44 කොටස 🍓

676 91 185
                                    








" මොකක්ද කිව්වේ රූහි.....ගෙදර තත්ත්වෙ දැන දැනම ඔයා කොහොමද girl කෙනෙක්ට ආදරේ කරන්න ගත්තේ.... මමාගෙයි ඩැඩාගෙයි හැටි මම අමුතුවෙන් කියලා දෙන්න ඕනද....මට නම් ඕන දෙයක් මම කොල්ලෙක්නෙ...ඒත් තමුසේ...තමුසේ කෙල්ලෙක් රූහි...තමුසෙට පුලුවන්ද කෙල්ලෙක්ට ආදරේ කරලා ඉස්සරහට එන්න තියන ප්‍රශ්න කන්දට මූණ දෙන්න "

ආරුල් අයියා රූහිගෙ උරහිස් දෙක හොල්ල හොල්ල ටිකක් සද්දෙට කියද්දි රූහි අත් දෙක මිරිකන් ඇස් බිමට හරවන් ඇඩුවා...පව් දෙයියනේ....ආදරේ හිතෙන එක වැරැද්දක් නෙමෙයිනේ...

" මං try කලානෙ සුදු අයියේ....මම හුගක් try කරා...ඒත් මට බැරි උනා.....එයාව මග ඇරියා....එයාට බැන්නා....මගෙ ඇස් දෙකටවත් පේන්න එන්න එපා කිව්වා....ඒත් මට බෑ අයියේ...අනේ මට තේරෙන්නෙ නෑ මොනාද කරන්න ඕනා කියලා "

" ශිට් "

රූහිගෙ ඇඩිල්ල චුට්ට චුට්ට වැඩි උනා...ආරුල් අයියා රූහිගෙ උරහිස් දෙක අත ඇරලා බැල්කනි එකේ බැම්මට මිට මොලවලා පාරක් ගැහුවේ රූහිවත් ගස්සලා....

" කවුද ඒ කෙල්ල "

" .............. "

" කවුද ඒ කෙල්ල කියනවා රූහි.....මම දන්න කෙනෙක්ද "

රූහි අඩ අඩම බිම බලාගෙන ඔලුව වැනුවා.

" ත~තා~තාන්වි අක්කා "

බැල්කනි වැටට බර වෙලා උන්න ආරුල් අයියා ඉද්ද ගැහුවා වගේ කෙලින් උනා...එයා විතරක් නෙමේ නිදන් උන්න මාවත් නැගිට්ටුනා..... මොකක්ද යකෝ ඒ කිව්වේ....තාන්වි අක්කා...මේ මේ ආරුල් අයියට ප්‍රපෝස් කරලා තියන තාන්වි අක්කා.....දෙයියනේ ඒක වෙන්නෙ කොහොමද.....

" ආරුල් එක්ක කතා කරනකන් මං දැනන් හිටියෙ නෑ ආරුල්ටත් මට වගේම මේ මැරේජ් එක කරන්න ඕන් නෑ කියලා... මං ඩෑඩ්ට ඕනා විදිහට හැසිරුනාට ඇත්තටම මම ආදරේ කරන කෙනෙක් ඉන්නවා දේව්...ඒත් අපිට කවදාවත් එකතු වෙන්න බෑ "

එදා බිග් මැච් එක දවසෙ තාන්වි අක්කා කියපු වචන මගෙ ඔලුව ඇතුලෙ දෝංකාර දුන්නා...එතකොට එයා එදා ඒ කිව්ව එයාගෙ ඒ ආදරේ අපේ රූහිද....

" සු~දු අයියේ "

" අනික් එක රූහි ගෙවල් වලින් තාන්විව ප්‍රපෝස් කරලා තියෙන්නෙ මට....හරි ඒක ප්‍රශ්නයක් නෑ කියමුකො ප්‍රපෝස් කරපු පලියට මම මැරි කරන්නෙ නෑනෙ...ඒත් ඩැඩාලගෙ ඔලුව මේ දවස් වල තියෙන්නෙ මොනවද කියලා ඔයා නොදන්නවා නෙමෙයිනෙ රූහි "

♥🍓 _𝗦𝘁𝗿𝗮𝘄𝗯𝗲𝗿𝗿𝘆_ 🍓♥ ( Non ff )Where stories live. Discover now