1.Letní prázdniny

157 10 1
                                    

-Z POHLEDU CHLOE-

*CRRRRN* Zazvonil mi budík na telefonu.Udělala jsem si budík abych věděla že je první den prázdnin.I když moc do školy nechodim.

" No konečně prázdniny! Na ně čekám celej rok." zakřičela jsem přes celej barák.

Miluju letní prázdniny.No když už mě ten pitomej budík zbudil tak jsem šla dolů do kuchyňe.

Máme fakt hodně schodů a to uplně nenávidim.Když jsem vešla do kuchyně tak tam stála máma s talířem v ruce.Táta s náma nežije utekl když jsem byla malá.

"Ahoj zlato,tak co jak si se vyspala?" já jí neodpověla jenom jsem se šklebila

na tom talíři byla slanina,volský oka,a zelenina.Tohle fakt miluju takže jsem to od ní vzala řekla "Dík" a šla zase nahoru po schodech do pokoje.Už zase ty schody.Ahhhh Otevřela jsem dveře od pokoje a dala snídani na stolek vedle mé postele.Moje postel je obroská,měkká a já jí uplně miluju.Skočila jsem na postel vzala si snídani a mobil.Na mobilu jsem prohlížela Facebook,Instagram,Snapchat atd...

Když jsem dojedla snídani dala jsem talíř zpátky na stolek.Byla jsem docela ospalá takže jsem si zase lehla.Přemýšlela jsem o různých věcech např. jestli nejsem na mámu moc drsná.Ale asi ne mě tenhle vztah mezi námi docela vyhovuje.Zase jsem usnula.Slišela jsem mámi hlas takže jsem otevřela oči a řekla

" Co jee?"

" Jenom jsem chtěla říct že jdu do práce."

" Jo dobrý čau."

" Hele co to s tebou je? Vždycky se takhle ke mě chováš.V dobrém i zlém! Jestli tě něco trápí tak mi to řekni! Co jsem ti kdy udělala? Mám tě ráda a dělám všechno pro tebe! Proč myslíš že chodim do práce?"

"Bla bla bla,zase ty tvoje blbý řeči."

"Posliš,ty mě budeš poslouchat! A uděláš to co ti řeknu! Předtím jsem to ještě tolerovala.Ale teď už ze sebe nebudu dělat idiota!"

já se jenom usmála a řekla " No jasně " a já se smála dál.

Ona radši odešla. No konečně celý byt pro sebe.Zapla jsem si písničky.Moje nejoblíbenější je od Beyonce - 7/11 je to úžasný. Dala jsem to na plný pecky.Začala jsem si broukat.Já vůbec nezpívám ani netancuju takže pohodička.Zapla jsem si počítač.Šla jsem na FB a koukala kdo je na chatu. "Hele Bella!" Bella je moje best friend forever. Byla tam tak jsem jí napsala.

"Bello tak co? Jak se máš? "

"docela fajn ale jsem smutná že nemůžu strávit prázdniny s tebou! Konec řečí o mě. Kam jedeš ty? "

"hele neřeš to uvidíš že si to užiješ! Já nikam. Ale mysli na mě až tam budeš."

"ohh neboj budu .už musím jít papááááá" už jsem jí neodepsala protože už tam nebyla.

Šla jsem do kuchyně.Vážně? Už zase,schody.. SHIT! Já se uklidnila a šla k ledničce vytáhla jsem z ní pomerančový džus.Docela jsem se nudila takže jsem si řekla že půjdu ven.Děti se mě docela bojí takže určitě budu mít klid.Vzala jsem si skleničku a šla nahoru po schodech. Ehmm.. Schody.. Zase!!! Vešla jsem do pokoje a šla ke skříni.Otevřela jsem jí a vytáhla z ní černý tílko a ve prostřed bylo napsaný číslo "BULLS 23" potom jsem vytáhla kožený minikraťasi a k tomu jsem si vzala černý podpatky s páskama.To tílko bylo docela dlouhý takže mi minikraťasi nešli vidět.Hodila jsem to na postel a šla do koupelny.Máma má dolní patro celý pro sebe takže já taky mám celý horní.Jdu se osprchovat.

"Sakra zapoměla jsem si župan a ručník!"

Takže jsem šla do pokoje a rychle běžela pro ručník a ten župan.Otevřela jsem skříň a vzala jsem to.Ten župan je černej a na zádech má napsáno 'BAD BITCH' což já jsem.Bežela jsem do koupelny vslíkla se a šla do sprchy.Bylo mi docela horko takže jsem si na sebe pustila vlažnou vodu.To je tak osvěžující.Asi po 5 minutách jsem si vzala šampón a umyla vlasy.Potom jsem si vzala sprcháč a umyla tělo.Opláchla jsem se a vylezla ze sprchy,vzala si na sebe ručník a župan.Šla k umyvadlu a vzala si kartáček a pastu.Umyla jsem si zuby a šla zpátky do pokoje.Utřela si tělo a dala ručníky na topení.Oblíkla jsem se,vzala jsem malou kabelku a do ní dala svůj mobil,nějaký ty peníze,občanku atd... Šla jsem dolů do obýváku a tam ležela moje obyčejná černá snapback.Dala jsem si jí na hlavu,leželi tam ješte moje sluchátka vzala jsem je a šla ven.

Vim že je to trapný.Ale jestli se vám to líbilo tak dejte VOTE! Děkuju za zhlédnutí!

TWINS. (Miley Cyrus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat