-ថ្ងៃថ្មី
អ្នកស្រី jeon បានមកប្រទេសកូរ៉េនៅពេលព្រឹកដោយ jungkook បានទៅទទួលគាត់។ ហើយក៏មិនភ្លេចប្រាប់គាត់ថានាយបានរកប្អូនស្រីឃីេញហីេយ។
"ពិតមែនហ៎ jungkook? ម៉ាក់ពិតជាសប្បាយចិត្តណាស់ ហើយម៉ាក់ប្រាកដថាប៉ាកូននឹងសប្បាយចិត្តដែរ"
អ្នកស្រី jeon និយាយទាំងញញឹមទៅកាន់កូនប្រុស។"បាទម៉ាក់ លោកប៉ា pham ច្បាស់ជាសប្បាយចិត្ត"
"និយាយចឹងកូនអាចនាំម៉ាក់ទៅជួបនាងបានទេ?"
"ពិតណាស់ ប្រាកដជាបានណាអ្នកម៉ាក់"
និយាយហើយពួកគេក៏ធ្វីេដំណីេរទៅហាងរបស់ bbangsaz។ ពេលទៅដល់ jungkook គេបានចុះមុនទៅរក hanni ឯរាងតូចវិញនាងសប្បាយចិត្តណាស់ដែល jungkook មកលេងនាង។"hanni ឯងសុខសប្បាយទេបងនឹកឯងណាស់?"
"ខ្ញុំសុខសប្បាយទេចុះបងវិញ"
"បងក៏សុខសប្បាយដែរ តែបងមានមនុស្សពិសេសចង់បង្ខាញឯងចាំបងបន្តិចណា"
និយាយរួចក៏ដីេរចេញទៅឡានទុកឲ្យរាងតូចនៅឈរឆ្ងល់ម្នាក់ឯង។ បន្តិចក្រោយមក jungkook បានដីេរចូលមកវិញរួចទាំងវត្តមារបស់អ្នកស្រី jeon ដែលធ្វើឲ្យ hanni ឆ្ងល់ថាស្រ្តីម្នាក់នេះជាអ្នកណា?"Hanni នេះគឺអ្នកម៉ាក់ jeon"
អ្នកស្រី jeon បង្ខាញស្នាមញញឹមទៅកាន់ hanni ដែលឈរធ្វីេមុខមោគៗនោះ។"Hanni ទីបំផុតបានជួបកូនហីេយកូនពិតជាស្រស់ស្អាតមែន!!!"
គាត់និយាយហីេយថែមទាំងចូលមកអោបរាងតូចទៀតផងឯ hanni នាងនៅតែភាំងៗ។"តើ អ-អ្នកស្រីជាអ្នកស្រី jeon ពិតមែនហ៎??"
"ត្រូវហើយតែកុំហៅម៉ាក់ដូច្នេះអីពួកយីេងជាគ្រួសារទេ"
បន្ទាប់មកអ្នកស្រី jeon បានប្រាប់រឿងរ៉ាវទាំងអស់ដល់ hanni ដែលធ្វើនាងសឹងទប់ទឹកភ្នែកមិនបាន។"ខ-ខ្ញុំ មិនដឹងថាត្រូវនិយាយអ្វីទេ"
hanni និយាយទាំងអួលដីេមកហីេយអ្នកស្រី jeon បានចូលមកអោបនាង។"កន្លងមកកូននឹងអ្នកបង pham ប្រហែលជាលំបាកច្រើនហើយឲ្យម៉ាក់សុំទោសម៉ាក់នឹងបង jungkook របស់កូននឹងសន្យាថាមិនធ្វីេឲ្យជីវិតរបស់កូនលំបាកទៀតទេ ម៉ាក់នឹងស្រឡាញ់កូនឲ្យដូចជាកូនស្រីបង្តើតរបស់ម៉ាក់"
jungkook បានចូលមកជិត hanni ហើយនិយាយទៅនាង។
YOU ARE READING
You're my star (bbangsaz)
Romanceវាគឺជាអភិនិហារដែលអោយពួកយីេងបានជួបគ្នាម្តងទៀតបន្ទាប់ពីរយៈពេល9ឆ្នាំ... "ឯងមីេលទៅផ្កាយទាំងនោះមីេលវាស្អាតទេ?" "ត្រូវហើយវាស្អាតណាស់" "ស្អាតដូចឯងចឹង" "ឆ្តួត~" -luna