Toppe begyndte at grine hysterisk.
,,DUDE! Hun har lige slået dig i FIFA." fik han fremstammet, selvom han stadig grinte. Jeg smed controlleren fra mig, og sendte Nathan et hoverende blik. Pludselig kunne jeg dufte et eller andet, og sprang ud i køkkenet.
,,DET ER, FUCKING, JERES SKYLD HVIS MINE POPCORN ER KOLDE!" råbte jeg, det var meningen det skulle lyde seriøst, men den latter der efterfulgte min sætning, sagde mig at de ikke tog det seriøst.
Hvorfor jeg egentlig lod de 4 drenge sidde i min lejlighed, selvom jeg knap nok kendte dem, vidste jeg ikke.
Popcornene var heldigvis stadig lidt varme, så jeg hældte dem op i en skål, og hældte salt på. Jeg tog skålen med ud, og drengene stirrede på den.
,,Drop det!" sagde jeg, og løftede øjenbrynene.
Nathan hviskede noget til James, som hviskede noget til Carlos, som hviskede noget til Toppe.
De rejste sig alle op.
Jeg kiggede forskrækket på dem.
,,Nej, drenge!"
De kom tættere på.
James var hurtigt fremme, og snuppede skålen, hvorefter de andre drenge lagde mig ned, og begyndte at kilde mig.
,,STOP! STOP SÅ!" grinte jeg hysterisk. HVORFOR, var jeg også så kildesyg?
------------
Jeg skulle fandme have hævn.
De var taget hjem for længst, da jeg endelig fik vristet mig fri.
De havde dog spist dem alle.
Jeg vidste, at de var hos Nathan.
Allesammen.
Jeg havde taget min sorte langærmede bluse på, sorte bukser, og en sort elefanthue.
Jeg følte mig som en morder! (😂)
Ude på terrassen var der køligt, og ret mørkt. Lysene derude, var ikke blevet tændt endnu. Jeg havde ligesom regnet ud, at 'skolens hottie' som Clair snakkede om, var Nathan, så jeg gik først til venstre. På mig, havde jeg en havkat, - en slags fisk, - en dåse blå spraymaling, og hårfjerningscreme.
Okay.. Jeg var ret hævngerrig, og tog voldsomme metoder i brug.. Men sådan var jeg bare..
Jeg fik stille og roligt lirket terrassedøren op, og listede ind.
De sov allesammen, på gulvet.
Jeg fik øje på en digitalur.
Klokken var 04;42.
Det var klart de sov..
Men jeg var IKKE træt.
Først, listede jeg mig hen til hans sofa, og lagde havkatten under hynden, så når de satte sig, ville den blive tværet ud. Jeg listede derefter, hen til Nathan, og puttede hårfjerningscreme på hans ene øjenbryn, og derefter på alle de andre drenges, ene øjenbryn. Imens det sad, gik jeg hen til væggen, som var helt blank, troede jeg i hvert fald. Jeg kunne ikke rigtig se noget. Så flot som jeg nu kunne, - i mørke, - spraymalede jeg et A efterfulgt af et B, og studerede det lidt i mørke. TILFREDS..
At fjerne hårfjerningscremen var den sværeste del af min hævn, men det gik umiddelbart fint. Jeg fniste kort, af deres ene-øjenbryne-frie-ansigter og listede derefter ud igen, for at gå ind og skifte til nattøj.
Jeg smed mig i sengen, og faldt med det samme i søvn.
------------
LØRDAG D. 5 APRIL.
------------
Jeg vågnede brat op, da jeg hørte et skrig. Nej, ikke et skrig, 4 skrig. Jeg grinte indvendigt, og kiggede så på uret.
06.37..
Hvilke galninger, står op på den tid? Gosh, jeg er bare IKKE et morgenmenneske. Jeg lignede sikkert også noget der var løgn.
Jeg kunne lige så godt stå op, da jeg er dårlig til at falde i søvn igen, efter jeg allerede er vågnet.
Vent..
Stop en halv..
Hvad havde drengene tænkt sig at gøre nu?
De kunne umuligt, bare sådan lige lade mig være, efter DET.
Forhelvede AB..
------------
Efter jeg havde lagt lidt naturligt makeup, satte jeg mig foran fjernsynet. der var en kasse jeg endnu ikke havde pakket ud, og den var fuld med billeder. Billeder af min mor, og min bror. Alle de billeder der var familiebilleder, havde jeg klippet min far ud af billedet og brændt hans hoved. Når jeg tænkte på det, havde jeg lyst til at græde.
Jeg græd normalt ikke, sådan set aldrig.. Men DETTE, kunne få mig til at græde. Min iPhone 6, bippede. Jeg tog den op.
((Din menustration, vil komme inden for få dage.))
stod der, fra min mens-cyklus-app..
,,Nå, ja for satan." mumlede jeg for nu selv. Jeg snuppede hurtigt mine ting, hoppede i mine sneakers, og skyndte mig ud, for at købe bind.
YOU ARE READING
Lad Eventyret Begynde
Teen FictionAnnabell Hunter er endelig 19 år, og flytter til Danmark - det land hendes mor kom fra. Det hele er noget underligt noget, mest på grund af hendes baggrundshistorie, så hun flytter først ind i sin nye lejlighed fredag, den 4 september. Lejlighederne...