-Z POHLEDU CHLOE-
Právě jsem venku a procházím se po městě.Poslouchám písničky.Začne mi hrát má oblíbená od Beyonce 7/11.Vážně jsem do ní blázen.Tak moc jsem se do tý písničky zabořila,že jsem nevnímala okolí.A jak jsem nevnímala,nabourala jsem do někoho. Ani jsem se nepodívala kdo to je a řekla :
"Hele dávej pozor! " dala jsem si sluchátka do kabelky a potom jsem se už koukla. Viděla jsem kluka. Měl černý vlasy,na očích brejle a fousy na lícních kostech.Na sobě měl obyčejný bílí tričko,zelenou bundu,černý kalhoty,a zelený boty."Pardon veličenstvo." snaží se být vtipný. a daří se mu.Protože.....já se usmála.Dámy a pánové já jsem se usmála.Neznám ho.Mám se zeptat jak se jmenuje? Mám? Nemám? Možná je to pravá chvíle mího života.Zeptám se. Ale až po mé omluvě.
"Měla bych se omluvit.Takže sorry."
"Nech to být.Vlastně jsem rád že jsi do mě nabourala." usmál se.
"Vůbec....Jak se jmenuješ?" kámo já to řekla.
"Dillan Parker" takže Dillan jo.
"A vy má paní se jmenujete jak?" poklonil se mi.
"Vstávej! Dělej!" křičela jsem na něj.A on se smál jak debil. Ale má docela pěkný úsměv.
"No? Jak se jmenuješ?" zeptal se ještě jednou.
"Já jsem Chloe....Chloe Rodriguez."
"Hmm,krásné jméno má královno."
"Už s tím přestaň!" říkám mu.
"Ale copaaak,tobě se to nelíbí?" já se na něj jenom dívám s úsměvem.
"Ne!" on je docela fajn kluk,ale otravnej."Ani trošičku?" ptá se mě pořád.
"No dobře.. Ale malinko!" ukazuju mu na prstech jak se mi to líbí."Hele,nechceš někam zajít?...Třeba na zmrzku?" ptal se mě.
"No.. já nevim,tak jo."
Šli jsme teda někam hledat stánek se zmrzlinou.Potom jsme viděli a běželi za nim.Dillan si koupil dva kopečky.Jeden byl karamelovej a druhej citrónovej.Já jsem měla jeden a to borůvkovej.Když jsme si jí koupili šli jsme se projít.Bavili jsme se,povídali si o nás atd...
"Dillane?" ptám se ho
"Hmm?" Lízal zmrzlinu.
"Ještě jsem neviděla tvoje oči."
"Pardoon." Sundal si brýle. Ou maj gád. Má krásný čokoládově hnědý oči.
"Pfoč na mne tak difně zífáš?" ptal se mě a smál se se zmrzlinou v puse.
"Hele s jídlem v puse se nemluví." řekla jsem radši tohle než abych mu vysvětlovala jak má krásný oči.On se usmál a lízal dál zmrzlinu. -Tnnnn- zabrněl mi mobil v kabelce.Nejspíš to bude zpráva.
"Nebude ti vadit když se kouknu kdo mi poslal zprávu?" slušně jsem se ho zeptala.. Lidi ...slušně!
"Nene.." usmál se. Tak jsem se koukla a viděla : *Chloe kde si už je půl 8 a ty pořád nikde. Máma*Radši jí odepíšu. *Za chvíli přijdu* už je vše ok. Radši to Dillanovi řeknu.
"Dillane,za chvíli budu muset jít,máma psala."
"Jo,já jdu právě taky za chvíli."
"Nechtěla by jsi mi dát svůj telefon než odejdu?" jasně že jo!
"Jojo." vyměnili jsme si telefony a napsali čísla.
"Tak ahooj!" zařval na mě a odešel.Odešla jsem taky.
ČTEŠ
TWINS. (Miley Cyrus)
FanfictionTento příběh je o dvou odlišných děvčat. Potkají se náhodou. Chceš-li se dozvědět víc, čti "TWINS." Chloe Rodriguez Joyce Campbell