Opis

330 22 3
                                    

***Natalia***
Mam 17 lat.
Jestem zamkniętą w sobie dziewczyną, nie mam przyjaciół i w dodatku mam pojeb*ną rodzinę ! Matka- też zamknięta w sobie , ponieważ ojciec jest alkoholikiem i często (bardzo często) nas bije! Brat starszy o 4 lata, siedzi w więzieniu za zabicie naszej młodszej siostry.
Bardzo za nią tęsknie, miała dopiero 11 lat :'( Nienawidzę go za to co zrobił!!! Chciałabym go zabić!
***Jeff the Killer***
Jego raczej nie trzeba opisywać :)

Rozdział #1
***Natalia***
Siedziałam w swoim pokoju i słuchałam kłótnie rodziców.
Płakałam, słyszałam jak ją bije!
Nie wytrzymałam ! Wbiegłam do ich pokoju i mu wygrałam co o nim myślę!
Ja~ Jak ty możesz!? Własną żonę bić ! Jesteś jeba*ym cwelem!
Ojciec~ Jak ty do mnie mówisz?!-powiedział upitym głosem.
Po chwili uderzył mnie z całej siły w twarz!
Ja~ Kiedyś za to zapłacisz!- i pobiegłam z płaczem do pokoju.
***Jeff***
Poszedłem na miasto "zabawić się". Usłyszałem kłótnie. Zobaczyłem przez okno płacząc dziewczynę. Szczerze mówiąc była piękna. Kur*a co ja gadam?! Idę ją zabić. Wszedłem przez okno. Na początku mnie nie zobaczyła bo miała twarz w poduszce. Żeby zwróciła na mnie uwagę powiedziałem:
~Hej ślicznotko.
Było widać że się przestraszyła.
-H-hej...- w oczach miała łzy.
Zrobiło mi się żal na jej widok. Co?! Mi zrobiło się żal?! Coś jest nie tak!
Co ty tutaj robisz?- zapytała cichym głosem.
~Jak to co tutaj robie? Nie wiesz kim jestem?
-Wiem, chcesz mnie zabić?
~Hmm...zastanówmy się wszedłem tu przez okno, w dłoni mam nóż więc?...
- Proszę zrób to szybko!
~Co?! - trochę się zdziwiłem.
-Proszę! Nie chcę już żyć w takim świecie! - płakała...
Moje serce pękło i nie mogłem jej zabić! Coś się stało !
~ Nie zabiję Cię.
-Co?!- zapytała wkurzony głosem.
~Gówna! Powiedziałem że Cię nie zabije.
-Ale jak to? Przecież jesteś Jeff the K...-przerwałem.
~Tak wiem!
Ze złości wyszedłem przez okno bez słowa.
***Natalia***
Czemu?! Bo go poprosiłam ? No kur*a ! Jeff czemu? Mam nadzieje że się rozmyśli i wróci tu żeby mnie zabić ...
***Jeff***
Co się ze mną dzieje?! Czemu jej nie zabiłem? Mam mętlik w głowie! Mam straszną ochotę ją znowu zobaczyć. Te piękne czarne długie włosy, niebieskie oczy i to ciało mmm. Jutro do niej pójdę, może lepiej się poznamy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Proszę napisać czy się podoba czy nie, czy pisać dalej :) Możecie dawać również pomysły na dalsze rozdziały :D Natalia the Killer :) - to mój podpis ;)

Zabójcza miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz