-gün 24, seni özlüyorum.
Merhaba, sevgili günlük. Nasılsın? Ben iyi olduğumu sanmıyorum... Canım gün geçtikçe daha çok yanıyor... Onu unutmam ve bu acıdan kurtulmam gerekiyor ama bu o kadar zor ki...
Onun hakkında düşünmemeye çalışıyorum, ancak beynim bana ihanet edip duruyor. Onu düşünecek vaktim olmasin diye örgü yapmayı öğrendim. Ancak yinede aklıma geliyor... Sanki ördüğüm bu şeyleri ona yapıyormuşum gibi...
Söylesene sevgili günlük, bir gün onu unutmayı başarabilir miyim? Biliyorum, henüz 3 haftayı bir kaç gün geçti. Ancak gün geçtikçe canım daha çok yanıyor. Azalmak yerine artıyor.
Annemle konuştum... Bana biraz da olsa para gönderecekmiş. Sanırım buna sevinmeliyim...
Kimi kandırıyorum ki? Tüm o dediği şeylere ve beni bırakıp gitmesine rağmen hâlâ onu istiyorum... Yanımda olup kolunu belime sıkıca sarıp bana sarılmasını, ağladığımda beni öperek sakinleştirmesini, gece ben uyuyana kadar saçlarımı okşayıp bana kitap okumasını, sabah uyandığımda gördüğüm ilk şeyin onun yüzü olmasını ve daha bir çok şeyi istiyorum...
Ama hiç bir şeyin artık eskisi gibi olmayacağını da biliyorum.
Kendimden nefret ediyorum. Onu sevmeyi bırakamadığım için ve onu unutamadığım için kendimden nefret ediyorum... Ama en çok ondan nefret ediyorum. Beni bu duruma düşürdüğü için ondan tüm benligimle nefret ediyorum. Ama aynı zamanda seviyorum da...
Aşk iğrenç bir şey. Özellikle yanlış kişiye aşık olduğunuz zaman...
Bu kadar yeterli bugün için... Görüşürüz, sevgili günlük.
Kendime not: Aptal olma.
|07092024
Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın lütfen😩🤍
Hepinize iyi günler!😍✨
by bblgone
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1000 + 3 days ||nomin
Fanficgün 1: sabah uyandığımda yoktun. -- lee jeno x na jaemin angst diary by bblgone