14^Bölüm

719 46 30
                                    

•nera'dan•.   • Üç gün sonra•

"Bana bak selim aradığım an açıyorsun telefonunu yazdığım da cevap veriyorsun anlaştık mı?"

"Merak etme abla " dedi gülümsedi

"Morok otmo ablo" dedim onu taklit ederek.

"Bunakla birbirinize girmezsiniz umarım ya gitmesem selim bişey olmaz" dedim.

"Abla burda kaldığın zaman annem geri gelmiyor acısı da geçmiyor zamanla geçer ama belki. " Dedi selim.

"Umarım" dedim

"Ama sen yanlız kalacaksın ben bunu istemiyorum ki" dedim.

"Yanlız değilim anneanem var ya abla aynı annem unuttun mu?" Doğru.

"Ama ya sen kendine bişey yaparsan selim korkuyorum birini daha kaybetmekten deli gibi korkuyorum" dedim.

"Söz verdim abla seni bırakmam sende beni" dedi.

Biraz daha iyiydi belki öyle görünmek istiyordu benim gibi

O susuyordu çoğunlukla ben onu güldürmeye çalışıyordum ki başarılıydım bu konuda.

"Yine her zaman gelirsin abla ben gelirim her zaman nasılsa öyle olur kendini sakın kötü hissetme sen elinden gelenin fazlasını yapıyorsun seninde annen öldü tek benim değil bencil olamam " dedi

"Sen bencil değilsin!" Dedim elini tuttum

"Sen çok akıllı birisin selim hayatım da gördüğüm en güçlü erkeksin seninle gurur duyuyorum" dedim.

"Sende hayatım da gördüğüm en güçlü kadınlardan birisin abla"

"İlki annem ikinci de sen" diye ekledi gülümsedim yanağını sulu sulu öptüm.

"Hem ben futbol'a yazılmak istiyorum" dedi selim aniden.

"Nasıl?"

"Otursana abla"

"Nasıl yazılmak kulüp gibi mi benim gibi mi?" Dedim

"Hayır akademi istiyorum biliyorsun hayalim ve akademi'ye girme şansım var" dedi.

"Ama akademi yatılı oluyor?"

"Ne zaman istersen beni görmeye gelirsin telefonum yine bende zaten "

"Kafamı dağıtmaya ihtiyacım var annemi unutmadım unutmam ama en azından gün boyu düşünüp delirmek istemiyorum "

"Öyle düşünmedim bebeğim sen nasıl istersen öyle yap her zaman arkandayım sadece kendini yıpratmamanı istiyorum "

"İyi ki varsın abla"

"Sende camışım benim!"

"Bir yaş var aramızda hatırlatırım" dedi

"Sus be ablayım bir yaş bir yaştır senden büyüğüm istediğimi derim"

"Ne zaman gideceksin ?"

"Konuşacağım belli değil belki almayacaklar"

"Niye almasınlar! Onlar kaybederler geleceğin yıldızı olucaksın olm inanıyorum ben" dedim

"Ben gideyim artık akşam oluyor zaten karanlığa kalmayayım konuşuruz camışım her saat her saniye yazabilirsin sakın unutma "

Nera | Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin