-4-

6 3 7
                                    

Gözümü bir açtım saat 10.30 yarim saate dersim var ve gec kalacam. Allahim help me.

Hızla kalkıp bi kafamı lavaboya soktum. Saçımı yıkadım. Kafamı ve dişlerimi de fırçaladım.

Bugünün kombinini dünden hazırlamıştım neyseki. Hızla giyindim. Ne yicem? YEMEK? Neyse simit alırım çay bedava okulda zaten. Lan kantinden de yiyebilirim demiiii. Olur tamamdır.

Çantama materyallerimi koyup fermuarını kapattım. Eve nasıl geldim bilmiyom. Yuta kucaklamıştır saolsun.

Son olarak daha yeni jelatinini çıkardığım boy aynasından üstümü kontrol ettim.

Hızlıca evden çıktım. Merdivenleri atlayarak iniyordum ki gene bu lavukla karşılaştım. Pas geciyordum ki durdurdu. Kolumu tuttu which means.

"Geç kaldım bırak."

"Ben bırakırım seni."

"İstemez. Koşarak gitmeyi tercih ederim." Kolumu çektim.

" Konuşmamız gerek."

"Konuşamayız."

"O zaman beni dinle."

"Sen beni bir kere dinledin mi? Bir kez olsun ne demek istediğimi anladın mı? Sanmıyorum."

"İlişkimizi değil. O konu hakkında konuşacak bir şey yok. Zümre hocaları olarak konuşacağız."

"Okulda konuşuruz o zaman."

"Yolda diğer öğretmeni de alacağız. Gel işte."

"Tamam. Neyse."

Yorulurum zaten koşarsam.

Tongaya gelmişim. Okula girdikten sonra durmasını beklemeden kemeri çıkarıp kapıyı açtım. Mecbur ani fren yaptı ben de düştüm ama okey öğrenciler falan yok neyse. Çünkü otopark olm bura.

"Mal!" Kalkıp koşmaya başladım. Derse yetişmem lazım. Bugün logaritmaya giriş yapacam.

Öğretmenler odasına kadar durmadan koştum. Huh. Tanıdık biri var. Nefesim gotume kacti cikaramiyorum bi sn.

"Lee jeno?"

"Lee hocam?"

"Lee Jeno?"

"Hocam?"

"Lan Jeno."

"Tarihçi Lee hocam!?"

"Senin ne işin var burada ?"

"Hocam öğretmenim ben."

"Valla mı lan?"

"Valla!"

"Olm hep inanmıştım sana biliyor musun gel bir sarılayım."

Tutup zorla sarıldı. Nefessizlikten geberecekken zil çaldı.

"Hocam izninizle. Dersim var."

"Aglattın lan beni. Seni yürekten kutluyorum. Aslan oğlum benim. Koçumsun. Mucuk. İyi dersler."

"Saol hocam."

Ben masamdan ders kitabımı alırken Jaemin girdi. Lee hoca tanımaz Jaemini. Pek anlatmadım ona.

"Siz de mi yeni öğretmensiniz?" Diye sordu.

"Evet hocam. Lee SooMan Yeni kültürler bilişim teknolojileri lisesi mezunu Na Jaemin ben. Hatırlar mısınız?"

"Aa sen de demek benim öğrencimdin. Pek çıkaramadım evladım ama tebrik ederim. Öğretmenlik hayatında başarılar dilerim."

Ben gülümseyerek koridora çıktım. Dersim bi üst katta.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şeftalibalı"nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin