Gözlerimi açtığımda saat sabah 6 ydı ve bugün ingilizce sınavı var. Hemen zorda olsa yataktan doğrulup elimi yüzümü yıkadım ve bütün gün boyunca çalışmadığım sınava yarım saat çalıştım. Olsun azda olsa iki üç bilgi öğrendim sayılır. Hiç yoktan iyidir. Hemen üstümü giydim ve bugün kahvalti yapmaya karar verdim. 15 dakikada kahvaltimi yapip evden cıktim. Elime çalışma kağıdını aldim ve okula gidene kadar yolda ingilizceye calistim.
5 dk sonra
Sınıfa çıktim herkeste bir telaş, herkesin elinde calisma kagidi, herkes kafasini siraya gommus kelime ezberliyor. Sınav 2. Ders olduğu icin matematik öğretmeni ayrica sinif ogretmenimiz calimamiza izin verdi. Ve hangi ainiflarda sinava girecegimizi gosteren kağitlar geldi. Ben and 11\A da giriyorum. Yasasiin sudeyle ayni sinifa dustuk. Zil caldi ve sudeyle beraber sinava girecegimiz sinifa gittik. Sude benim tam onumde oturuyor. Hemen siramiza oturduk ve öğteemeni beklemeye basladik. Duyduguma gore kopya cektiren yasli bir öğretmen giricekmis. Buna cok sevindim.
SUDE: buket kopya cekelim tamammi?
BUKET: tamam.Heh öğretmende geldi.öğretmen hemen kağıtlari dagitti ve sinava basladik. Sinav gayet kllaydi yapamadigim birkac soru vardi.
BUKET: sude 2. Soruyla 3. Soruyu soylesene (sessiz bir sekilde soruyor tabiki :D)
SUDE: tamam bekle.Sudede cevaplari verdikten sinra sinavim bitti.
SUDE: (arkasina donup) buket arkadaki cocuk senin kağıdına bakmaya calisiyo yapamamis galiba.
BUKET: tamam. Gosterebilirsem gosteririm.Arkami donup cocuga baktim. Ve onume donup kagidi gosterdim. Artik yapabilip yapamadigi beni ilgilendirmez. Sonucta gosterdim. Zil caldi ve kagitlari öğretmen verip cikarken tekrar cocuga baktim . insan bir tesekkur eder ne ukala bisey bu boyle. .