چانیۆڵڵ
""پیرۆزە لیا بەڕاستی بێژەریشت لێ دەوەشێتەوە""
""سپاس چانی""
""چیی ئەوە چیت وت بیڵێوە""
""وتم چانی""
نەمزانی بۆچی وام وت بەڵام هەستم بە دوودەست کرد بەرزیان کردمەوە
""بەڕاستی ئەوەم دەوێ تەنها پێم بڵێ چانی باشە""
نوووسەر:-منیش پێی دەرێم دار ماسیحە ئەنگۆ چی پێدەرێن😂😂
منی دانایەوە و قۆڵی هێنایە پێشەوە
دەستمان کرد بە پیاسەکردن تەنها بێدەنگ بووین تا ئەو بێدەنگیەکەی شکاند
""پێنج ساڵ بەر لەئێستە تۆلە قوتابخانەکەمان ڕۆیشتی لیا ......دوای ئەوەی تۆ ڕۆیشتی خەمباری دەستی بەسەر دڵما گرتەوە سەرەڕای ئەوەی کە.......من..... هەر کەمێک سارد و گۆشەگیر بووم بەڵام هەمیشە دڵخۆشدەبووم بە بینینت دەزانی.... دایم کە دەهاتیتە پۆل وزەت پێدەدام وە قسەکانت دڵخۆشی دەکردم.....بەڵام کەڕۆیشتی ..نا ئیتر هانسوو زۆۆر بێزاری ئەکردم ...هەمیشە دەرفەتێکم ئەدۆزیەوە تالەدەستی ڕابکەم بەڵام.....دەی ئیتر ئەو بۆ تاهەتایە ڕۆیشت و بەرەو دۆزەخ ڕێی کرد""
""منیش دوای ئەوەی لەو ئامادەییە ڕۆیشتم ....هەستم بەبێتاقەتی ئەکرد بیری تۆو و تەواوی کوڕان و کچانی پۆلەکەم دەکرد بەڕاستی هەموویان قسەخۆش بو جوان ڕەفتاربوون دڵم پێیان دەکرایەوە.... هەمیشە ساتی خۆشم بۆخۆمان درووست دەکرد لە خەیاڵەکانما ....بەڵام هانسوو لێی سەندم ئەویش تەنها لەبەر تۆ ...من..داوام کرد کە بۆستێ ...هەمیشە پێم دەوت کاا... من و چانیۆڵ سڵاوێکیشمان لەنێواندا نیە... بەڵام ئەو هەرکاری خۆی کرد""
""لیاا..... من پێنج ساڵە شتێکم لێ شاردویتەتەوە ...بەڵام لە ڕووم نەهات کە پێتی بڵێم""
هیوادارم هەمان ئەوشتەبێ،کەمن بیری لێئەکەمەوە چانی
""چیە بیڵێ بەڕاستی مەراقمە""
چوینە کەناری دەریا شەپۆلەکان کزەی ساردی دەهێنا نازانم بۆهەردووکمان ئێرەمان پێ باش بوو بۆئەوەی قسەی لێبکەین
""لیا من ........لیا خۆشمەوێییی"
بەدەنگێکی بەرزەوە وتی
""لیااا تۆ تاکە کەسیت کە خۆشمبوێت سوێند دەخۆم بۆساتێکیش لە هانسوو نزیک نەبومەتەوە وە دەستیشم لێی نەدا چونکە دڵم تەنها تۆی دەویست""
أنت تقرأ
❤︎︎𝐌𝐀𝐒𝐊𝐄𝐑 𝐁𝐎𝐘❤︎︎...𝐏.𝐂𝐇
Romanceلیا:-بۆچی هیچکات ماسکەکەت لانادەی چانیۆڵ:-ئەمە هیچ پەیوەندی بەتۆوە نیە سڵاو هەنیبیەکانم چۆنن باشن ئەمەش چیرۆکەکەی وەعدم پێتان داا جا من نووسەرێکم ماشەڵام لێبێ فیکرەم زۆر لایە بەس کات بەشم ناکا پاڕت دانێم بەس خەمتان نەبێ چیرۆکەکانم تەواو دەکەم 𝟐𝟓/�...