· 🌷barátság kihívás🌷 ·

35 9 33
                                    


Helloo babies!

amber_oses -nak volt egy kihívása még valamikor és most publikálom mert..miért neeehh..o yass..

A választottam nevét nem mondom el 😌❤️‍🔥 (de illene megjelölni amúgy nektek :)))

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

A választottam nevét nem mondom el 😌❤️‍🔥 (de illene megjelölni amúgy nektek :)))

Szóvaall:


1, Kedvenc színe a fekete és nem érdekli, ha valaki azt mondja, az egy árnyalat. (Így vagyok vele én is pontosan 😌😂)

2, Kedvenc állat a csimpánz és a pingvin. (Fogalmam sincs miért, de aranyos mindkettő 🥺😍)

3, Azt szeretem benne, hogy bármennyire van éppen rossz passzban, mindig odateszi magát és nem akarja, hogy nekem is rossz legyen a kedvem. Viszont megkérdem, hogy mi a baj és aztán lelkizünk, sírunk, mint az árvagyerekek, majd mindkettőnk szívéről egy kis súly leesik és könnyedén beszélgetünk tovább.

4, Ennyire szeretem...
Most komolyan pontoznom kéne? Gyerekek, akkor hajnalig a nullákat kéne pörgetnetek. Imádom. I-má-dom!! Nem lehet számokban leírni. Vannak hibái, viszont őt így kell szeretni és én teljes szívemből meg is teszem.

5, Közös bennünk, hogy...
Sorolnom kéne?
Jó, párat felsorolok 🙄😌

Közös bennünk a legalapabb dolog, vagyis a kedvenc színünk. Majd az, hogy szeretünk olvasni, írni. Az embereket, társaságot legnagyobb részben utáljuk. Pánikbetegek vagyunk... Sportolunk...ésatöbbi...

6, Hálás vagyok neki, mert...

Na ez lesz az, amit nem bunkóságból, hanem tényleg nem akarok végigsorolni nektek. Tudja nagyon jól (remélem 😭❤️), hogy miért vagyok neki hálás. Mint, ahogy azt is, hogy a szememet adnám, hogy láthassa magát úgy, olyan szépnek, mint én látom. A lelkemet adnám azért, hogy az övé biztonságban legyen és soha ne érje bántódás. A testemet adnám azért, hogy találjon valakit, akit tényleg megérdemel, ott van mellette és bármi áron megvédi bármitől. Támaszt nyújt neki, meghallgatja és ha kell, éjszakákon keresztül bőg vele..

Azt hiszem megint sokat mondtam.

Szeretlek babám! 🥺❤️

7, na kíváncsi vagyok 😌🤭😏

dormamorka34
pretty_olive_
p_abbs

And idk..aki akarja 😚😚

(Tudom, egymásról fogtok de azért elolvasnám azokat szóval
_noj_xi_ aanndd amber_oses - PIKACHU TÉGED VÁLASZTALAK PEEW-PEEW xdd)

Pusszancs! 💋

ᴋɪʜɪ́ᴠᴀ́sᴏᴋ ᴇ́s ᴍᴀ́s sᴢᴇ́ᴘsᴇ́ɢᴇᴋNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ