Selam herkese, nabersiniz?
Bölüme direk geçmek istiyorum hiç oyalanmayalım.
İyi okumalar, oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
——————
Jungkook'un anlatımı ile
"Hey! Aptal nereye atıyorsun topu!" diyerek söylenen Minho'ya göz deviren Yoongi elindeki konsolu bir an Minho'nun kafasına geçirecek gibi gelmişti bana ama ondan önce Jisung kafasından aşağıya elindeki soğuk kahveyi dökmüştü.
Hiç yanlışlıkla yapmış gibide göstermedi.
Diyen Kurduma katıldım bile bile dökmüştü.
Yine kavga etmeye başlayan ikiliye göz devirip önüme döndüm, çocuk gibiler.
"Bu ikisi hiç değişmiyor" Diyen Seokjin Hyung elinde şekil verdiği Kurabiye Hamurlarını Namjoon Hyung'a verirken kendi kendine söylenmiş gülmemizi sağlamıştı.
Elimde şekil verdiğim Hamuru Taehyung'a uzatınca almış ve fırın tepsisine güzelce koymuştu. "Namjoon! Şuna bak ya bu ne hepsini yamuk yumuk dizmişsin! Bur bak Taehyung'a nasılda özenli diziyor!" Diyerek Namjoon Hyung'a kızan Jin Hyung ile ikimizde Namjoon Hyung'un tepsisine bakmıştık ve cidden Tepside sadece 10 tane Hamur olmasına rağmen Tepsi dolmuştu.
Seokjin Hyung Namjoon Hyung ile uğraşırken bizde Taehyung ile ikinci Tepsiyi bitirmiştik.
"Chan! Onu oraya koyma!" Diyen Jeongin'in asabi sesi ile arkama baktım. Kızgınlık zamanı yaklaştığı için agrasifleşen Jeongin hepimize kök söktürüyordu. "Jeongin, yeter artık rahat bırak Adamları!" Ah bir tek Jimin Hyung'a sökmüyordu bu halleri orası ayrı.
Jimin Hyung'un söyledikleri ile somurtan Jeongin mutfaktaki sandalyeye oturup resim çizen Hoseok Hyung'a ve Felix'e katılmıştı. Jeongin'in gazabından kurtulan Changbin Hyung, Chan Hyung, Bogum Hyung ve Hyunjin Hyung kendilerini koltuğa resmen atmışlardı.
"Saatlerdir iki koltuğu bir oraya bir buraya taşıttırıyor yazık" Diyen Taehyung'un eğlenen sesini onaylamıştım.
"Bu arada Bogum Hyung ile Hoseok'un arasında birşey mi var" Diyen Taehyung ile biraz duraksamıştım. Aralarında birşey olduğu kesindi ve bundan dün akşam daha fazla emin olmuştum. "Aslında bakarsan dün akşam onları öpüşürken basmış olabilirim" Demem ile şok ile bana bakmıştı. Resmen Hyung'um ve Arkadaşımı öpüşürken basmıştım. Daha sonra Hoseok'u tuttuğum gibi sorguya almış Sevgili olduktan 10 dakika sonra bana yakalanmışlardı.
Resmen koskoca Grupta bir biz birde Minho ve Jisung kaldı bekar olan.
Diyen Kurdum ile yanımdaki Taehyung'a bakmıştım. Ondan hoşlanıyordum ama açılmaya cesaretim olmadığınıda biliyordum, travmalarımı atlatsam bile hala daha kendime olan güvenim pek yerinde sayılmazdı.
Jisung ve Minho'nun durumu ise bizdrn daha vahimdi.
Felix komaya girdiği ilk hafta hiç odasından çıkmayan Jisung'un yanına gidip niraz dertleşmiş olanları öğrenmiştim.
Yıllarca çektiği acıya birde Ruh Eşinin tavırları eklenince hayatı dahada kötü olmuştu.
Minho'ya kırgın ve kızgındı ki haklıydıda ama Minho'da çok çabalıyordu kendisini affettirmek için.
Ve biliyordum ki Ruh Eşi olmadan yaşamına drvam edemeyecekti ama gidebildiği kadarda gitmeye çalışıyordu.
"Seung fırına bakarmısın?" Diyen Seokjin Hyung ile fırının yanına giden Seungmin Hyung'un hemen yanında biten Bangchan Hyung dikkat ile sıcak fırını açmıştı.
"Akşam müsaitmisiniz Jungkook Bey?" Diyen Taehyung ile bakışlarım yanımda tezgaha yaslanmış kollarını birbirine dolamış bedenine dönmüştü, sorduğu soruya gülümseyerek cevap vermiştim. "Ah kesinlikle müsaitim Taehyung Bey"
Burası Aşk kokuyor ayol
——————
Bitti nasıldı?
Bayadır bölüm gelmiyor biliyorum ama bitmesine az kaldığı için yazma hevesim olmuyor.
Resmen bitmesine 5-6 bölüm kaldı.
Şimdilik görüşürüz baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cynefin | BTS | SKZ |
FanfictionDüşman okulların müdürleri evlenirse ne olur? TAEKOOK Alfa Taehyung Omega Jungkook Yan çiftler: Yoonmin Namjin Minsung Chanmin Jeongbin Hyunlix (Çoğunluk) texting | düz yazı #jeongbin - 1/7/24 🥇 #alfa - 21/8/24 🥇 #Namjin - 9/9/24 🥈 #toptae - 23/9...