Medyadaki buket iyi okumalar.. BUKETİN AĞZINDAN;
Alarm sesi resmen kulağıma işledi. Bir sabahta çalmayı unut okula geç kaldım bahanesiyle uyusam nolur ya. Alarmı durdurdum ve lavaboya gidip elimi yuzumu yıkadim. Bugün gunlerden pazartesi. İnanmıyorum haftanın basi ve ben pazartesiyi hic sevmem. Formami giyip mutfağa gittim.
+ANNE BEN ÇIKIYORUM.
-YİNEMİ KAHVALTI YAPMAYACAKSIN?
+EVET BİSEY YEMEK İSTEMİYORUM.
- BU YÜZDEN DERSLERİN ZAYIF
+OF ANNE SAÇMALAMA HADİ BBDedim ve kapıyı çekip çıktim. Zaten okul evime cok yakin. Hemen okul bahcesine girdim. Her zamanki gibi klasik ve sıkıcı. Sınıfa çıktim ve arkadaslarimi beklemek icin sırama oturup telefonumla oynamaya basladim. Bu okulda arkadaslarim olmasa bir saniye bile durmam. İste sude, yağmur , ceren ve selinde geldi. Okulda takıldiğim , konustuğum, gezdiğim dört arkadasim.
BUKET: lan geldiniz mi?
SELİN: yok gelmedik hala yoldayiz. Git bak bakayim yolda geliyomuyuz diye .
SUDE : ahahahahah sude şu soğuk espirilerini kendine saklarmisinBUKET: aynen selin hic komik degilsin.
CEREN: genelde sakalari ben yapardim ama hic havamda degilim.
YAĞMUR: dur ceren ben tahmin edicem. Kesin emreyle kavga ettin demi.
CEREN: aynen. Nasil bildin lan?
YAĞMUR: kızim hergün kavga ediyosunuzda ondan.
BUKET: neyse hadi disari cikalim dera baslamadan.
YAĞMUR: aynen ya sınif cok sıkıcı. Belki disarda ümiti görürüm. Acaba bugün formaylami geldi yoksa sivilmi geldi. Ayy cok tatli yaaa
SUDE: of yağmur coxuk seni takmiyo bile. Sen hala umit umit diyip duruyosun.unut artik su mali.
BUKET: hadi ya cikalim disari.
SELİN: biz cerenle sinifta kalicaz. Cereninki bahceye cikma demis.
BUKETİN AĞZINDAN;
Bizim okulda şöyle bir kural var. Erkek kız sınifi ayri. Ve sınavlarimiz ayri ayri sinifta olur. Mesela ben 10. Sinifim benim yanimda 11. Sinif biri oturuyor. Yani kooya cekemezsin. Ve kiz erkek sinifi sinavlarda karisiyor. Bu sistemin adi kelebek sistemi. Bizim okul gercekten cok sıkıcı...
YAĞMUR: lan yarin ingilizce sınavi var ne bok yicez.
SUDE: bir bok yemicen yağmur bir zahmet çaliş sinava.
BUKETİN AĞZINDAN;
Sınifa ciktik.benim sira arkadasim ceren.siraya oturdum ve öğretmenin gelmesini beklerken uyuya kalmisim. Gozumu actigimda tenefus olmustu. Lan bu nasil okul. Bir allahin hocasida derste uyuyorum diye uyandirir kizar felan ne bilim yani. Yeminle bu okul normal değil.
YAĞMUR: hadi buket disari cikalim.
SUDE: lan su disardan bikmadiniz ya. Ne var bu dosarda. Alti ustu okul bahcesi her zaman gordugunuz.
YAĞMUR: Ümit var kizim
BUKET: vallla ben biri var diye cikmiyorum. Hep yagmura uyuyorum bakalim bu gidisle basima ne gelicek. Neyse hadi topumuzu alinda bahcede iynayalim.
BUKETİN AĞZINDAN;
hep birlikte disari ciktik ve top oynamaya basladik. Top oynama derken sadece voleybol , el felan. Bizim okulun erkekleride tam bir top yamyami . kizlarin topunu alip geri vermemeye cok meraklilar illaki yalvarman gerek almak icin topunu. Heh geldiler iste. Hemen topu alip sinifa cikmak icin merdivenleri yavas yavas cikmaya basladik.
6 SAAT SONRAÖĞRETMEN: eveet. Zil caldi. Herkes eve gidebilir.ama yarinki ingilizce sinavina herkes calisip gelsin.
BUKETİN AĞZINDAN;
Suna bak. Sanki ilk okuluz. Eve gidebilirmisiz. Tabi gidicez senden izin alcak halimiz yok. Yok neymis sinava caliscakmisiz sanki biz bilmiyoduk . neyse nihayet bugun okul bitti. Eve dogru yol aldim.
20 DK SONRA
Oh bee evdeyim. Hemen telefonu alip dilaya mesaj attim.BUKET: naber lan. Konusmayali cok oldu.
DİLAY: iyi senden. Neler yapiyosun.
BUKET: hiic ayni okul felan iste
DİLAY: aynen ya.
UZUN BİR KONUSMADAN SONRA;
BUKETİN AĞZINDAN;
Neyse ya saat gec oldu sinava okulda calisirim. Bakalim yarin sinavda kopya cekebilecekmiyim. Ahah ben kendi kendime konusuyorum galiba . kesin delirdim.
Neyse iyi gecelerrrrr