EV SORUNSALI

1K 52 30
                                    

Selamm biz geldik.. Yavaş yavaş olayların şekillendiği güzel bi geçiş bölümü oldu. Benim içime çok sindi, umarım sizlerde beğenirsiniz. İyi okumalar 💫💫💫

Yok bu gerçek olamaz. Hayır ne günah işledim dicem ama 7 büyük günahın günlük rutinim olduğu aklıma geliyor.. Ay bi de karşıma oturdu gevşek gevşek gülüyor. Aslında gamzeleri, gülerken kısılan gözle- Sus be kızım ne geldiyse başına zaten şu azgınlığından geldi.

''Değil mi Asicim?'' Ne değil mi ya?

''Duyamadım annecim dalmışım da.''

''Serhan abin somonu çok beğendiğini söyledi de, bende senin yaptığını söylemiştim.'' Kusura bakma annecim o sıra üvey oğluna azıyordum.

''A-şey evet, ben çok severim mutfakla ilgilenmeyi.''

''Çok güzel..'' Alazın ağzının içinden mırıltısı sessizlik nedeniyle herkese ulaşmıştı. Kendi de bunu farketmiş olacak ki kafasını gömdüğü tabaktan kaldırıp açıklama yapmaya başladı.

''Yani somon.. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.'' Yüzü mü düştü onun?

''Afiyet olsun..''

Çığlık atmak üzereyim. Bu masanın hem bu kadar green flag hem de bu kadar red flag olması.. Neyse ki Serhan amcanın açtığı konu ortamda ki sessizliği bozmuştu.

''Valla Şebnemcim senin kızları bilmem ama ben bu çocukların okul durumundan bıktım.''

''Aa neden öyle diyorsun ki?''

''Yaman mesela söylesene evladım sen ne okuyorsun?'' Serhan amcanın bu cümlesiyle Alaz kıs kıs gülmeye başlamıştı.

''Yani şöyle ki.. Ben ilk yılımda mezuna kaldım. İkinci yılımda lojistik okumaya karar verdim ama bana göre olmadığını fark edince uluslararası ilişkiler okumaya başladım. Sonra da işletmeye geçtim..''

''Her yıl bölüm mü değiştirdin?'' Ohh sonunda dilini yutmadığına dair bir işaret verdin Rüya. Yaman'ın gözleri Rüya'ya döndüğünde ise burada benim bilmediğim bir şeyler döndüğüne emin olmuştum.

''Şey aslında bu yıl 2 bölüm değiştirdim.'' Serhan bey ve annem kahkaha atınca kaşlarım otomatik olarak havalanmıştı. Tamam benim annem çok rahat ve anlayışlı bi kadındı ama Serhan beyin de böyle olması beni oldukça şaşırtmıştı. Sonuçta o bir babaydı.

''Sevgili abim bu yıl önce ingiliz dili ve edebiyatı okumaya karar verdi.'' Elini sanki ne alaka der gibi sallamış dudaklarını da büzmüştü. Bir dur be oğlum zaten ortalık karışık. ''Ama daha okulun ikinci haftası ben sosyal hizmetler okumak istiyorum son kararım dedi. Biz de heyecanla sırada hangi meslek grubuna el atacak diye bekliyoruz.'' Bu Alazın bu akşam kurduğu en uzun cümleydi sanırım.

''Üniversite dedesinin olmasaydı böyle rahat olur muydun acaba Yaman. Ne yapsak oğlum seni devlet üniversitesine mi yollasak?'' Serhan beyin kahkahasına Yaman dahil herkes eşlik etmişti. Serhan beyin benim ve Rüyanın arasında gidip gelince oturuşumu dikleştirdim. Başlıyoruz.

''Siz ne okuyorsunuz kızlar?''

''Ben de Yaman gibi sosyal hizmetler okuyorum.'' Rüya'nın sesi içine kaçmış gibiydi. Böyle düşünceli olması gerçekten normal değildi. Tamam ben annemin o teyzesinin müstakbel çocuklarıyla one night stand yaşamıştık ama Rüya da başka bir şey vardı.

''Aaa ne güzel bir tesadüf'' Serhan bey içtenlikle gülümsedi ve sanki Rüya'ya bir sır verecek gibi yaklaştı.
''Lütfen Yamanı bölümün çok güzel olduğuyla ilgili ikna et benim gücüm kalmadı.'' Rüya ise belki de bu akşam ilk kez içten bir gülüş vermişti bizlere. Artık sıra bendeydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkı Harcamanın 80 YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin