ក្រោយពីជួបរឿងតក់ស្លុត dani និង haerin ឈរនៅមុខទ្វារវិមានបន្តិចមកទ្វាររបងបានបីេកមានឡានមួយបីេកចេញមកហើយអ៊ុំ namjoon ដែលត្រូវជាមេការមីេលខុសត្រូវក្នុងផ្ទះបានបីេកទ្វារឡានចេញមកដោយស្នាមញញឹមហើយ haerin បានរត់ទៅអោបគាត់ព្រោះនាងស្រឡាញ់គាត់ដូចជាឪពុកទី2 របស់នាងយ៉ាងចឹង។
"អ៊ុំ namjoon ខ្ញុំនឹកអ៊ុំណាស់"
"ខ្ញុំក៏នឹកអ្នកនាងតូចដែរមីេលចុះខាងជួបអ្នកនាងតូចយូរប្លែកច្រីេនណាស់"
"អ៊ុំវិញមិនប្តូរទៅណាទេនៅតែសង្ហារដូចដីេមនិយាយចឹងអ៊ុំុំ jin សុខសប្បាយទេ? (Jin ភរិយារបស់ namjoon)"
"សុខសប្បាយធម្មតាទេអ្នកនាងតូច"
គាត់ងាកមកចាប់អារម្មណ៍នឹង dani ដែលឈរក្បែរនោះ។"អ្នកនាងតូចនោះគឺជាមិត្តស្រីរបស់អ្នកនាងតូចដែលអ្នកនាងតូចនិយាយថានាំមកលេងលោកប្រុសលោកស្រីមែនទេ???"
"អឺ...ចាសអ៊ុំ"
"មិត្តស្រីរបស់អ្នកនាងតូចពិតជាស្អាតដូចលោកស្រីនិយាយមែន"
"ជំរាបសួរអ្នកនាងរីករាយណាស់ដែលបានជួប អ្នកនាង"
គាត់ប្រញាប់ទៅរាក់ទាក់អនាគតចៅហ្វាយ។"ខ្ញុំក៏រីករាយដែលបានជួបអ៊ុំដែរអ៊ុំ-"
"Namjoon"
គាត់និយាយ"ចាសអ៊ុំ namjoon ខ្ញុំក៏រីករាយដែរដែលបានជួបអ៊ុំ"
"បាទៗ អញ្ចឹងសូមអ្នកនាងទាំងពីរឆាប់ឡីេងមកលោកប្រុសលោកស្រីកំពុងចាំ"
និយាយរួចពួកគេក៏ឡីេងឡានក្នុងនោះក៏បានឲ្យយីេងឃីេញដែរថាវិមាននោះពិតជាធំណាស់បីេដីេរ ល្មមម៉ាចុកដីេរដែរដូច្នេះហីេយទីេបមានឡានមកទទួលពួកគេ។ ពេលទៅដល់អ៊ុំ namjoon បានទៅបីេកទ្វារឲ្យ dani និង haerin។"អ្នកនាងតូច!!!!!!"
ពួកគេបានងាកទៅមីេលសំលេងនោះក៏បានឃីេញ អ៊ុំ jin ដែលត្រូវជាមេដោះនិងត្រូវជាភរិយារបស់ namjoon បានរត់ចេញមកទទួលស្វាគមន៍អ្នកនាងតូចរបស់គាត់។"អ្នកនាងតូចនេះជាអ្នកនាងតូចរបស់ខ្ញុំពិតមែនហ៎?"
គាត់និយាយថែមទៀតចាប់បង្វិលខ្លួនរបស់ haerin"ចាសអ៊ុំគឺខ្ញុំហ្នឹងហីេយ haerin របស់អ៊ុំនោះអី"
"namjoon បងជួយមកទះអូនមួយដៃមកថាអូនមិនមែនកំពុងយល់សព្វទេមែនទេ???"
គាត់និយាយធ្វើឲ្យគ្រប់គ្នាសីេច
YOU ARE READING
You're my star (bbangsaz)
Romantikវាគឺជាអភិនិហារដែលអោយពួកយីេងបានជួបគ្នាម្តងទៀតបន្ទាប់ពីរយៈពេល9ឆ្នាំ... "ឯងមីេលទៅផ្កាយទាំងនោះមីេលវាស្អាតទេ?" "ត្រូវហើយវាស្អាតណាស់" "ស្អាតដូចឯងចឹង" "ឆ្តួត~" -luna