Selamlar herkese, nabersiniz?
Bölüm sayımız 30 geçti artık tüm çiftleri sevgili yapıp finale adım adım gitmeyi planlıyorum.
Şimdi hemen bölüme geçelim.
——————
2 hafta sonra
Taehyung'un anlatımı ile
"Keşke biraz daha bekleyip gitseydiniz oğlum, çocuk daha tam iyileşmedi bile" diyen Annemin sesi ile elimdeki son bavuluda arabaya koyarak geri çekilmiştim.
"Bu tatil bize iyi gelecek Bayan Kim, hem Felix gayet iyi gibi şuna baksanıza" diyen Jungkook eli ile Arabanın içinde birbirleri ile cilveleşen ikiliyi göstermiş.
Onun bu hareketine ister istemez gülümsemiştim. Bu çocuk benim kalbime zarardı.
Ama hala sevgilimiz değil!
Diyen Kurduma göz devirdim. Olaylar üst üste gelince çıkma teklifi etmeye zamanım olmamıştı ama bu tatil benim için bir fırsattı, ona çıkma teklifi edecektim.
"Vallaha ben hala şaşkınım, bizim Bitirim ikili sevgili" diyen Bayan Min ile kafamızı sallamıştık Jungkook ile.
Yoonmin ikilisi hala aynıydı, tek fark artık kavga esnasında öpüşüp koklaşıyorlardı ve açıkçası bu iğrençti.
Namjin, Jeongbin ve Chanmin ise daha sakinlerdi, minnoş çiftler olmuşlardı.
Jeongin ve Changbin bizden bir hafta önce baş başa tatil yapmak istedikleri için erken gitmişlerdi, ama sırf bizimle beraber oraya gitmek için dün geri gelmişlerdi.
Birde Minsung vardı ama onlar biraz daha farklıydı.
Minho Jisung'un etrafında pervane oluyordu, ama Jisung Minho'ya karşı çok soğuktu, resmen kök söktürüyordu Minho'ya.
Daha geçen ay Minho'nun aldığı çiçekleri niye kopardın diye yaygara koparmıştı. Dinde saksıda aldıgı çiçekler için neden onu Ailesinden ayırdın diyerek yaygara koparmıştı.
Normalde olsa Minho'ya acıyabilirdim belki ama aralarında olanları öğrendikten sonra Jisung'un haklı olduğuna emin olmuştum.
"Hadi gidin artık" diyen müstakbel kayınvalidem ile gülünseyerek Arabaya binmiştim.
Hoseok herkesten önce davranarak Bogum Hyung'un yanına radyo bahanesi ile oturmuştu, ama radyo hariç başka birşey ile ilgileniyordu.
Mesela gözlerini Bogum Hyung'un yan profilinde gezdirmek gibi.
Büyük bir Araba ile gittiğimiz için hepimiz rahat rahat sığmıştık. Yanımda oturan Jungkook'un ferah kokusunu solurken keyfim gayet yerindeydi.
"Ee yol uzun ne yapalım?" diyen Felix kafasını Hyunjin'in omzuna yaslamış bur şekilde dururken bize bakıyordu. O son olaydan sonra Hyunjin Felix'in üzerine çok fazla düşmüştü, elinde olsa tuvalete giderken bile yanında gidebilecek gibiydi.
Büyük bir travma attlattı normal değil mi.
Diyen Kurdumun haklı olduğunu düşünüyordum. Jungkook'un başına böyle birşey gelse bende onun gibi olurdum, hatta belkide daha beter.
Bu düşünce ile içim titremişti resmen, onu kanlar için hayal etmek bile beni kötü yapmaya yetmişti.
"İyimisin?" diye kısık bir ses ils Jungkook sayesinde kendime gelmiş, bakışlarımı bana bakan endişeli yüze çevirmiştim, onu daha fazla korkutmamak için düşüncelerimi bir kenara bırakıp gülümsemiştim. "İyiyim" demiştim pek inanmışa benzemiyordu ama beni zorlamadan önüne geri döndü.
"Ee ne yapacağız?" diyen Jisung bir yandan da kapıya yapışmaya çalışıyodu galiba.
Minho yanında oturuyor ya ondan.
Diyen Kurduma göz devirdim, sanki ben bilmiyordum.
"Hadi kim kiminle nerde oynayalım!" diyen Jeongin ile bu fikir hepimize uygun geldi.
Daha doğrusu Omegalar kabul edince bize başka şans kalmadı ama orası pekte önsmli değil.
"Pekala o zaman Jisung'dan başlıyoruz. Fazla kişinolduğumuzdan gelen kişi okuyacak sonra ondan devam edeceğiz" diyen Seokjin eline aldığı kağıda tek tek yazılar yazarken hepimiz onu onayladık.
"Hoseok Bogum Hyung'un hakkında o sana söylesin sen yaz" diyen Changbin'i onaylamıştı Hoseok. "Tamam"
Seokjin yazıdığı kağıdı Jisung'a verince oyun başlamıştı.
Sırayla ilk Jisung sonra Minho, Jimin, Yoongi, Hoseok, Bogum Hyung ve Jeongin yazmış kağıt Changbin'in elinde kalmıştı.
"Pekala okuyorum. Kim, Minho, Kiminle Recep Tayip Erdoğan, nerde Kız Kulesinde, Ne yapıyor-" derken birden durup kahkaha atmaya başlayan Changbin ile hepimiz merak ile ona bakmaya başlamıştık. "Hadisene!" diyen Namjoon ile kendisine zar zor hakim olan beden devam etmiş sonsuz bir gülme tufanına sokmuştu hepimizi. "Ne yapıyor, i-işiyor, Kim görmüş Jisung, ne söylemiş, tam sizlik bir hareket piçler" biz anıra anıra gülerken kaşlarını çatan Minho ters tes Yoongi'ye bakıyordu.
Bir süre daha gülmüş sonunda kendimize gelince sıradan devam etmiştik.
Changbin'den başlayıp sıra ile, Hyunjin, Felix, Ben, Jungkook, Seokjin ve Namjoon'dan devam etmiş Seungmin'in elinde kalmıştı kağıt.
"Pekala başlıyorum. Kim Taehyung, Kiminle Jungkook, nerde evlelerinde, ne yapıyor yemek yiyorlar, kim görmüş Jeon Teyze, ne söylemiş Evli mutlu çocuklu"
Diyen Seungmin ile Jungkook'la birbirimize bakakalmıştık, biz birrbirimize bakarken ortamda bir süre sessizlik oluşmuş, ama daha sonra herkes oyuna devam etmişti Jungkook ve ben hariç.
Nerden bilebilirdik ki bu kağıdın gelecekten bir parça taşıdığını.
Hoş bilmesek bile öğrenecektik.
——————
Bitti nasıldı?
Sonunda yüzleri güldü bebelerin, kaossuz bir bölüm.
Aslında bu bölüm gece saat 00:55 De bitti ama sabah okul olduğu için bildirimleri açık olanlar olabilir ve onları rahatsız etmek istemiyorum.
Sabahta atmam hepiniz okuldasınızdır.
Bu yüzden akşam üzeri atarım rahat rahat okursunuz.
Şimdi ben uyumaya kaçar ama bu bölümü okuyan sizler için aksam yemeği saatine geliyor.
Diğer bölümde görüşmek dileği ile
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cynefin | BTS | SKZ |
FanfictionDüşman okulların müdürleri evlenirse ne olur? TAEKOOK Alfa Taehyung Omega Jungkook Yan çiftler: Yoonmin Namjin Minsung Chanmin Jeongbin Hyunlix (Çoğunluk) texting | düz yazı #jeongbin - 1/7/24 🥇 #alfa - 21/8/24 🥇 #Namjin - 9/9/24 🥈 #toptae - 23/9...