
Pov: Jaan
Jaan hrál pravdu úkol. "Pravda Jaane: co si myslíš o Silve? " Zeptala se Eva která dávala všechny věci o silve. Očividně byla posedlá. Jaan se zasmal. Vzpomněl si na jejich cas na té party o prázdninách. Když Silva opilá byla a jaan taky a oni spolu byli na vladimirove party. "No, jako můj názor je že Silva je člověk s kterým dobrý čas je možno mít." Rekl jaan. Vždyť to nebylo tajemství. Oba byli opilí a nic to neznamenalo. Přišlo mu to jako dobrý fun fact.
Pov: Eva
Kdo se moc ptá, moc se dozví. A Eva si přála aby mohla vzít svoji otázku zpátky. Jaan a Silva? Vždyť... Vždyť Eva a Silva. Proč Silva a Jaan? Silva je straight?! Ó né. Silva využila Evu jako experiment ale neměla zájem o ní nijak jinak. Eva cítila bolest v srdci. Sice byla v denialu o tom že je v lásce se silvou, ale Vždyť to byla pravda. Očividně láska neopetovana. :(
Pov: Ludvík
Ludvík povidal že odletěl na kosteti z nejazapadnejsiho bodu rockfortu do nejvýhodnějšího bodů rockfortu.
Pov: Silva
Silva byla zamilovaná. Milovala Evu. Dřív by si to nepřipustila, ale teď chtěla víc než jen milovat Evu v tajnosti. Chtěla aby byla její holka. Chtěla si změnit na ig status na taken. Chtěla být oficial. Silva se rozhodla ji to říct, hned jak bude mít příležitost. Silva se confessne.
Doufám že vám chutnalo xx. Další díl za chvíli a mezitím čekejte. :) caukybmnauky.
ČTEŠ
šťastná šestka
أدب الهواةpokračování pěkné pětky, ale je jich šest a bojují s nástrahami zlého černožníkaa brumíka. A jsou oneco šťastnější, proto šťavnatá švestka... tedaaa, šťastná šestka