-15-

17 1 3
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfeen

💋💋💋💋

Sınıfın dolmasını beklerken kısık gözlerle etrafı seyrediyordum. Çok uykuluydum. Dün gece full oyun oynadığımız için iki saat anca yatmıştım. Acilen gamerlığı bırakmam gerekiyordu. Yoksa naneyi yiyecektim. 

"Of anam of!"sesli oflamamın ardından sınıftaki bir iki kişi dönüp baktılar bana. Kısa bir güyüş atıp normal olduğumu belirttim. Ama değildim.

Of kaç gündür zaten kafayı yiyecektim. Bi yandan yıllardır hoşlandığım Jake hyung bir yandan da yıllardır ağız burun kavga ettiğimiz Changbin...of bu aralar ikisiyle de fazla denk geliyordum. Şimdi Jake hyung ile denk gelmem sıkıntı değildi. Hatta mükemmel ötesiydi ancak geriliyordum işte. Elim ayağıma dolanıyordu. Ve hiç olmayacak sakarlıklar yapıyordum. O da halime gülüyordu. Yani tamamen rezillikti durumum. 

Bir de işte şu ayı herif vardı. Bir süredir kavga etmediğimiz için sanırım aramız monoton ilerliyordu. Ancak ciddi manada kendisinden korkuyordum. Hem çok ağır laflar ediyordu hem de kendisi çok ağırdı. Son kavgamızda üstüme atlamasından biliyorum bunu. Öyle uf denilecek bir hikayesi yok yani. Neyse işte geçen gün merdivende onunla çarpıştığımız an çıkmıyor aklımdan. Kafamda atlar tepiniyor. Neden onu itip kavga çıkarmadım diye gece boyu kendimi yiyip durmuştum. Ancak donup kalmıştım işte. Hem üzerimdeki crop yüzündendi böyle olmam. Ona yakalanmak beni geçmişe götürmüştü o an. Kanımın çekildiğini hissetmiştim resmen. 

Liseye başladığım yıl  heyecanla dans kursuna yazılmıştım. Hep dans etmeyi seven biriydim ama kendimi yetersiz görüyordum. Aslında sadece kendim değil çevremdekilerin çoğu da beni öyle görüyordu. Ve liseye kadar bu konudan dolayı içime kapanmıştım. Kendimi derslere bırakmıştım. Ama sonra liseye geçince dans kursu açıldığını öğrendim. Hiç düşünmeden gidip başvurdum hatta. Bu, istediğim kendime ulaşmam için büyük bir şanstı.

Kursta ilk aylar erkek olarak sadece ben vardım. Diğer erkekler bunun kız işi olduğunu söyleyip bana laf edip durmuşlardı ama artık umursamamaya çalışıyordum. Çünkü insanlar hep konuşurdu. İşte dans kursuna başladığım ilk aylarda hocası crop tarzı bir giyimli koreografi yapacağımızı söyledi. Bunun beni korkutması kaçınılmazdı. Zaten dans kursuna gidiyorum diye zorbalıyorlardı bir de böyle giyinsem kesin biterdim. Çok gergindim ama hocası itiraz edeceksem kursu direkt bırakmamı söyleyince durdum hemen. Çünkü ileride buna benzer çok giyim tarzı olacağını söylemişti. Kurstan çıkmak hiç istemiyordum. Ama kısa şeyler giyinmek de istemiyordum. Hoca anlamıyordu beni. Ben bunun derdiyle boğuşurken paten kursuna kayıt olmuş olan Felix ile tanışmıştım. O...farklıydı. İnsanlar ona çok iğrenç laflar etse de umrunda değildi. İstediği gibi giyinip istediği şeyi yapıyordu. Tüm o iğrenç laflara rağmen erkek sevgili bile yapmıştı. Kendi isteklerini elalemin isteklerinin önüne koymayı başarmıştı yani. Soğuk biri gibiydi. Nasıl konuştğumuzu bile hatırlamıyorum ancak o benim en büyük destekçim oldu. Bana crop konusunda yardımcı olmuştu. Crop giyinmiştim o gün. Çekiniyordum ama kendimi de epey beğenmiştim. Felix içten yaptığı övgü ve tavsiyelerle kendimi iyi hissetmemi sağlamıştı. Yani tüm o gerginliğe rağmen iyi hissediyordum. Ancak hayat mutlu olmama pek sevinmemiş olsa gerek o gün en berbat günümü yaşatmıştı. 

Bahçede geç kaldığım için kursa koştururken sırt çantamı kollarımla sarıp çıplak karnıma dayamıştım. Çok açık değildi elbette ancak göbek deliğim görünüyordu işte. Ve utanıyordum. Hatta bu yüzden geç kalmıştım zaten. Bahçede kimse olmayınca okula girecektim ama o gün sayısal sınıfının beden dersi varmış bunu bilmiyordum işte. 

Telaşla okulun kapısına koşarken onlardan bazılarının bana baktığını farkedince iyice telaşlanmıştım. Biri laf edecek diye ödüm kopuyordu. Korkuyla koşmaya devam ederken karşıdan yanında iki erkekle gelen Momo'yu gördüm. Benimle aynı kurstaydı. Bir an onu görünce o kadar mutlu oldum ki pazarda kaybolacakken annemi bulmuş gibi rahatlamıştım. Yanına doğru hızla ilerlerken benimle kursa yürümesini umdum. Bakışlarım sadece ondaydı. Diğer iki erkeği tanımıyordum ama sanırım onlar sayısal öğrencisi olmalıydı. Eşofmanlıydılar çünkü. 

Düşman Liseli -SKZ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin