Di dalam kereta. Nazri mengetap bibir. Emosi nya bercampur baur. Antara marah dan seronok. Seronok? Ya...Nazri tak menyangkal yang dia berasa teruja dan bernafsu sekali apabila melihat isteri nya di gomol oleh Azwan tadi. Terasa batang nya mengeras. Keras yang tak pernah dia rasa kan selama ini.
Berbeza bila dia menelan pil Vimax ubat kuat yang di cuba nya dulu. Tadi, selepas menyaksi kan aksi antara Azwan dan isteri nya dia cepat cepat keluar dari opis dan menunggu di sebalik tembok luar pejabat isteri nya itu. Sebaik sahaja terdengar pintu bilik opis tertutup cepat cepat dia bersedia dan berpura pura jalan menuju ke opis isteri nya. Bukkk...
"Ehhh...sorry sorry.." Nazri meminta maaf apabila sengaja melanggar orang di depan nya.
"Ehh..takpe..ehh..err..Nazri".
"Laa..kau rupa nya Wan. Dari mana kau ni. Berpeluh sakan. Bersenam apa tengah tengah hari ni". Soal Nazri. Muka nya berkerut.
"Errr..aa..aku dari luar tadi. Pastu cari wife kau minta kunci spare rumah sewa workers. Ada sorang tu kunci bilik nya hilang". Azwan menerang kan.
"Ni aku nak cepat la ni. Tu yang peluh peluh..hahha". Azwan melawak. Tapi terdiam apabila Nazri menatap nya tajam.
"Ouhh". Nazri membalas pendek. "Oklah..Aku dengan Alya nak pergi makan ni". Lambat pulak balik rehat nanti". Nazri menyambung. Lalu mula melangkah.
"Hah..ookk..ok.." Azwan hanya menyengih melihat Nazri berlalu. Nazri perasan yang di mulut Azwan ada kesan gincu yang comot tadi. Sebab itu dia malas berbual lama dengan Azwan. Terus berjumpa dengan isteri nya di dalam opis.
Kini, Nazri hanya memandang tajam melihat isteri nya berjalan menuju ke kereta. Panas berangin meniup seolah sedang mempamerkan bentuk tubuh Alya di balik blouse yang pakai. Bentuk tubuh yang tercetak indah milik nya dulu kini telah di ratah oleh orang lain. Duppp..pintu kereta di tutup.
"Kita nak makan kat mana abg?" Soal Zaty.
"Hmm..tengok lah mana kedai yang bukak". Balas Nazri. Kereta bergerak.
---------------------------------------------------------
"Abgg..ahh..syg jangan..mmmpppph". ciuman kami bersatu di mulut. "mmmmmmmpppppphhhhhhh.......".
Hanya itu suara yang kedengaran di ruang tamu kami. Entah kenapa dengan suami ku hari ini. Tadi dia yang beria ia ingin ajak makan. Sekarang ni kami berada di rumah. Di ruang tamu. Sedang berciuman. Nazri bernafsu sungguh secara tiba tiba. Dari dalam kereta tadi tangan nya mula meraba raba. Dari dada ku. Peha ku. Kemaluan ku juga di usap pelan. Ghairah ku juga bangkit perlahan lahan bila dia goda begitu.
"Abg sayang syg". Nazri tiba tiba bersuara. Aku hanya terdiam.
"Abg ramas dada syg ye?" Nazri meminta izin. Aku masih tidak menjawab namun juga tak melarang. Nazri meramas lembut dadaku yang masih berbalut baju blouse tadi.
"ooowwwwhhhhh....abggg". Aku pun mula mendesah. Sememang nya dada adalah tempat paling sensitif di tubuh ku.
"Dada syg ni masih lembut, pejal, besar, abg suka". Nazri memuji ku. Ramasan nya mulai kasar.
"aaahhhhhhhh.....peeeelllannnn banggg....saaaakiiiit" Nazri pun menghentikan ramasan nya dan kemudian menyingkap baju dan bra ku ke atas, terpampanglah buah dada yang pagi tadi di hisap oleh Azwan.
"Dada syg ni cantik..putih, abg hisap ye syg....". Nazri berkata. Mulut nya di dekat kan ke puting ku yang mula mengeras.
"Jangan bang..nanti tak sempat nak masuk kerja...ahhh". Aku hanya memohon dengan pasrah. Tanpa mendengar kata kata ku, Nazri mula menghisap dan menjilat puting ku dengan kuat.
YOU ARE READING
Alya -Season 1
Mystery / ThrillerAku upload balik story lama aku ni utk peminat. Season 2 coming soon..