~2~

0 0 0
                                    

Viky:
Ráno jsem si udělala takovou klasiku, hygiena snídaně atd. Pak jsem se vydala do školy, a mám v plánu toho kluka vyhledat. Akorát jediné co nevím je, jestli ho potkám. Přišla jsem do školy, a on stál na dvorku a jak mě viděl tak šel ke mě.
V: ahoj.
P: ahoj.
V tom se ke mě všichni začali kupit, ale zastavil je.
P: tak dost! Kdo se k ní přiblíží, bude mít co dělat se mnou!
V tom se vystrašili a radši odešli.
P: dobrý?
V: ano děkuju.
Chtěla jsem jít, ale chytl mě za ruku.
P: počkej.
V: ano?
P: kdy tě zase uvidím?
V: o přestávce.
Usmála jsem se, a pak jsem šla do školy. Nějak jsem to musela přežít😂 no o přestávkách jsme se viděli, a po škole jsem se šla projít. Celkově to bylo zvláštní všichni se na mě otočili, ale nic neudělali což je nezvyklé. Ale neřešila jsem to byla jsem ráda, že mám klid aspoň na chvíli. Pak jsem se vrátila domů, a šla jsem se učit a pak jsem byla na zahradě. Dnes je opravdu krásně, a popravdě jsem cele odpoledne byla venku a užívala jsem si sluníčko a písničky. A večer jsem udělala večeři, poté jsem si udělala hygienu šla spát. A těšit se na zítřek nejen do školy ale i na zítřejší koncert, hrozně se těším. Tak posuneme se na ráno, udělala jsem si hygienu snídani a šla jsem se převléknout. Poté jsem vyrazila do školy, na dvorku nikdo nebyl snad jsem nezaspala což je blbost protože je 7:30. No vydala jsem se do třídy, všechno bylo v pořádku a co jsem vám neřekla tak jsem se víc začala bavit s Petrem. A ještě jedeme vybrat šaty, musim mít trochu času. Vybírání šatů šlo celkem dobře, bohužel při vybírání jsem si fotku neuděla, ale na koncertu to bylo nádherný. Určitě spousta z vás zná ten pocit když lidi zpívají s vámi. No nic následující den jsem šla do školy ale vůbec jsem nevěděla co mě čeká, jediný kdo mě nesnáší jsou popular girl protože mi závidí. Obvinili mě, že jsem jim vzala nějaký věci nebo co opravdu vůbec nevím o co jim jde, doufám, že se to brzy vyřeší.
Vyřeší se to, a dají popular girl Viky pokoj?












Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 27 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Once upon a songKde žijí příběhy. Začni objevovat