İlk günümde 3 sınıfa derse girdim. Şimdi de bizimkilerle evlerimize gidiyoruz. Okul Seul'e uzak olduğu için bu yakına taşındık. Neyseki kirayı ödeyemecek paramız var Yuta ile birlikte yaşamıyorum.
Yuta benim 2 alt katımda yaşıyor. Sieun da karşımızdaki eve taşındı.
Köy gibi bi yer aslında. Evler maks 4 katlı. Ama manzaralı. Deniz yok ama gölete bakıyor. Neyse daha sonra tarif ederim.
"Sieun akşama yemekte ne yaptın?" Diye sordum.
"Yapmadım. Benim manit geliyordu bugün. O yapmıştır."
"Vay. Yutacım sen?"
"Ben de senin evde yerim dediydim."
"Dolap daha gelmedi ki. Kutu ramenler var. Bozar mı?"
"Bozmaz."
"Yazık la valla. Gene iyisiniz. Bu akşam gelin bizde yiyin. Sera'ya söylerim ben."
"Olm senin manitanın adı Sera mıydı?"
"He. Yeni ya. İki ay oldu."
Hayırlı olsun.
Evlere de yürüyerek gidiyoz. Ağaçlı rotada sakin sakin yürüyoruz az kaldı.
"Lisenin bende yaratıcı tramvadan sonra öğretmen olmak bana da şok oldu tabi."
"Valla he. Jeno baya zorluk çektin sen la. Bu arada aklıma gelmişken. Blind date düşünür müsün?" Diye sordu Yuta. Son 5 senedir aynı soruyu sorup duruyo.
"Düşünmem hyung."
"Olm sen demiyor muydun iyi olduğunu bilirsem başkasıyla olmayı kabul edebilirim diye. Bak işte gördün sensiz çok iyi halde." Dedi Sieun.
Saol kral bu kadar moral verme ya.
"Haklısın da bilmiyorum ya." Oflayarak mahalleye girdik.
"2 saate geliriz biz. Kola alalım mı?"
"Al da. Cherry varsa makbule geçer. Biraz da bira alsanıza."
"Tamamdır. Görüşürüz."
Ayrıldık ve biz evimize Sieun evine gitti. Önce duş alalım.
Ben 4. Katta oturuyorum Yuta 2. De Asansör olmadığı için tabana kuvvet.
"La ben daha suyu bağlatmadım. Senin evde duş alabilir miyim?"
Bunu diyene kadar neredeyse 3. Kata geldik.
"Hyung biz ayrı evlere niye çıktık amk? Gel bende yaşa direkt."
"La idare ediver ya."
"Tamam tamam gel."
Kendi evinden hızla kıyafet alıp çıktı. Benim eve doğru çıkıyoruz. Alt katımdaki kiralık yazısını kaldırmışlar.
Biri mi taşindikine.
"Biri taşınıyo herhalde. Aileyse sıçtın sen çoluk çocuk sesine uyuyaman gece."
"Tövbe de lan."
"Demem."
Gıcık gıcık gülerek katıma geldim.
Kapıyı açtım hop. Ohhh canım evim. Işıkları açtım. Yuta direkt duşa girdi.
Ben de oturuyom. Daha açılacak zibilyon tane koli var. Kanepelerin jelatinini bile sökmedim. Televizyon da bandajlı duruyor.
Neyse yerleşcez yerleşcez. Yatak odamın da bazası gelmedi. Döşekte yatıyorum dümdüz.
"Jeno Şampuan nerde lan?!" Diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeftalibalı"nomin
أدب الهواةBu okulun bana ihtiyacı var. Bilirsin. Ben batmanim. Robin miyim bende? Sen boksun.