Yaşlı adam her gün geldiği mezarlığa adımlarını atmaya başladı. İçinde ki ateşin söndüğünü sanarak yıllar önce yaptığı en büyük hatasını yıllardır çekiyordu.
O ateş hiç bir zaman sönmedi ve her zaman iliklerine kadar yaşatmaya karar vermişti. Saçlarında ki beyaz saçlar artık zamanın geldiğini biliyordu. Elinde ki beyaz orkideydi her gün getirdiği mezarlığın önüne koydu.
Gözleri.. Çok yorgundu. Han jisung'un bakmaya doyamadığı kahverengi gözler.. Oldukça yorulmuştu. Artık yaşamak ona ölmek gibi geliyordu. O geceyi hatırladıkça hıçkırıklarını tutamadı. Yorgun gözlerinden kırışmış olan yanaklarına doğru süzülen gözyaşlarına izin verdi.
Gelen geçen insanların kulağına hıçkırık sesleri geldiğinde yaşlı adama bakmadan edemediler. Gerçi alıştıkları bir manzaraydı.
Her gün gelir bir beyaz orkide bırakıp sohbet ederdi. Bazen iki saat bazense tüm gününü burada geçirerek yaşadı. Üşümesin istedi. ' Ne kötü bir adamım diye' geçirdi içinden. Üşüyeceğini bile bile ölüme sürüklemişti sevgilisini.
O gece, o küçük bedeni kanlar içinde hatırladıkça.. Kalbinin ağrıdığıni hissetti. Yıllardır geçmeyen bir ağrıyı tekrardan iliklerine kadar hatırladı.
Yaptığı yanlışlar aklına geldikçe kusmak istedi. Hıçkırıkların sesi yükseltikce sadece tek bir cümle kurdu.. Tek bir cümle ile dünya üzerinden yok oldu.
"Belki o gece bakmaya doyamadığım mavi gözlerine baksaydım.."
Lee Minho ömür boyu çektiği ceza artık son bulmuştu. O gece Han Jisung'un tabancası ile..
_____
"Eski ünlü Çete lideri bugün sabah saatlerinde doğum gününde intihar etti. Henüz neden intihar ettiğini bilinmemektedir. Bilinmeyen bir mezarlığa her gün gelip ziyaret edildiği öğrenildi-"
Elinde ki kumandayı bir hışımla kapattı. Oldukça sinirli olduğunu anlaşılır bir şekilde soru sorarcasına isyan etti.
"Ya kim doğum gününde intihar eder ki?"
"Olayı tam bilmiyorum ki aydınlat beni."
Genç çocuk eline ki poşetleri mutfak masasına koyarken diğer genç konuşmaya devam etti.
"Hani her gün mezarlığa gelen yaşlı adam vardı ya. Beyaz orkide getirip duruyordu.. İşte o adam, bugün mezarlığın önünde intihar etmiş. 70 yaşına başmıştı bugün."
Eline aldığı makarnayı tencerenin içine koydu. Ardından arkasından gelen genç şaşırmıştı. Konuşmaya yanıt verirken aynı zamanda arkadaşına mutfakta yardım etmee başladı. Açıkçası üzülmüştü.
"Ciddi misin sen? O yaşlı adam.. Oldukça iyi birine benziyordu yazık olmuş."
Elinde ki kapağı tencereye koyup mutfağın ortasında ki masaya oturup konuştu.
"Her gün beyaz orkide getirip duruyor.. Oldukça önemli birisi olması lazım. Her gün geldiğine göre."
Diğer genç işe aklına gelen anıları hatırlayınca konuşmaya başladı.
"Bilmiyorum torununu getirdiği gün sormuştum beyaz orkide niye diye.. Bana tek bir cevap vermişti 'Cennette onu bekleyen sevgilisi beyaz orkide çok severmiş' demişti. "
Genç oğlan masada ayağını sallayarak düşünmeye başladı. Ne güzel bir aşk hikayesi diye geçirdi icinden.. Bilse ne kadar iç açıcı olduğu.
"Kaç yıl oldu hala atlatamadı yaşlı adam.. Gençliğinde ölmüş herhalde çocuk. O zamandan beri her gün buraya gelir, ağlayıp beyaz orkide getiriyordu.. Beyaz orkideler solmadan yenisini getirirdi..şimdi o beyaz orkideleri kim getirecek?"
Diğer oğlan gülümsedi. Ve ardından arkadaşını teselli etmek amaçlı konuştu.
"düşünme bunları bang soobin, o Papatyalara gerek kalmadı.. Onlar şimdi kavuşmuşlardır. Sahi genç çocuğun ismi neydi?"
Aklına takılan tek bir isim oldu. Han Jisung.. Bu isim nereden tanıdık geliyordu.. Ardından hatırlayınca buruk bir gülümseme sundu.
" Han...Han jisung."
Bazen tek sevmek yetmediğini anladığınız bu hikayede, tek ölen taraf Han jisung olmamıştı. Defalarca verdiği sözü tutmak adına yaşamak için tekrar ölüp dirilen Lee Minho. Sevgilisini cennetin en güzel köşesinde aramak için son defa öldü.
Belki dedi son kez adına iki beden,
"Belki bir gün doyamadığımız güzel gözlere hasret kalmadan yaşarız. Çünkü biz yaşamak için birbirimize muhtacız"
Fakat bu belki diğerlerinden farklı olarak gerçekleşirtirmek adına savaş vericek bir belkiydi.
Onlar ne yarım kalmıştı ne de belkilerle yenildi.
____Final oldu.. Ben bittim.
pov editini yaparken hoşuma gitmişti bu konu.. Bende iki tane editini yaptım. Aynı zamanda mini bir aghst olsun istedim.
YouTube :kdrameditw
İnstagram: kdrameditw
Tiktok :yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkilerin İmkansızlığı /minsung
Fiksi RemajaLee Minho o gece bakmaya doyamadığı mavi gözlere, bakmadan oradan ayrıldı. Ve tüm 'belkilerin' en imkansızını yaşayacağını bilmeden. ___ Mini minsung fic.