Melike: of seninle bu konu hakkında tartışmak istemiyorum.
Mısır aldınız değil mi ?Merve: evet tabiki de aldık. Şu poşetlerin içerisinde diyerek bana poşetleri gösterdi.
Bende poşeti alıp içerisinden mısırı çıkarttım. Ve kaba koyup umuta verdim.
Umut: teşekkür ederim. Dedi gülümseyerek.
Ben: önemli değil ne demek diyip kapıyı kapattım.
Umut'dan
Berkan: nerede kaldın oğlum ya bekle bekle öldük. Gittin bir daha gelmedin ne yaptın bu saate kadar.
Umut: ne yapcam oğlum kızlar markete gitmiş melike de beni eve çağırdı ben de içeri girip bekledim sonra mısır alıp geldim. Mısır almaya gitmişler onlarda.
Murat: öf tamam hadi mısırları patlat ben de maçı açayım başlamak üzeredir.
Umut: tamam. Deyip mısırları patlattım ve içeri geçtim.
Ve sonunda maç bitti yine yenmiştik. Biz Aramızda maçı tartışırken murat odasına gidip uyuyacağını söyledi.
Melike'den
Of tamam kızlar lütfen artık tartışmayın. Ve ben yatıyorum iyi geceler size. Deyip odama gittim günün yorgunluğuyla hemen uyuya kalmıştım.
Uyandığımda saat sabah 7 idi. Ve ben telefonuma gelen mesaj sesi ile uyanmıştım. Mesaya baktimGÖNDEREN : Umut
Selam kusura bakma sabah sabah mesaj attim ama eger müsaitsen beraber Sahile doğru yürüyüş yapsak oradan da kahvaltı yaparız diye düşünmüştüm tabi istersen ?Oha şu an şok olmuştum. Sahilde yürüyelim mi demişti. Gerçekten inanamıyorum acaba ne cevap versem?
GÖNDERİLEN: UMUT
Selam. Olur beraber yürüyebiliriz ama benim hazırlamam gerekiyor biraz bekleyebilir misin?GÖNDEREN: Umut
Tabi tabi ben beklerim sen hazırlanınca çıkarsın ben kapının önünde bekliyorum.GÖNDERİLEN:Umut
Tamam :)
Deyip hazırlanmaya başladım. Altıma siyah bi tayt ve üzerine beyaz düz askılı bi badi giydim. Altına da konverslerimi giydim telefonumu alıp çıktım. Bu arada kızlarada not yazdım.Umut: Merhaba. Dedi gülümseyerek.
Ben: Merhaba :)
Umut: nasılsın görüşmeyeli.
Ben: iyiyim teşekkür ederim sen nasılsın diye bir soru yönelttim bende.
Teşekkür ettikten sonra çıkıp yürümeye devam ettik sahile geldiğimizde koşuyor olan birçok insan vardı ve biz de konuşmaya başladık. Sahilin etrafında bir tur attıktan sonra bir banka oturduk. Ve dinlenmeye başladık.
:::///:::///:::///:::///:::///::///:::///:::///:::///:::/
Merhaba arkadaslar bolum sonu.. Begenirsiniz umarim