8^Bölüm

999 61 215
                                    

{Nera'dan}

Yarım saat içinde Mahalleye gelmiştik.

"Eyvallah abi"

Salim abi gülümsedi araba'dan indim.

Ne yapacağımı bilmiyorum annem rahatsız değildi. Selimin halı sahası vardı

Ceren bugün Babaannesin'deydi

Annemin yanına gidersem bir sürü iş var izin günüm canım yani?

Geriye Samet kalıyor en boşta olan en yakın arkadaşım o.

Diğerleriyle sırrımı paylaşacak kadar yakın değilim.

Samet gilin evinin önüne gelmiştim zile bastığım da iki dakika sonra sametin böğürme sesi geldi.

"Sike-"

"Aaa Nero?"

"Aa Samo?"

"Sen bana mı sövüyordun Samo?"

"Yok olm geç içeriye iki de bir şu mahallenin çocukları zile basıp kaçıyor evde annemde yok değnekle girişeceğim"

"Zamanın da bizde az yapmadık olm azabını çekiyoruz" dedim ardından güldüm.

"Valla ya " dedi Samet yakınır tonda

Ayakkabımı çıkartıp içeriye geçtik.

"Ee ne oldu bakalım nera? Yüzün den sirke satıyor?"

Samet en neşelimiz gibi olsada şuan ciddiydi.

"Ne alaka olm ciddileştin eski haline döner misin sevmiyorum bu halini çok ciddisin".

"Nera bize diyorsun en yakın arkadaşlar hiç bir şey saklamaz bizi bunalttığını düşündüğün için herşeyi içinde yaşıyorsun. Biraz anlatsan ölmezsin başla?'

"Neyi?"

"Nera bizi bunalttığın yok bak gerçekten bunu düşünmeye son ver anlatmamakta hala diretiyorsun. Anlat ki fikir üretelim rahatla. Biz sende bunalır mıyız la? Nerodan sen bizim canımızsın"

"Bak bak laflara bak oy nerden başlayayım?"

"Başla bir yerden illa ki orta yolu buluruz güzelim"

"İyiki varsınız lan"

"Sende neroş'

*****

Üç saattir Aralıksız anlatmıştım ayriyeten cereni görüntülü aramıştık anlatırken.

"Bebetolar siz konuşmaya devam alırım haberleri beni çağırıyorlar öptüm!"

"Tamam canım " dedik sametle.

Kola mı içtim

"Şimdi kanka bunlar ne yaşadı baban bile oğulları gibi ön yargılı olup ta ananın seni savunup koruması?"

"Bilmiyorum ki hani anlatmıyorlar haklılar bunda bende anlatmam ama ben ilk başta gidipte sen benim abim değilsin demedim belki biraz mesafeliyim doğru ama yapım bu"

Nera | Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin