𝟵.

23 5 5
                                    

بــۆچـــی تــــۆم خـــۆشــــدەوێــــی..!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

— مــن..! سەیـرکە مـینــها مـن . مـ. مـن خۆشـمدەوێی !! راستـگۆم من تۆم زۆر خۆشدەوێی ماوایەکی زۆرە ئەم هاستەنەم لە دڵـی خۆم راگرتووە . نەزانم ئەم هەستەنەم کەی بـۆ دروست بوو بەڵام ئەوەی بزانــم دڵـم تـۆی هەڵـبژاردوە.

— بـۆچـی مـنت خۆشدەوێی..؟
{ مـیـهــا وتی . بە روخسارێکی جدی و ئاسایی }

— بـۆچـی تـۆم خۆشــدەوێی ..!
{ نامجوون بزەیەکی کرد و دەستەکانی درێژ کرد لەگەڵ دەستەکانی مـینها یەکیان گرت .}

— دەتــوانــم هەزار هۆکار بخەمە روو .تـۆ جوانـیت میهرەبانیت.پـاکـیت ئەتوانم چـی بڵێم ؟ کێ هەستی بۆتۆ نابێت !!
خۆشمدەوێت زیاتر لە هەموو ئەو کەسەنەی ئەیان ناسم . شەوم تـەواو نابێت بـێ بـیرکـردنـەوە لـە تـۆ . رۆژم کـۆتایــی ناێـت بەبـێ خەیاڵ کـردن لـە تـۆ !

ئەمەوێــت هەموو کاتێکم لەگەڵ تـۆ بێت تەنانەت کەتێک گوێم لە دەنگی پێکەنینەکەت ئەبێت هەست بە ئاسودەیی و دڵخۆشی زۆر ئەکەم . چـی تر بڵێم مـنت خـستە داوی خۆتەوە.!!

— بـۆچــی مـن
{ مـینـها وتی بە شێوەیەکی زۆر ئاسایی }

— چـونکە تـۆ تـۆیت .وە بـۆچـی تـۆ نا !! تـۆ بە تـەواوی ئەو کەسەی کە من ئەمەوێت . راسـتە سارەتایە بەڵام مـن بەتەواوی هـۆگری راسـتگۆیت و میهرەبانیت بووم . ئیـستا بە ئـەویـنی تـۆ ئەژیم .

{ مـینـها ئاهێـکی لە بێزاری هەڵـکێشـە و دەستی کـرد بە قسەکـردن }

— سەیـرکە نامجوون رێـز لە هەستەکانت ئەگرم ......... بــەڵـام مــن خـــۆشـــمنـەوێـــی . من راستـگۆم هـیچ هەستێـکم نـییە بـۆ تـۆ . تــکایە تـــکـات لێئەکەم لێــم ببورە بەڵام من بەراستی خۆشمنەوێت لە چاوی هەورێیەک زیاتر تـۆم نابینیوە.

نـامجوون تکایە لێـم خـۆشـبە . نامەوێت ئازارت بدەم بەڵام خـــۆشەویـستی بە زۆری نـییە .

𝗧𝗵𝗲 𝗥𝗲𝗮𝗹 𝗙𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴.Where stories live. Discover now