״ילדה טובה שלי״ הגבירה אמרה בחיוך והתיישבה בספה מולי.
״הגיע הזמן שנדבר, הרי לזה באתי לכאן נכון זונה יפה שלי?״ היא אמרה בקולה הסמכותי.
״כן גברתי״ הנהנתי
״אמי שלי, האם אני חברה טובה שלך?״ היא שאלה בזמן שבחנה את גופי העירום.
הנהנתי במהירות, ״כן, בטח גברתי, החברה הכי טובה והיחידה שלי״
״והאם נהנת לספק אותי ולצייט לי זונה שלי?״ שאלה ועברה להביט בעיניי
הסמקתי, ״כן גברתי״
״מעולה,״ אמרה בחיוך מרוצה וקמה, ״אני עוברת לגור כאן אמי, הבית הזה גדול מדי רק בשביל הזונה הקטנה שאת, אהיה ההורה האחראי שצריך בבית.״ אמרה והנהנתי במהירות.
הרעיון נשמע לי מדהים, תמיד רציתי להרגיש שיש סמכות מעליי, ובעיקר כשזאת החברה הכי טובה שלי.
״אבל זה בתנאי אחד מתוקה שלי״ אמרה בחיוך ערמומי
הסתכלתי עליה בסקרנות, מוכנה לעשות הכל.
״שתוותרי על עצמך למעני אמי, ראית כמה כיף היה לך להיות הצל שלי מאז שהגעתי לבית הספר, עכשיו גם בבית שלי ההתנהלות תהיה כזאת, הבנת זונה יפה?״ אמרה בסמכותיות
״כן גברתי, בטח, כל מה שתרצי״ פניי האדימו.
״זונה טובה...אסביר לך איך הדברים יעבדו מהיום...״ אמרה בחיוך ואספה את שיערה, ״את הכוס המתוק והבתול שלך נעלתי, המפתח אך ורק אצלי, ואני לא חושבת שזה אי פעם ישתנה,״ אמרה וההרגשה המוזרה פתאום הייתה לי יותר מובנת, ״את כבר לא דבר מעבר לזונה היפה שלי, צל מתוק וצייטן, ולכן אין שום סיבה שתצטרכי לחוות עונג כלשהו.״ הסבירה בסבלנות מהפנטת, והבנתי את דבריה לחלוטין. היא צודקת, זה נשמע הגיוני. הרי אני מסכימה לוותר על עצמי למענה.
״בבית הספר וגם בבית, אני מאשרת לך לעשות כל שאת רוצה, אך ברגע שאני מבקשת ממך משהו, את מפסיקה הכל ומצייטת לי, אני לא חושבת שזאת תהיה הבעיה כזאת גדולה בשבילך...״ גיחכה בזלזול.
הנהנתי בהסכמה.
הסכמתי עם כל מילה שאמרה.היא קמה ושיחררה את רגליי, העמידה אותי באגרסיביות.
״תנסי להחדיר אצבע לכוס המיותר שלך אמי״ ציווטה בכעס
נשכתי את שפתי התחתונה, מפוחדת מעט, מעולם לא עשיתי דבר כזה.
ניסיתי בעדינות אך מתכת קרה חסמה את האצבע שלי, והיא הייתה על כל אורך הכוס שלי, כאילו מין רצפה קרה והדוקה.
כאשר הצמדתי את רגליי, יכולתי להרגיש את הריבוע הקר והכואב מתהדק עוד ועוד, זה היה בלתי אפשרי, חסם לחלוטין את הכוס שלי.
״אני לא מצליחה גברתי״ לחשתי, ממשיכה למשש את המתכת הקרה והעבה.
״מעולה כלבה שלי, ככה צריך, עכשיו לכי לישון, מחכה לך מחר יום ארוך זונה קטנה ״ חייכה ונישקה את פי.
YOU ARE READING
שריל
Short Storyזה ספר מאוד אפל והוא כולו סביב מין!! ממליצה לא לקרוא אם אתן רגישות תכנים קשים מאוד אזהרת קריאה!! הקריאה על אחריותכם. אפל!!!!! טריגרים: Girlxgirl שליטה כניעה אלימות שעבוד חוסר אונים קללות מין מפורט ניצול ***גמור***