Už se blížil konec září a Amelia zjistila že se tady cítí mnohem lépe než u ní doma kde trávila čas jenom se Stanleym. Jednou když se vraceli z vyučování na nástěnce se objevil leták o tom že budou mít hodiny létání tento rok. Amelia byla trochu nervózní strýc ji ke koštěti nikdy nepustil protože je to prej sport pro muže. Když určené odpoledne přicházeli na určené místo Amelia si všimla Dory a zamávala na ni. Ta se k ní rozběhla a objala ji a vykřikla: Am!! Am?? Zeptala se Amelie. Dora několik minut jenom zírala do země. Potom přišla učitelka létání madam Hochová, bylo jí asi kolem 25 let a měla světle fialové vlasy a řekla: takže třído, až domluvím pozorně se podívejte na svá košťata, natáhněte ruku a řekněte: Vzhůru. Amelie se podívala na své koště a vykřikla: Vzhůru. A k jejímu úžasu koště doopravdy vyletělo do ruky dál se to povedlo jen Jamesovi, Siriusovi a Regulusovi. Sedněte si na košťata. Pokynula madam Hochová. Žáci (i ti kterým nezvlétlo koště do ruky) se posadili na košťata. A až napočítám do tří odrazíte se ze země. Pokračovala: JEDNA, DVA, TŘI!! Amelia se odrazila a vzlétla bylo to skvělé a řekla si že se určitě v budoucnu pokusí se dostat do zmijozelského týmu. SLETĚT ZPÁTKY DOLŮ!!!!! Ozvalo se se zdola tak nahnula koštětem dolů, letěla a kousek od země to vyrovnala a dopadla nohama na zem. Všimla si jak na ni Dash závistivě zírá. Tak se na něj usmála (měl to být přátelský úsměv ale spíše vypadal jako zlomyslný). Tak pro tentokrát můžete jít. Řekla madam a studenti vyrazili zpět k hradu. To bylo úžasné už si někdy letěla na koštěti. Nalepila se na ni Dora a mlela, také byla překvapená když se dozvěděla že ne.
Tahle kapitola je docela krátká protože mě nenapadlo co dál takže se těšte na další kapitolu.
Smík
ČTEŠ
Amelia Raddle 1. ročník
FantasyAmelia nastupuje do Bradavic před tím byl její život v celku o ničem ale jak nastoupí po čase zjistí že se dá i bavit. Skoro všechny místa a postavy patří J.K. Rowlingové