Capitolul 1

147 23 10
                                    

VERA

Îmi pregătesc bagajele pentru a pleca spre aeroport.

Acum 6 ani am fost victima unui abuz sexual. Iar în urmă cu 2 ani fratele meu Zane a decis să zboare spre rai...

El mereu a fost langa mine și era singurul care mă înțelegea când nimeni nu o făcea, doar că soarta a ales sa ne despartă.

Eram in mașină părinților noștri iar el conducea, ne întorceam de la o petrecere dar când nu ne-am asigurat cum trebuie o mașină a venit cu viteză și s-a izbit în noi...

Eu am fost grav rănită iar el a murit pe loc...Am decis sa mă mut in Spania ca să scap de acest coșmar care mă bântuie de atâția ani.

Îmi așez hainele in valiză apoi trag fermoarul.

Îmi scos cușca pentru pisica mea care stătea pe pat. Îi așez o păturică pufoasă și gri înăuntru apoi o chem la mine împingând-o în cușcă.

Îmi iau valiza și cușca de jos apoi pornesc spre ieșire. Deschid ușa de la intrare, ies, apoi o închid și închui ușa.

Trebe sa mă grăbesc pentru că nu vreau sa pierd avionul.

....

Ajunsă la aeroport, fug repede spre avionul care are zbor spre Spania. Intru in avion și îmi caut scaunul.

Mă fac comodă apoi îmi așez cușca cu pisica mea Budincă pe scaunul de lângă mine.

I-am pus numele Budincă pentru că e o pisică neagră cu pete maro.

Îmi scot laptopul din valiza mea apoi mă bag pe google și scriu...

*Apartamente Spania*

Primul apartament este unul super mic și puțin cam murdar. Are o bucătărie mică și de dormitor nici nu mai zic. Mucegai peste tot...scârbos.

Next

Al doilea apartament este unul mai decent, are un dormitor micuț cu un birou și un dulap in care pot sa îmi pun hainele iar bucătăria este mică.

Nu prea îmi plac aceste apartamente..

Next.

Al treilea apartament cred că este singurul care arata bine.

Dormitorul este imens, are un pat matrimonial cu o lenjerie roșie care te înțeapă la ochi. Bucătăria este imensă, e gri cu puțin alb. In mijloc are un covor gri amestecat cu alb iar după o masă cu niste scaune.

Baia este una cam mică dar mă descurc.

Trec numărul de pe site și sun.

Îmi răspunde o voce de bărbat puțin cam apăsată.

- Bună ziua! Cu ce pot sa vă ajut?

- Am sunat in legătură cu apartamentul, as vrea si eu sa stau câteva luni până mă mut la casa mea.

- Desigur!

Umbra Sentimentelor Nerostite Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum