○●☆●○

2 0 0
                                    

- Jako władza wykonawcza Zjednoczonej Koalicji Wybawionych, pragniemy poinformować was, ludzi upadłych, o miłościwej i niezwykle hojnej decyzji Władzy Najwyższej, której treść znajdziecie poniżej.

Na podstawie ustawy podpisanej dnia 16.05.2258r., każdy nieletni, którego członek rodziny dopuścił się zbrodni niewybaczalnej, ma szansę odpokutować winy i oczyścić imię swego rodu, poprzez wstąpienie do Antykryzysowej Armii Zjednoczenia.

Zgodnie z pismem, piętne znamię zniknie wraz z zapisaniem swego nazwiska na listę ochotników, a odbyta służba bądź poświęcenie życia w imię ojczyzny na polu walki, całkowicie ułaskawiają pozostałą część rodziny pokutnika.

Zapisy odbędą się jutro na stołówce. Niezainteresowanych zachęcamy do pozostania w celi.

Ps. ZKW w żaden sposób nie bierze odpowiedzialności za bezpieczeństwo, urazy, uszkodzoną psychikę, jak i życie ochotników.
Ponadto zaznacza sobie prawo do odmowy przyznania odpustu, w przypadku niewywiązania się z umowy bądź celowym działaniu przeciwko interesom państwa.

Z poważaniem,
Zjednoczona Koalicja Wybawionych.









------------‐-------------------

Hejka! Jest to moja pierwsza książka pisana "na poważnie", w moim własnym uniwersum! 
● Z uwagi na mnóstwo pomysłów krążących mi po głowie rozdziały, jak i niektóre wątki mogą ulec z biegiem czasu zmianie ( postaram się o tym na bieżąco informować)
● Widzisz dziurę w fabule, niezrozumiale napisane zdanie bądź widoczny błąd ortograficzny/gramtyczny? Będę wdzięczna, jeśli mnie o tym poinformujesz. Zależy mi na napisaniu tej książki na możliwie jak najwyższym poziomie.
● Każda gwiazdka i komentarz (nawet ten z konstruktywną krytyką)  to dla mnie dodatkowa motywacja do pisania i dalszego wstawiania rozdziałów, które ze względu na rozpoczęty rok szkolny zapewne nie będą pojawiały się regularnie (przepraszam)
● Ktoś to jeszcze czyta? Jeśli tak, mam nadzieję, że nie odstarszyłam cię tymi wszystkimi informacjami.

Iiii to już chyba wszystko.

Miłego czytania!

Pokutnicy | Dekret WybawionychOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz