Amelia vyšla z koleje ráno brzo, líbilo se jí číst si na balkoně Sovince. Ale když tam došla už tam někdo seděl: Pandora. „Ahoj". Pozdravila ji a Amélie jí odpověděla nazpátek.„ Nechceš jít na školní pozemky?" Zeptala se Pandora.„ Klidně." Souhlasila. Když došli k velkému dubu byla tam obrovská hromada listí a Pandora do ní okamžitě skočila. Am se opřela o strom a začala si číst. Pandora kolem dělala blbosti, později se k nim připojili i Dorcas, Evan, Barty a Regulus kteří je hledali. Regulus si společně s Amelií povídal a ostatní tam skotačili. Amelia celou dobu fascinovaně pozorovala ty listy. Když už byla Pandora unavená přisedla si k nim a zeptala se: „Am? Ty máš ráda barvy že jo?" A Amelia odpověděla: „no víš já jsem vlastně vyrůstala v domě kde barvy neexistují a okolní svět jsem neznala proto mě hodně fascinují protože jsem jich nikdy neviděla tolik v tolika různých kombinacích a asi se půjdu projít". Dokončila svou větu a zvedla se. Všimla si u lesa hezké boudičky tak se rozhodla že k ní vyrazí ale v polovině cesty jí cestu zastoupil Dash se svými dvěmi kamarády kteří vypadli ještě tupěji než on což je co říct. Jeden z nich do Amelie silně uhodil pěstí a ta se zřítila k zemi. „Co se mnou máš za problém?! Udělala jsem ti snad něco?!" Zaprskala na něj.„ Jsi prostě divná pochop to." Odpověděl jí Matty. Tohle už Amelii rozčílilo prudce se zvedla, vytáhla hůlku a dala mu jí těsně mezi oči. Sice nevěděla žádné kouzlo které by mu ublížilo ale prostě měla chuť mu aspoň připálit obočí. Ale bohužel ji zadrželi ti dva tupouni a Dash řekl:„ sundejte jí ty postižený brýle ať vidíme co za nimi schovává." Jeden s těch idiotů jí brýle sundal a ona zavřela oči. „Otevři je !!!" Rozčílil se Matty. „Dobře ale potom si neztěžuj." Odpověděla a otevřela oči a zahleděla se důrazně do jeho očí. Ten uskočil a potom chtěl něco říct ale přerušil ho hlasitý hlas, který si Amelia pamatovala s prvního dne: „Hej pusťte ji!" Amelia dopadla na zem, rychle si vzala brýle a nasadila si je na nos, otočila a viděla jak ti tři utíkají zpět k hradu. Poděkovala Hagridovi a ten se jí zeptal jestli nechce jít na čaj, Amelie souhlasila ale byla to chyba: čaj chutnal jako kapusta. Povídali si o Hagridově práci a o škole ale když se Hagrid zeptal na Ameliino příjmení tak vykoktal něco v tom smyslu že má ještě něco na práci. Amelia si povzdychla a vyrazila k hradu ostatní už u stromu nebyli ale ona se jim nedivila začínalo hustě pršet a ochlazovat se když vešla do hradu byla už úplně promočená. Nedošla ani na konec síně když v tom se za ní ozval nepříjemný hlas: „ voda! Voda na chodbě VÍŠ JAK DLOUHO TO BUDE TRVAT USCHNOUT?!!!!" Rozčiloval se Filch, Amelia ani neví jak se jí povedlo zmizet ale nějak se jí to povedlo. Ale hned jak vešla do společenské místnosti Barty se zeptal: „kde jsi byla" a mrskl po ní polštář. „ U Hagrida" odpověděla a hodila po něm polštář na zpátek což Barty nečekal a vyrazilo mu to z ruky skleničku s dýňovou šťávou a polilo mu to béžové kalhoty. „TY!" Rozčílil se a hodil po ní skleničku, to už se na ně dívala celá společenská místnost ale byla tam jenom Ameliina skupinka a další tři žáci. Amelia skleničce uhla vrhla na Bartyho oškliví pohled a vyšla do své ložnice, se zdola slyšela jak se Dorcas hádá s Bartym a Pandora s Evanem se je snaží zastavit. Po pár minutách za ní přišla Pandora a zeptala se:„ Ami? Jíš ty vůbec? Nebyla jsi na snídani ani na obědě nemáš hlad?" „Ani ne" odpověděla Amelia a Pandora pokračovala:„ a s Bartyho si nic nedělej, Evan říká že nechápe jak to s ním na pokoji ty dva měsíce přežil a Reg s ním souhlasí, tak pojď si něco dát prosím." Am si uvědomila že Pandora se o ni doopravdy stará tak se zvedla ale v tom ji Pandora silně objala, Amelii to překvapilo ale taky ji sevřela v objetí a uvědomila že se jí zamokřili oči a snažila se co nejvíc mrkat aby ty slzy zahnala. Potom vyrazili do velké síně. Amelii přišlo zvláštní že je všem úplně jedno kdo sedí u jakého stolu nebo kdo tráví čas v jaké kojeli, žáci z různých kolejí byli různě poházení u stolů a nikoho nezajímalo jestli sedí tam kde má nebo ne. Protože když si sedali zjistila s překvapením že tohle je nebelvírský stůl ale seděli tady studenti i z Havraspáru a Mrzimoru. Pandora pozdravila Lily která vedle nich seděla s Mary a Marlene, Am na ně nesměle zamávala. Na jídlo byli tousty s dýňovou pomazánkou, bylo to nechutné takže snědla jenom dva aby Pandora něco nenamítala. Když vyšli s velké síně Pandora se zeptala: " Hele nechceš si dneska aspoň obléct nějaké oranžové oblečení když je ten Halloween?" „ já nevím, já nic oranžového nemám. " vymlouvala se ale v tom Pandoru něco napadlo: „ ale já ano, pojď za mnou." Popadla Amelii za ruku a rozběhla se směrem Havraspárská společenská místnost. Když tam doběhli Pandora vzala za obrovské klepadlo ve tvaru orla a zaťukala když v tom orel začal mluvit: „je to velmi pomalé ale zvíře to není " „Ehhh a už vím jsou to Bradavické schody" „WTF" podívala se Am na orla ale v tom se dveře otevřeli a obě dvě vlezli dovnitř Dash který seděl na gauči se rychlostí světla zvedl a zmizel na schodech do chlapeckých ložnic. Pandora s Amelií vylezli po druhých schodech do její ložnice a Amelia s překvapením zjistila že Pandora je jediná dívka která se v tomto ročníku dostala do Havraspáru. „ A není ti tady smutno?" zeptala se Amelie „ Ani ne, zvykla jsem si." Odpověděla a začala se přehrabovat v kufru, když se nad tím Amelia zamyslela ona si zase musela zvyknout na to že tráví čas s dalšími lidmi. Po pár minutách Pandora vytáhla s kufru oranžové tričko a podkolenky a podala je Amelii. Amelia si to šla zkusit do koupelny, ano byla pravda že se to hodilo k černé sukni, mikině a konverskach ale jak z koupelny vylezla řekla: „ vypadám jako kdybych spadla do toho lektvaru který jsme v pondělí dělali v lektvarech. „ Ale vždyť vypadáš Halloweensky a navíc k sobě ladíme protože já si jdu obléct černé tričko a podkolenky a oranžovou sukni a mikinu. Amelia musela uznat že kdyby měli stejnou barvu vlasů (což určitě neměli protože Pandora je měla blonďaté a Amelia tmavě hnědé skoro až černé) tak by vypadali jako dvojčata. „ stejně vypadáme jako dýně." řekla sarkasticky Amelie ale Panda namítla: „ ale to je pointa!" Am jenom zaůpěla ale už radši nic neřekla, potom si povídali o všem možném. Před šestou vyrazili do velké síně na Halloweenskou slavnost. Když tam došli rozloučili se a Amelia se vmáčkla mezi Dorcas a Evana a Bartyho který seděl na proti ní sjela znechuceným pohledem. Velká síň byla překrásná byli v ní obrovské dýně které měli vyřezané obličeje nad nimi létali svíčky, netopýři a duchové vypadalo to doopravdy překrásně když v tom se otevřely dveře a dovnitř vešli tři postavy s prostěradly přes sebe, Amelia se musela přemáhat aby se nerozesmála nakonec se zjistilo že to byl James, Sirius a Peter, Regulus se tvářil že chce spáchat sebevraždu. Jídlo bylo taky dobré překvapivě i ten dýňový dort kterého se Amelie velmi obávala z důvodu těch dýňových toustů. Když přišly večer do ložnice byly tak unavené že si jenom nasadily pyžamo a šly spát Amelia si řekla že to tričko a podkolenky Pandoře vrátí zítra.
Takže omlouvám se že tahle kapitola vyšla až teď ale měla jsem školu a spoustu dalších starostí a včera jsem celej den byla na therian srazu takže jsem neměla čas ale vydám teď doufám že se vám bude líbit a prosím pište nějaké komentáře 😭 klidně i hate ale prostě potřebuju komentáře abych věděla jestli se vám to líbí.
Sámoška
ČTEŠ
Amelia Raddle 1. ročník
FantasyAmelia nastupuje do Bradavic před tím byl její život v celku o ničem ale jak nastoupí po čase zjistí že se dá i bavit. Skoro všechny místa a postavy patří J.K. Rowlingové