part 15🌸

48 5 32
                                    

Nasıl abi olurlar
(Yalnızca erkek karakterler!)

♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♡

Tanjiro
O çok iyi bir abi sürekli sizinle ilgilenir ve ne gerekiyorsa aninda yapar
Diyelim okulda zorbalık görüyorsunuz size zorbaliyan kisileri nazikçe uyarir ama eger akıllanmazlarsa onları tehdit eder.
Sabahları sizi nazikce uyandirir ve kahvaltiya çağirir.
O çok iyi bir abi

Zenitsu
Bu abi kardeş ilişkisinde siz zenitsuyu zorbaliyorsunuz🤭
Size her zaman kızıyor çünkü ona her zaman kışkırtmalar yapiyorsunuz mesela tam odasina girecekken kafasina su dökmeler ve ya yemeğine çok tuz koymalar falan filan.

Z: y/nnn benim şu ayakkabılarımı gördün mü?

Y/n: ben onları çöpe atti-

Z:nEE-

İnosuke
O tam anlamiyla HAYVAN!
Evet her zaman size bir eşya atiyor ve sürekli ders konusunda sizden yardim aliyor bazen sizin harçlıklarınız çaliyor ve sürekli size kışkırtmalar yapiyor buda yetmezmiş gibi size hep iftira atarak kendisini dürüst bi çocukmuş gibi gösteriyor.

Ama kotoha bu yalanların farkında:)...

Genya
O çok iyi bir abi ayni tanjiro gibi sabahları sizi nazikçe uyandiriyor siz okula gitmek istemeyince sizi tam 1 dakika boyunca gıdıklayib zarzor yatakdan kaldiriyor. Bazen şakalar yapa bilir çimdiklemek ve ya saçını çekmek gibi ve eger okulda size sataşan olursa.... geçmis olsun bi sonraki gün o kisiye agzi burnu kan içinde görüceksiniz..

Tomioka Giyuu
O çok sakin..
Sabahları siz kendini kalkıyorsunuz eger kalkmadıysankz kapınızı çalar ve içeri girib " y/n kalk" diyib gider asla şaka yapmaz ve size ona yaparsaniz karşılık vermez
Eger okulda size sataşan olursa onu müdüre şikayet eder.

İguro obanai
O tamamiyle çok titiz bir abi sizi çamur için görmeye bile dayanamaz.
Sabahları kapınızı çalar ve " uyan!" Diye bağırıb gider ve geçikseniz bile onun umurunda bile olmaz. " ben sana kalk demisdim"
Eger okulda biri sizi zorbaliyorsa onu tehdit eder.

Sanemi
O... ÇOK GICIK
Gıcıklığın vücut bulmuş hali
Her zaman size kışkırtmalar yapacak ama eger bi gün dayanamayib ağlarsaniz sizden özür dileyecek ve bi kaç gün bu şakalarına ara vercek ama sonra yine ayni şekilde devam etcek..
Sizi sabah yatağinizda gıdıklayarak kaldırıyor.
O kadar alışmışsınız ki artik normal biseymis gibi geliyor

S: hey y/n

Y: ne var?

S: sen evlatlıksın

Y:....

S:...

Y: yani?

S: AĞLA

*Kapıyı çarpıp gider*

Muichiro
Oda nazik bir abidir. Bazen tomioka gibi sessiz ola bilir ama bazende sanemi gibi acayib gıcıklaşa biliyor. O çok çocukça sizinle çok iyi vakit geçiriyor. Sabahları kapınızı çalar ve yaniniza gelib " y/n kalk geç kalıcaksın" diyib sizi uyandirir okuldada zorbalıb görürseniz o kisileri nazikçe uyarir amam eger fayda etmezde müdüre şikayet eder.

♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♡

Gece gece elim koptu😭😭

İyi geceler herkese

Tepki verme yeri👉👉👉

Demon Slayer tepki kitabı<3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin