5

1.8K 49 6
                                    

היה לי קשה להירדם, שמעתי את הגבירה פורקת את דבריה בבית ואת צעדיה לכל אורך ביתי, וזה רק ריגש אותי יותר.
שמחתי שסוף כל סוף לא אהיה בודדה בביתי, ועוד יותר שמחתי על כך שהגבירה לא ויתרה עליי, כי אהבתי אותה בכל ליבי.
הדלת הייתה נעולה, כאשר נכנסתי לחדרי הגבירה דרשה שאביא לה את כל המפתחות שברשותי ואת האשראי של אבא שלי, וכמובן שהסכמתי.
כך שכרגע הרגשתי כאילו יש לי אמא בבית, ואהבתי את זה.
סוף סוף אחווה גבולות ונוקשות, אחרי שכל חיי קיבלתי כל דבר שרציתי.
ניסיתי לכפות על עצמי לישון, אך בכל פעם ששמעתי את צעדיה ליד דלת חדרי מיד ההתרגשות שוב התפשטה בכל גופי והתכרבלתי באושר בשמיכת הפוך שלי.
הכאב בכוס שלי ממנעול המתכת היה מדהים, זה הרגיש לי כאילו היא הכינה את זה רק בשבילי, זה היה מדויק בגודל וחסם כל מגע אפילו הכי קטן אל הכוס שלי, ואהבתי את זה, מעולם לא הרגשתי צורך להתעסק במקומי הפרטי.
אורות הבית כבו ועצמתי את עיניי, כאשר צעדיה של הגבירה פסקו, הרגשתי שאני יכולה ללכת לישון, בידיעה שהיא נמצאת במיטתה החדשה והמפנקת.

בבוקר, התעוררתי לרעשי קדיחה חזקים.
ידי הייתה אזוקה אל המיטה, אך זה לא הפריע לי לישון, חשבתי מתי אזקה אותי בלי ששמתי לב, הרי אני די רגישה בשינה שלי.
הדלת הייתה סגורה, אך הייתה נראת שונה.
במקום הדלת הלבנה שהייתה לי, דלת שחורה החליפה אותה, ובשונה מהדלת הקודמת, לא הייתה לא ידית ולא מנעול, כך שלא יכולתי לצאת.
האם הגבירה משנה את הבית על מנת שיתאים יותר לצרכיה?
התרגשות שוב הצטברה בתוכי.
חזרתי לישון והתעוררתי עוד מספר פעמים, עד שהקדיחות הפסיקו לחלוטין.

רעש מנעול נשמע ומיד אחרי דלת החדר נפתחה לרווחה, ושם עמדה הגבירה.
היא הייתה נראת מעט שונה, זוהרת יותר.
מותגי היוקרה המינימלים שבחרה ללבוש הבליטו את גופה ונעלי העקב החדשות היו גבוהות במיוחד.
״בוקר טוב בייבי! איך ישנת?״ היא שאלה בחיוך וניגשה אליי, משחררת את ידי האזוקה.
חייכתי אליה בחיבה כשפניי הסמיקו, ״ישנתי מעולה גברתי, איך את ישנת?״ שאלתי בנימוס.
״נפלא״ אמרה בחיוך בזמן שהתיישבתי במיטה, עדיין עירומה.
״עשיתי מספר שינויים בחדר שלך, שמת לב?״ שאלה בחיבה
״הדלת...״ אמרתי בעייפות ושפשפתי את עיניי.
״ומה בנוסף?״ שאלה
בחנתי את חדרי, ולאט לאט שמתי לב לעוד ועוד דברים שנעלמו כלא היו.
״הארון שלי...ו...והשידה...והאיפור..״ מלמלתי בבלבול.
חדרי היה שונה לחלוטין, אך לא שמתי לב מפניי שהייתי אזוקה ורק הדלת הייתה מול פניי.
שלל לולאות הותקנו על הרצפה והקיר, ובמקום ארון הבגדים היקר שהיה לי הוצבו מספר מגירות קטנות, בובת ראווה עם קולר ולבוש מינימלי הייתה ליד מיטתי ותמונה של הגבירה על הקיר.
הגבירה הייתה נראת מרוצה כאשר שמתי לב לשינויים.
״הגיע הזמן שתחיי בפשטות, את לא חושבת יפה שלי?״ שאלה בחיוך וליטפה את שערי.
הבטתי בעיניה היפות והנהנתי במרץ.
״קדימה, רדי על הברכיים״ סימנה לי הגבירה והצביעה על הרצפה
ירדתי על ברכיי והבטתי בפניה מלמטה.
היא ליטפה את שערי בחיוך מרוצה והביטה בעיניי.
״תישארי ככה כלבה שלי״ אמרה וקמה מהמיטה, הולכת אל בובת הראווה ושמה לי את הקולר החדש.
״הולם אותך בייבי״ צחקה בחיבה ופניי הסמיקו.
היא חיברה רצועה אל הקולר ואת הרצועה קשרה לרגלה.
השתעלתי מעט מהחניקה המפתיעה שהצמידה את ראשי לרצפה הקרה.
״קדימה זונה שלי, נרד למטה״ אמרה בחיוך ויצאה מהחדר, כשאני מתהלכת על ארבע בעקבותיה.

הגבירה לא ניסתה ללכת לאט כדי שאדביק את צעדיה, אלא הלכה בקצב ההליכה הרגיל שלה בזמן שהתהלכתי במהירות על ארבע, כשהכאב מורגש בצווארי ובגופי.
כל קירות ביתי התמלאו בתמונות של הגבירה ובדיוקנים שונים ומיוחדים, כאילו הייתה אישה חשובה, אך היא הייתה כל כך יפה בתמונות, אפילו יותר מהמציאות.
כל דלתות הבית הוחלפו, ועל כל החלונות היה מנעול.

הגבירה ישבה על הספסל ושיחררה את הרצועה מרגלה, קמה ומובילה אותי אחריה בעזרת הרצועה.
״כאן זונה שלי״ אמרה והצביעה על הרצפה לצד הטלוויזיה.
היא קשרה את הקולר אל מעל ראשי, ואת ידיי גם כן.
רגליי היו אזוקות בפיסוק ונשענתי על הקיר, הרגשתי כמו בובת הראווה בחדרי.
הגבירה הדליקה את הטלוויזיה וישבה בסלון, צופה בה.
אך לאחר מספר דקות קמה באנחה והתקדמה לכיווני.
ללא להגיד מילה, כאשר הטלוויזיה דלוקה ברקע, הגבירה ירדה על ברכיה מולי, בוהה בציצים החשופים שלי מבלי להציץ אפילו לפניי ונושכת את שפתחה התחתונה.
״את כזאת סקסית זונה שלי״ אמרה בחיוך ופניי הסמיקו.
ידיה החלו לעסות את הציצים הקרים שלי ועצמתי את עיניי בעונג, גונחת בחוזקה.
חיוך התפרס על פניה ובזמן שידיה עיסו וצבטו את שדיי היא החלה לנשק את צווארי.
התשוקה בערה מגופי האזוק, וכל מה שרציתי היה לנשק אותה גם, אך לא יכולתי.
אני רק הצל, הזכרתי לעצמי. רק הגבירה מובילה.
״הממממ...תגנחי זונה יפה״ דרשה הגבירה וגנחתי בחוזקה.
הרגשתי את חיוכה של הגבירה על צווארי, ״ידעתי שתהני מלהיות שלי״ מלמלה לצווארי.

שרילWhere stories live. Discover now