𝘠/𝘯 𝘓𝘢𝘭𝘭𝘪

Olimme Ollin kanssa parvekkeella, tässä oli hyvä olla ja ehkä jopa turvallista. Halimme hetken kunnes Joel tulee paikalle. "Mitäs täällä tapahtuu?" tuo kysyy hieman ärtyneenä. "Hali hetki koska Ollilla oli pahamieli" vastaan miehelle. "Mhm ja toiko mun pitäs uskoo?" Joel kysyy ja katsoo meitä. "Kyllä vaan" vastaan ja katson Ollia joka poistuu paikalta. Hänellä on todellakin pahamieli mutten tiedä mistä. "Onks Olli aina tollanen?" kysyn. "Ei, mut se jotenki käyttäytyy nyt eritavalla" hän toteaa miettiessään samalla. "Ehkä pitää selvittää muilta, eiks Aleksi ja Olli kerro toisilleen about kaiken?" pohdin. "Joo kertoo mut en tiedä kertooko Aleksikaan kaikkea" Joel toteaa.

Menemme sisälle. Etsin Aleksia katseellan kunnes löydän hänet olkkarista. Menen Aleksin luo. "Allu? Tiiäks sä mikä Ollilla on?" istun hänen viereensä.
"Ehkäpä" hän hymähtää. "Voitko kertoa mikä Ollilla on?" utelen Aleksilta. "No voi olla että Olli tykkää susta ja sille tekee pahaa nähä sut ja Joel onnellisina" Aleksi vastaa ja keskittyy peliohjeisiin. "Miks se ei oo kertonu?" mietin ja katson tuota basistia joka tulee olkkariin. "Ei se kerenny ku se näki sut ja joelin yhessä" tuo vastaa. "Hitto" huokaan ja menen Tommin luo. "Veli? tiesiks sä et Olli tykkää musta?" kyselen tuolta. "Joo tiesin, anna sille mahis" hän hymyilee.

Aloimme pelaamaan lautapeliä. Istuimme kaikki olohuoneen pöydän ääressä ja pelasimme. Liikutan omaa pelinappulaa kolmesti ja pääsen etenemään pelissä hyvää vauhtia, Joonas tuli hyvänä kakkosena ja Aleksi kolmosena, Nikolla ja Tommilla taisi olla vaikeuksia sillä he eivät kauheasti päässeet liikkumaan. Naurahdan Tommin tuskaiselle ilmeelle kuin hän tajusi ettei ole mitään saumaa enää voittaa.
"On tää tuskaisaa" Tommi toteaa ja naurahtaa. "Niinpä on" Joel vastaa ja liikkuu eteenpäin laudalla. Tirskahdan kun huomaan Joonaksen jäävän jälkeen ja hän on Tommin pelinappulan takana. "Ei vittu mä tuun hävii tän pelin ihan varmana" Joonas toteaa. "Voi olla" naurahdan ja jatkan peliä. Olin melkein voitolla.

𝙎𝙠𝙞𝙥 𝙥𝙖𝙧𝙞 𝙩𝙪𝙣𝙩𝙞𝙖

Saimme pelin lopetettua. "Vittu" Joonas toteaa ja flippaa pelilaudan jonnekkin päin olohuonetta. Jäämme kaikki katsomaan tuota. "Joonas hei, se on vaan peli" Olli toteaa. "Ihan sama! Paska peli" tuo tuhahtaa. Naurahdamme. "Joonas rauhotu" Niko nauraa. "MIKS VITUSSA TON PELIN PITÄÄ OLLA TOMMONEN!!!" Joonas raivoaa. "Rauhotu Porko se on vaan peli" Aleksi rauhoittelee tuota kitaristia joka käy hieman kierroksilla. "Otetaan Ollilta pullo ja pelataan amerikkalaista pullon pyöritystä" Ehdotan.
"Ai sitä mis pitää pussaa?" Joel kysyy. "Niii" Tommi vastaa. Nyökkään, Olli tuo meille pullon ja käymme istumaan lattialle.

Joonas aloittaa pyörittämisen, pullo osuu Nikoon ja nuo pussaavat. Niko pyörittää pulloa ja osuu Tommiin, hän pussaa Tommia poskelle koska tietää ettei tuo veljeni KOSKAAN antaisi kenenkään pussata huulille vaikka se pelin idea onkin. Tommi pyörittää pulloa ja se osuu muhun. Veljeni pussasi mua otsaan ja mä pyöritin pulloa seuraavaksi. Se osui Olliin, menin basistin eteen ja suutelin tuota. Hän vastaa suudelmaan ja katsomme ympärille. Muut taputtivat paitsi Joel joka katsoo meitä mustasukkaisesti. Istun tyytyväisenä omalle paikalle ja Olli pyöritti pulloa. Se osui Aleksiin ja nuo vetivät kunnon suudelman, aika söpöä. Olli jää katselemaan mua ja mä väläytin sille hymyn. Pakko myöntää mutta olihan tuo komea basisti ihan super kuuma tapaus.

Olimme pelanneet peliä kauan, meillä oli hauskaa. Joel vetää mut sivuun ja katsoo mua todella intohimoisesti. "Joel meiän ei pitäs" katson tuota. "Y/n kai sä tiedät kuinka rakastunu oon suhun, anna meille mahdollisuus" tuo hymyilee ja katselee silmiäni.
"Mitä jos mä en oo varma mun tunteista, onko ne väärät vai ei" Kysym tuolta varovasti. "Voi pieni kyllä sä tiedät sitten kun ite haluut" tuo painaa pusun otsalleni. "Tykkääks sä Ollista?" tuo töksäyttää. "Kun mä en tosiaan tiedä, Joel kiltti anna mun päättää ite kenestä tykkään ja kenestä en" huokaan surullisena. Joel on ihana mutta en tiedä haluanko hänestä itelleni puolisoa.

Menimme pelaamaan vielä hetkeksi, kunnes menin Tommin taakse. "Tommi" kuiskaan hiljaa. "Mitä?" tuo kääntyy katsomaan mua kysyvänä ja huolestuneena. "Mä haluun lähtee kotiin" Kuiskaan tuolle. "Miks näin aikaseen?" Tuo kysyy. "Selitän kotona sitten paremmin" vastaan veljelleni. Tommi nyökkää ja nousee ylös. "Heeii mihin te lähette?" Joonas kysyy ja katsoo meitä. "Pitää lähtee kotiin, Y/n on väsyny ja tarvii nyt lepoa" veljeni vakuuttelee ja menee sitten eteiseen. "Soitellaanko?" tuo laulaja kysyy. "Jos ei tänään kuitenkaan" vastaan Joelille. Hän tyytyy vain nyökkäämään. Lähdimme kotiin päin ja mietin samalla että miten kertoisin Tommille, omalle veljelleni että tykkään Ollista enkä Joelista.

Pääsimme kotiin, avasin oven, astelin sisälle, riisun ulkovaatteet ja menen sohvalle. "Mitä asiaa sulla oli?" tuo kysyy ja istuu viereeni, katselen hiljaa sormiani ja pyyhkäisen kyyneleitä poskeltani. "Heii muru pieni" veljeni ottaa mut kainaloonsa ja silittää hellästi hiuksiani. "Mä oon rakastunu" saan sanoja suustani.
"Joeliin?" hän kysyy varovasti ja siirtää hiuksiani korvan taakse. "Eiku Olliin, se on jotenki herrasmies, lutunen ja maailman söpöin mies, ei Joelissa mitään vikaa ole mut meitä ei oo luotu yhteen" huokaan kyyneleet poskilla. "Voi pieni, sä saat olla rakastunu kehen vaan, mä oon ylpee että uskalsit kertoo" hän hymyilee ja suukottaa hiuksieni sekaan. Tommi on paras.

Menin käymään suihkussa sillä aikaa kun veljeni teki meille söpön majan sohvalle, hän siis levitti sohvan, haki talon kaikki tyynyy ja peitot sekä kantoi kirjaimellisesti sylillisen herkkuja. Peseydyn kunnolla, jonka jälkeen menin pukemaan ruudulliset yöhousut, pitkän hupparin ja hiukset laitoin nutturalle. Kipitin olkkarion jossa veljeni oli tehnyt olkkarista meidän näköisen, Tommi kyllä tietää miten sisaruksia kohdellaan, olisihan se kiva jos hänelläkin olisi joku jonka kanssa jakaa romanttisia iltoja. Meidän kahden ilta vain oli söpö sisarus ilta. "Voiks mä tulla sun kainaloon?" kysyn tuolta nallelta. "Tottakai, tänne mahtuu aina" veljeni vastaa ja kietoo käden ympärilleni. Tämä oli lemppari paikkani.

Katsoimme leffaa Tommin kanssa kunnes tuo sulkee television ja kääntää katseensä muhun. "Nyt olis aika mennä nukkumaan systeri" tuo ilmoittaa. Nyökkään ja nousen ylös. Nappaan peittoni mukaan ja menen huoneeseeni. Käyn sängylle peittoni alle ja otan puhelimeni. Otan esiin whatsapp yhteystiedot ja painan nimen kohdalta "Olli❤️" ja kirjoitan viestiä.
"Moi voitko tulla vp kun tarviin juttuseuraa ja en saa unta" Lähetän viestin ja Olli vastaa välittömästi. Hänellä taisi olla puhelin kädessä. "Moi! tottakai voin, soitanko heti?" tuo kirjoittaa, reagoin sydämmen ja pian tuo mies soittaakin mulle. Vastaan tuolle.

———

Toivottavasti tykkäsitte <3

Ideoita saa heittää ja LUPAAN, että tätä tulee atiivisesti.

Kiitos ja puspus <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

If you love me, let me hear you // Olli Matela X LukijaWhere stories live. Discover now