part-4 (+18)

147 5 0
                                    

Yanıma kadar gelip beni yerden kaldırdı.

- "Şimdi seninle bir anlaşma yapacağız küçük fare."

- "Ne anlaşmasından bahsediyorsun?"

Karşıdaki koltuğa oturdu ve başladı konuşmaya.

- "Az önce dediğim gibi ben kimseyi zorla tutmam. Şimdi anlaşmamıza geçelim. İki seçeneğin olacak. Ya benimle evlenir kıraliçem olur ve her istediğimi harfiyle yerinle getirirsin ve bende aileni serbest bırakırım, ya da sen ve ailen artık burada aç, susuz ne kadar dayanirsınız artık bilemiyorum. Sana yarına kadar düşünmen için süre veriyorum küçük fare. Düşün taşın."

Demişti ve gitmişti. Şimdi beni zorla tutunuyor da neydi bu. Hangi seçeneği seçmemi bekliyordu? Ailemi kurtarmiyacaktimda ne yapacaktım!?
Benim tamamen ona esir olmamı istiyordu. Nasıl onunla evlenirdim? Eğer evlenirsem bana yapmadığını birakmazdı. Ayrıca o bi kiraladı, tabiki soyunun gelmesini isteyecekti ve bana dokunacaktı. Neden beni seçmişti, neden? O kadar kızın içinde neden ben??? Hepsi benim yüzümdendi. Belkide doğru düzgün dursaydım o sırada, bunların hiçbiri başıma gelmeyecekti. Yine ağlamaya kendime kızmaya başladım. Biraz zaman geçince yatağa yattım ve düşünmeye başladım.

-----------------------------------------------------------

Gözlerimi açtığımda içeri giren güneş ışığı ile sabah olduğunu anladım. Tam yataktan kalkmıştım ki karşıdan bir ses geldi.

- "Düşüne bildin mi bakalım küçük fare?"

Sabah sabah bu nerden çıkmıştı şimdi. Doğru onun sarayında ve onun odasındaydım.

- "Kıralım, bu iki seçenekte ölüme götürüyor beni."

- "Peki o zaman senin için ben seçeyim. Bende zaten aileni serbest bırakmak hiç istemiyordum. Ben onları tutsak ettim. Neden serbest bırakıp dışarıda güzel bir hayat yaşamalarını isteyeyim. Bence seni ailenin yanına götürsünler dışarıdaki korumalar."

Tam ağzını açmış dışarıya bağrıcakken onu durdurdum

- "Tamam kabul ediyorum."

- "Neyi kabul ediyorsun?"

- "Seninle evlenmeyi ve her dediğini harfiyle yerine getirmeyi kabul ediyorum!"

- "Tamam o zaman hazırlan yarına düğünümüz var."

- "Nasıl yani bu kadar çabuk mu?"

- "Evet bu kadar çabuk. Başka seçecek seçeneğin olmadığı için dünden başladık zaten hazırlıklara."

(Daha fazla beklemeden hemen yarına geçiyoruz....)

-----------------------------------------------------------

Düğünün sonlarına yaklaşmıştık. Çok yorulduğum söylenemez çünkü hiç yerimden kalkmadım. Bi dans etmiştik o kadar. Çok kalabalıktı düğün, nefes alacak yer yoktu resmen. Kıralın düğünüydü tabi ne bekleye bilirdim başka.

Artık herkez dağılmıştı. Şuan çok sevdiğim kıralımla beraber odamıza gidiyorduk. Çok korkmaya başladım. Şimdi bana her evlilerin yaptığı gibi dokunacaktı. Odanın kapısına geldiğimizde oradaki korumaları gönderip beni kucağına aldı ve içeriye götürdü. Şu an donup kalmıştım, yapma desem dinlermiydi?

(+18 sahne burdan sonra başlıyor. Rahatsız olanlar izlemesin!)

Beni kucağından yatağa bıraktı. Üstünü çıkarmaya başlamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zorla tutulmak (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin