Part Satu

2.4K 40 9
                                    

Nazri membuka mata. Dia melihat sekeliling. Pelik. Sangat pelik. Rasa nya tak sampai beberapa minit dia berada di biliknya untuk tidur. Tapi kenapa dia kini berada di tempat asing ini. Bukan! Ini bukan tempat asing lagi bagi nya. Ini sudah kali ke dua! Nazri berdiri tegak memandang lurus ke hadapan. Di depan nya ada satu pintu merah. Pintu yang tombol pintu nya berwarna emas. Nazri mula melangkah. Dia tahu apa perlu dia lakukan. Sama seperti dia harus lakukan semasa pertama kali dia ke sini. Tangan nya memegang tombol pintu emas itu. Peluh menitik sedikit di tepi dahi nya. Tombol di pulas. Klik.

Perkenal kan nama aku Nazri. Umur aku 32 tahun. Bekerja sebagai seorang ketua pegawal keselamatan di sebuah kilang di Johor. Sudah pun berkahwin dengan gadis yang aku cintai sejak dari dari awal aku bekerja di syarikat ini. Nama isteri ku Alya Berumur 25 tahun. Orang nya berkulit putih. Mempunyai tubuh yang agak kurus dan lampai. Dada nya berkukuran 32B dan mempunyai punggung yang agak sederhana. Namun itu dulu sebelum kami berkahwin. Kini tubuh badan isteri ku sudah ada sedikit perubahan di mana dada dan punggung sedikit berisi. Ini menjadi kan tubuh nya kelihatan agak pejal sedikit. Alya bekerja sebagai pegawai Sumber Manusia di tempat aku bekerja. Aku beruntung sebab dalam ramai ramai lelaki di kilang ni. Aku menjadi pilihan nya. Mungkin sebab jawatan aku yang agak tinggi dan stabil berbanding pekerja kilang lain. Alya memilih diri ku. Kulit ku agak gelap sedikit. Sebab kerja aku memerlukan banyak membuat tinjauan di lapangan kerja.

Badan aku agak besar sedikit tapi bukan gemuk. Masa bujang dulu badan aku kurus. Tapi selepas berkahwin ni makin menjadi pulak badan aku naik. Tambah lagi perut ku sedikit ke depan. Rambut aku juga sedikit botak dan beruban. Faktor kerja yang tak menentu menjadikan aku kelihatan tua sebelum usia sebenar aku. Bila berjalan dengan isteriku. Ramai yang menyangka dia adalah adik aku. Tapi aku tak kisah sangat dengan apa yang orang kata.

Oleh kerana Alya bekerja di bahagian sumber manusia, satu kilang kenal dengan nya. Tambahan pula Alya memang peramah dan cantik orang nya. Apalagi sejak sudah berkahwin. Lekuk lekuk tubuh badan Alya semakin menyerlah. Alya suka mengenakan baju kurung dan kebaya sewaktu kerja. Pada hari sabtu ada masa dia memakai  blause dan skirt labuh. Alya memakai tudung. Tak labuh sangat dan juga tak pendek sangat. Tudung bawal sering menjadi pilihan nya. Namun tudung dan baju yang di pakai oleh Alya tak dapat menyembunyikan bentuk tubuh nya yang semakin membentuk. Aku sedar yang ramai lelaki lelaki di kilang aku ada masa mencuri pandang ke arah Alya bila berjalan. Kadang kala ada yang berani bersiut apabila Alya lalu di hadapan mereka. Kilang aku pekerja nya bercampur. Ada orang Malaysia, Bangla dan juga indonesia. Aku tak marah pun mereka walaupun mereka tahu aku adalah ketua pengawal. Malah aku berasa bangga dan kelakar apabila ada yang cuba mengurat Alya. Sebab aku yakin yang Alya isteriku tak akan melayan mereka. Tapi di sinilah kesilapan aku..

Aku mengalami masalah yang orang lain tak tahu. Di sebalik tubuh besar aku ini. Aku mempunyai batang kemaluan yang agak kecil sedikit. Malah aku mengalami masalah ejakulasi pramatang. Ini menyebab kan aku selalu tewas awal apabila bersama isteriku di dalam ranjang. Pada malam pertama perkahwinan ku, memang aku tak dapat pecah kan terus dara isteri ku. Baru sahaja Alya melakukan blowjob, aku sudah terpancut lalu rasa penat yang amat sangat dan terus tertidur. Aku hanya dapat memecah dara Alya selepas seminggu kami di ijabkabul kan. Itu pun aku terpaksa menyapu Gambir Emas dan juga telan 2 biji Vimax. Puas juga aku pergi berurut sana dini. Tapi hasil nya sekejap sahaja. Mungkin sebab aku ni jenis tak suka mengikut pantang larang dan petua orang lama. Kami masih belum di kurnia kan anak lagi walaupun telah hampir 2 tahun kami berkahwin. Di sebab kan rutin kerja aku yang kadang kala terpaksa bekerja pada hari Ahad, menyukar masa aku dengan Alya bersama. Ada masa Alya selalu menemani aku di kilang. Dia selalu bersendirian di pejabat nya walaupun aku suruh dia berehat di rumah sahaja. Dia tetap berdegil mahu kerja. Dia kata bosan kalau duduk di rumah sahaja. Dan kerap juga aku nampak ada beberapa staff lelaki dari department lain duduk lepak sekali bila waktu rehat. Yang selalu aku kerap nampak ialah Azwan dari bahagian logistic. Azwan berumur sebaya isteri Alya. Sudah pun berkahwin namun seperti kami, belum juga di kurnia kan cahaya mata. Azwan ni orang nya putih dan sedikit hensem dari ku. Aku dan Azwan boleh di kata kan rapat juga. Begitu juga Alya dan isteri Azwan, Nurul. Ahad minggu ini aku seperti biasa harus masuk kerja bagi memantau operasi kilang. Dan seperti biasa juga Alya ikut bekerja. Selepas punch kad pagi kami berpisah menuju ke pejabat masing masing.

Alya -Season 1Where stories live. Discover now