𝘖𝘭𝘭𝘪 𝘔𝘢𝘵𝘦𝘭𝘢
Heräilen uuteen aamuun, pääni oli todella kipeä syynä siihen oli eilinen. Nousen ylös sängystä ja juoksen vessaan oksentamaan. Samalla kuulen ääniä asunnostani, oksennan loppuun ja pyyhin suupielen. Otan vettä ja harjaan hampaani. Hampaiden pesun jälkeen suuntasin keittiöön jossa Aleksi ja Niko olivat häärämässä aamupalaa. "Mitä te teette täällä?" kysyn hämmästyneenä.
"Eks sä muista?" tuo kysyy. "Muista mitä" mietin ja katson kaksikkoa. "No mehän tultiin samaa matkaa sun luo, lisäks sä olit niin päissäs ettei sua uskallettu päästää yksin lähtee" Niko naurahtaa ja ojentaa mulle särkylääkkeen ja veden. Otan ne ja istun sitten alas.
"Tässä olis herra unikeolle aamupalaa" Aleksi nauraa.Tökkään tuota kylkeen huvittuneena. "Joonas muuten kerto et Joel ja Y/n oli läheisissä tunnelmissa ollu eilen" Niko kertoo. Katson tuota vakavana ja hieman pettyneenä, olisin halunnut viettää iltaa Y/n:nin kanssa mutta Joel kerkesi väliin. "Onks sulla Olli kaikki hyvin?" Niko kyselee. "Mm joo on tottakai" hymähdän ja syön aamupalaani. "Olli kyllä sä voit kertoo meille, et onks sul tunteita Y/n:iä kohtaan?" Aleksi istuu viereeni. "Mm no joo on mulla, mut ei mulla oo mahkuja ku Y/n ja Joel kuitenki on läheisiä" huokaan.
"Olli on sulla, otat selvää Y/n:in tunteista ja kerrot sit omas eiks nii?" Aleksi neuvoo. "No joo mutku en mä vaa halua" huokaan ja syön aamupalan loppuun. Niko ja Aleksi tulevat halaamaan mua. "Mitä jos tehään tänään jotain kivaa? pelataan vaikka Monopolia" Tuo ilmoittaa. "Joo vaikka" vastaamme Aleksin kanssa yhteen ääneen. Ilmoitimme muille. että tulevat luokseni, sillä pidämme peli-illan.
Aleksi ja Niko lähtivät käymään kotona kun mä taas jäin vähän siivoamaan kotiani iltaa varten. Mietin samalla mitä puen. Kyselin vielä muilta ja he vastasivat pian myönteisesti. Ei mennyt kauaa kun muut saapuivat paikalle. Y/n ja Joel tuli samaan aikaan. Katson noita. Ei helvetti Niko puhu totta et ne on ehkä yhessä. Huokaan syvään. "No moii! kiva kun pääsitte" sanon kaikille. "Tottakai, ihanaa että kutsuit" Y/n hymyilee ja ojentaa Joelille takkinsa.
"Missäs Aleksi ja Niko on?" Joonas kysyy. "Aa ne lähti käymään kotona" hymähdän. Muut nyökkäävät.Vedän Joelin sivummalle. "Onko sulla jotain juttua Y/n kanssa?" kysyn tuolta. Joel katsoo minua totisena.
"Miks se kiinnostaa sua noin paljon?" Joel kysyy. "Mm no ehkä siks et Tommi on aika tarkka siitä kenen kanssa Y/n on" vastaan tuolle. "Jaahas no kuule Olli pieni mä voin sanoa että mä tykkään Y/n:nistä todella paljon niikun säkin mutta sen pitää ite päättää kumman haluaa" Joel hymähtää. Katson tuota vihaisesti ja lähden olkkariin etsimään peliä.Löydän pelin ja seuraan katseellani Y/n:nin ja Joelin keskustelua, kyllähän se hieman vitutti, että Joel sai ihastukseni. "Tommi" huikkaan brune tukkaielle miehelle. "Niin?" tuo kääntyy katsomaan mua. "Tuutko käymään tossa?" menen makkariin. Tommi tulee perässä ja istuu sängylle. "Joel on ihastunu Y/n:nään" töksäytän tuolle. Tommi katsoo mua tosissaan. "Onko varmaa?" hän kysyy. "Joo, Joel ite tunnusti" olen niin katkera että voisin mennä huutamaan Joelille. "Kiitos kun kerroit mä käyn muistutteleen Hokkaa parista faktasta" Tommi hymyilee ja taputtaa mua selkään hellästi.
Jään makkariin, mutta menen keittiöön jossa Tommi on juttelemassa Joelille. "Katokki ettet leiki mun pikkusiskon tunteilla muuten käy oikeesti huonosti" Tommi sähähtää. "Lupaan etten leiki" blondi laulaja hymyilee. Rumpali nyökkää ja menee olkkariin. Katson Joelia ja sitten Y/n:nnää. Huokaan surullisena ja menen sohvalle. Tuntui epäreilulta että mä joudun tyytymään siihen että näen nuo kaksi tulevaisuudessa nuoleskelemassa toisiaan. Pyyhin silmäkulman ja avaan pelin. Pian ovikello soi ja niko avaa oven avaimilla, ne olivat jääneet eiliseltä vielä hänelle. "Mooii" tuo huikkaa eteisestä. "Mooi" vastaan hieman surkeana. Aleksi tulee luokseni nopeasti. Hän oli parhain ystäväni ja tulee luokseni aina kun on joku.
"Mikä on hätänä?" tuo kysyy huolestuneena. Osoitan Y/n:niä ja Joelia. Aleksi vilkaisee noita ja huokaa. "Onks noi yhessä?" tuo mustatukkainen mies kysyy. Kohautan olkapäitäni ja nojaan Aleksiin. Niko ja Joonas tulevat luokseni myös. "Onks täällä kaikki hyvin?" Joonas kysyy. "Joo on, me tässä vaa vähän juteltiin noista kahesta" Aleksi kertoo ja osoittaa kaksikkoa pöydän toisessa päässä. "Mitä vittua?" Niko tokaisee. Joel ja Y/n kääntyvät katsomaan meitä kysyvästi. Käännän katseeni pois ja nousen välittömästi. "Olli?" Y/n nousee. "Älä" Vastaan itkukurkussa ja menen parvekkeelleni rauhoittumaan. Katselen ulos ja hengittelen rauhallisesti. Yksi kysymys mulla pyöri päässä ja se oli. Miksi juuri mä aina.
Kuulen oven menevän kiinni. "Olli? miks sä suhtaudut mun ja Joelin väleihin noin?" Y/n kysyy varovasti. "En mikskään, tuleeks teistä pari?" kysyn surullisena. "Ei tietenkään tule tai en mä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan" hän vastaa. "Joel tykkää susta sen näkee kyllä" niiskaisen. "Voi Olli" Y/n tulee halaamaan mua takaapäin. Laitan kädet Y/n:nin käsien päälle. Tässä oli jotenkin turvallista olla. "Olli sä oot tosi upee persoona" Y/n mumisee, käännyn ja otan naisen haliini. "Niin oot säkin" hymyilen ja silitän hänen selkäänsä. Nainen nyökkää ja pysyy halissa kauan.
———
Noni uutta lukua toivottiin joten nyt sitä VIHDOIN saitte.
Jos on ideoita niin kertokaa ja kysykää jos jotain tulee :3
YOU ARE READING
If you love me, let me hear you // Olli Matela X Lukija
FanfictionTää on omistettu Olli lovereille <3