Yepyeni bir kurgu ile karşınızdayım. Bu hikaye Aslaz'ın en komik, en arsız ve en azgın olduğu hikaye olabilir.. Hepinizi öpüyorum, iyi okumalar💫💫💫
Dağılan rujumu tazelerken aynada ki görüntüm gayet hoşuma gitmişti. Bedenimi saran siyah mini elbisem, ellerimle kabartıp gelişi güzel şekil verdiğim saçlarım, kırmızı rujum ve az önce tuvalet kabinin yaşadığım sıcak dakikalar yüzünden pembeleşen yanaklarım.. Tuvalet kabini pek de iyi bi fikir değildi Asi. Yanakların öpüşmekten değil sıcaktan kızardı. Hızlı adımlarla tuvaletten çıkarken kapıda beni bekleyen Rüyayı görünce anında arkamı döndüm. Gördü seni gerizekalı dön önüne.
''Hiç kaçayım deme Asi, yarım saattir seni arıyorum ya. Hani puba inecektik.'' Rüya sinirle soluyordu o yüzden Asi sevgili kuzeninin huyuna gitmeye karar verdi. Genç kızın koluna girip onu yürütmeye bi yandan da konuşmaya başladı.
''Rüyacım midemi bozmuşum o yüzden haber veremedim sana. Sen de gelmiş bana kızıyorsun aşk olsun..'' Umarım dudaklarımı üzgünce büzmem işe yarar. Aha kolumu sevmeye başladı, kesin bu sefer inandı.
''Tuvalet çok klişe Asicim, keşke o esmer bombayı odaya çıkarsaydın.'' Rüya, Asiye göz kırpıp ilerlemeye devam etmişti. Tabii ki yine inanmadı, kız götümde ki donun rengini benden iyi biliyor nasıl inansın?
İkili kahkahalar eşliğinde kaldıkları otelin pubına gelmişlerdi. Bugün 15 günlük uzun tatillerinin son günüydü. Her ne kadar istemeseler de yarın akşam uçakları vardı ve evlerine dönmek zorundaydılar. Boş bi masayı gözlerine kestirip oraya geçtiklerinde Asi etrafa göz gezdirmeye başlamıştı.
Günlerdir bu oteldeydiler ama tüm tatil boyunca gecelerini sahilde partilemekle geçmişlerdi. Mekanın iç yapısı oldukça şıktı fakat bir otel pubı değil de daha çok celebrety ünlülerin yiyişmek için açtırdıkları bir gece kulübü gibiydi. Siyah deri koltuklu localar, mekanın dört bir yanına konumlandırılmış kafeslerde dans eden dansçı kızlar, kendilerinden 1 kat yükseklikte bulunan dj kabini ve tabi geniş bir dans pisti.. Bir otel pubına göre oldukça iddialıydı.
Kızlar içkilerini sipariş verdikten sonra bu sefer de etrafı karşı cins için incelemeye başlamışlardı. Asi dudaklarına götürdüğü viskiden bir yudum alırken bir yandan da PSK'sını arıyordu. Potansiyel Seks Kurbanı.. Asi için erkekler bundan ibaretti. Seviştiği erkekleri, "iyi seks yapanlar ve diğerleri" diye kategorize bile etmişliği vardı.
''Yuh Asi yuh. Ben seni az önce tuvaletten toplamadın mı? Hala ne bakınıyorsun?''
''Aşkolsun kuzen kalbimi kırma, bilirsin ben asla tek seferle yetinmem.'' Rüya ona arsızca gülen Asi'ye daha fazla dayanamamış o da gülmeye başlamıştı.
''İyi tamam ama en azından gecenin ilk yarısı benimle ol. Kızım ben olamıyorum senin gibi, yani evet arsızlığımız genetik muhtemelen ama kendi gidip teklif edemiyorum anasını satim.'' Asi dudaklarını bükerek ona bakan kıza samimice gülümsedi.
''Kızım senin için de öyle bir ateş var ki sadece salmasını bilmiyorsun. Mesela saat 3 yönünde ki esmer çocuk masaya geçtiğimizden beri seni kesiyor. Sen bi sinyal ver ki çocukta gelsin yanına.''
''Cidden kesiyor mu? Bak beni avutmak için söylü-''
''Ay valla kesiyor ama şuan erken gece yeni başlıyor. Sen arada bi gülerken bak çocuğa ne bilim saçını savur bişey yap..''
&&&
Masaya gelip giden alkolün haddi hesabı yoktu. Rüya son 15 dakikadır masalarının yanında 1 saattir bakıştığı esmer çocukla dans ediyordu. Asi ise hala onu tatmin edeceğine inandığı birini gözüne kestirememişti. Gözü Rüya'ya kaydığında beğenilmenin verdiği özgüvenle gülerek dans ettiğini gördü. Bu gece delice sevişmek Rüya'nın kısmetiymiş napalım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Harcamanın 80 Yolu
Literatura KobiecaBir yakınlaş, bir uzaklaş, kovala sonra da kaç. Gitgide aptallaş, ne saçma bir savaş..