-gün 7, evin içinde nereye baksam anılarımız aklıma geliyor.
Merhaba, sevgili günlük. Bugün o olmadan geçirdiğim ilk haftayı tamamladım.
Düşündüğümden daha zordu. Her banyoya girdiğimde aklıma birlikte cilt bakımı yaptığımız ve birlikte duşa girdiğimiz zamanlar geliyor. O zamanları özlüyorum... Keşke gitmeseydi diyorum. Keşke yanımda kalsaydı, yalan söylemesi gerekse bile.
Bencillik mi yapıyorum? Hayır... Beni bu hâlde bırakıp gittiği ve duygularımla oynadığı için bencillik yapan o. Ama... O zaman neden kendimi suçlamayı bırakamıyorum? İyi hissettiğimi sanmıyorum.
Belkide bir psikologa görünmeliyim... Ancak bunun için yeterli param olduğunu sanmıyorum. Annemden istesem bana para gönderir mi acaba? Bunu daha sonra ona soracağım.
Ah, hatırladım da... Bugün o kadar da fazla acı hissetmiyorum. Bu iyi bir şey mi? Sanırım öyle. Ancak hâlâ kalbim ağrıyor. Ama... İlk günkü kadar değil.
Bu arada sevgili günlük, bugün Haechan geldi. Ben bir haftadır hiç biriyle konuşmadığım için merak etmiş. İnsanın onu gerçekten önemseyen arkadaşları olması çok güzel bir duygu...
Kedili bir peluş almış bana. Kendi yaptığı kurabiyeleri de unutmamak gerek... Tadı gerçekten güzeldi. İnkâr edemeyeceğim kadar güzel hemde... Tıpkı onun benim için yaptıkları gibiydi... Az şekerli, bol çikolatalı.
Ona ne kadar yalvarsam da tarifini bana asla vermezdi. Haechan'ın yaptıklarının onunkilere bu kadar benzemesi normal miydi? Eğer başka bir durumda olsaydık Haechan'a tarifi için yalvarabilirdim. Ancak... Onu unutmam gerekiyor. O yüzden hayır.
Bugün bu kadar konuşma yeter sanırım. Kendine iyi bak sevgili günlük.
Ve kendime bir not, onu unutmaya başlaman gerek.
|06092024
Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın lütfen 🤍🤍
by bblgone
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1000 + 3 days ||nomin
Fiksi Penggemargün 1: sabah uyandığımda yoktun. -- lee jeno x na jaemin angst diary by bblgone