Nadal jesteś?
Witaj, mam dla ciebie jedno z najważniejszych chyba dla ludzi pytań.
Co to jest miłość? Tak, tak uczucie kochania kogoś więcej niz przyjazn, czyli wspólna wędrówka pomiędzy dobro i zło razem. Ah, ale zastanów się serio tego potrzebujesz? Potrzebujesz czegoś obok ciebie co dzień? Potrzebujesz wsparcia oraz miłości?...
Czy... tylko siebie samego oszukujesz ponieważ boisz się być sam lub już nie chcesz być sam. Wiesz o tym czy siebie okłamujesz nadal? Twoja decyzja ale sam dobrze wiesz jaka jest odpowiedz. Czynnik ludzki zawalił i miłość to jest nic innego jak zauroczenie na kilka miesięcy... lata... Prawdziwa miłość juz minęła przed nosem. Nie umiesz zagadać? Nie masz szans. Umiesz zagadać? Uzna cię za dziwaka który w głowie ma tylko 3 litery.
Kłamstwo powiedziane tysiąc razy które się powiększa i co raz większość ludzi zaczyna w to wierzyć staje się prawdą? Albo nieżeli coś się stało a nikt tego nie widział to czy to serio się kiedy kolwiek wydarzyło? Kłamstwo jest piękne lecz nie prawdziwe, za to prawda jest przerażająca ale prawdziwa.
Kłamstwo opiekuńcze 1.0:
1.Za bardzo wyrażasz swoją opinię. Rozmawiaj z osobami które kochasz tylko ale i wyłącznie o ich zainteresowaniach nie twoich, chyba że sami cię o to poproszą to i tak nie mów za dużo.
2.Klamstwa umią uwolnić miłość z kogoś rąk, poproś swoich pracowników by zaczepiali jak najbardziej nie przyjazny sposób twoją ofiarę którą chcesz. Podczas gdy będą to robić podejdź i ojcowsko ich przegoń. A ofiara będzie miała wobec ciebie dług, będziesz jego rycerzem w białej zbroi...
3.Czym jest dobro? Czy zawrze zło musi być gorsze od dobra? A może właśnie to dobro jest złem a złe jest dobrem. Nieśli tak to jestem dobrą osobą? Kim ja jestem by się narzucać. Lecz jak dobro jest złe a zło jest dobre to kim jest bóg?... Czy bóg może być w jakimś rodzaju manipulatorem...? Nieśli wszystko widzi i może to wiedział o tym co zrobią pierwsi ludzie... Czemu nie powstrzymał szatana?... Zostawiam cię z tą myślą aż zrozumiesz.
4.Masz nad kimś obsesje...? A może kłamiesz samego siebie "to tylko miłość" A jednak może mówisz prawdę ale podświadomie myślisz że kłamiesz? A może ja teraz cię kłamię...? Tak czy nie by zdobyć kogoś zaufanie oraz większy kontakt należy być lustrem. Zapytaj się co lubi najbardziej (hobby, zainteresowania itd."). I udawaj że lubisz dokładnie to samo. Działa jak na samców jak i samicach.
5.Myślisz że jesteś głupi? A może odwrotnie jesteś bystry/inteligentny? Nieśli to drugie omiń ten podpunkt, ale jak to pierwsze to coś ci wytłumaczę. Nie zawrze osoba która ma same dobre oceny lub same sukcesy w życiu musi być bardziej inteligentniejsza od tej "Gorszej". Przykład: Kujon z mega dobrymi ocenami oraz lepszy od nauczycieli może być mniej inteligentniejszy od żula który całe życie przesiedział przed sklepem.
6.Fobia publiczna? Pozwól że wytłumaczę gdyż dużo ludzi, wasza rasa to ma. Bardzo, ale to bardzo wstydliwy styl życia boi się coś kogoś zapytać nawet najłatwiejszych sprawach. Musisz z tym wygrać, bo jak będziesz cały czas sam oraz unikał światła świata oraz unikał wzrok przed wszystkim to kogo masz manipulować? Chyba tylko samego siebie.
Mózg ludzki jest taki słaby jak chce zapomnieć, ale z takim trzeba żyć. Zastanów się czy gdy mówisz kłamstwo dookoła to wmawiasz to innym czy kłamiesz samego siebie. Kontrolować da się każdego nawet samego siebie.
CZYTASZ
Życie: Klątwa czy dar
Novela JuvenilDla zagubionych albo znudzonych życiem. Uwaga czytasz na własną odpowiedzialność. Zawiera: Rady myślenia jako manipulant, brainwashing. Samo w sobie nie jest opowiadaniem lecz bardziej dziennikiem czasem będę tu pisał.