Ważne (dla mnie)

28 6 13
                                    

Kochani...mam dla was ważny komunikat.

Otóż, pewnie tego o mnie nie wiecie, ale ja strasznie szybko przywiązuje się do ludzi. (Tak jak Willow..🫠)
Mogę kogoś znać trzydzieści minut, tylko przez internet. A już nie mogę spać po nocach jak nie odpisuje.

Strasznie szybko się zamartwiam.

I...hmmm.... piszę wam to tu ponieważ zaczął się rok szkolny.
Dla wielu osób wiąże się to z mniejszą aktywnością ale też problemami, presją itd.

Ja bardzo bym chciała wszystkim wam pomóc, zabrać od was te problemy żebyście nie musieli przechodzić przez ciężkie dla was sytuacje.

Prawdopodobnie w ciągu roku pojawi się też dużo postów depresyjnych (nic do tego nie mam), ja postaram się  takich nie pisać( mi to pomaga ale mój tata ma logowanie do mojego konta i czasem zerka co pisze na tablicy). Wiem, że takie posty pomagają, ale nie mogę na nie odpowiadać.

Po prostu wasze problemy, fakt że je macie odbija się na mnie, a jak piszę z kimś na skraju załamania a druga osoba nagle przestaje mi odpisywać...to jest dla mnie koszmarne.

Zawsze możecie do mnie napisać, chętnie z wami porozmawiam. Pomogę, pogadam.

Ale na Wattpad, na waszych tablicach (ogólnie, nie tylko przy depresyjnych postach) będę mało aktywna albo w ogóle.

To odbija się na mnie za mocno i jest z tym mi strasznie trudno funkcjonować bo nawet bez świadomości o wszych aktualnych problemach, nie jest mi łatwo.

Bardzo was przepraszam, nie chce żebyście myśleli że was ignoruje, albo że to co piszecie mnie rani. W żadnym razie to nie wasza wina.

Ja po prostu bardzo ale to bardzo szybko się przywiązuje i to dlatego wszystko dotyka mnie mocniej.

Przepraszam za zabieranie czasu.

Opis Mówi WszystkoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz