Dream

22 5 21
                                    

Rora'nın anlatımından

Yine her zamanki gibi bu lanet okul için kalkmıştım.Okul niye var ki? Ben ezik bir kızdım.O yüzden kimseyle konuşmak istemiyordum.Arkadaş grubum hariç. Chiquita,Pharita ve Rami.Onlarla ilkokuldan beri arkadaştık.Ve sabahları okula beraber gidiyorduk.Bunları düşünürken geç kalacağımı fark ederek yataktan çıktım ve lavaboya gittim.Elimi yüzümü yıkarken ablam kapıya vurdu.

Wony:
Rora hadi çık artık.Geç kalıcaksın. Bende işe geç kalacağım.

Niye bağırıyordu ki sabah sabah.Tuvaletten çıktığımda tam odama gidecekken ablam kolumdan tutarak kendine doğru çevirdi

Wonyoung
Ne oldu gözlerine.Ağladın mı gece?

İstemeyerek cevap verdim

Rora
Abla okula gitmek istemiyorum artık.

Wonyoung
Akşam eve gelince herşeyi anlatacaksın. Saat 8 oldu.Anlatmazsan seni döverim çocuk.

Rora
Tamam ya kızma

Dedim yüzümü büzüştürerek.Ablam yanaklarımdan sıkarak

Wonyoung
Böyle yapınca çok tatlı oluyorsun.Erkekler nasıl dayanıyor sana yaaa.

2 dakika sonra sonunda ablamdan kurtulmuştum. Odama gidip hazırlandım.Ve hemen evden çıktım.Ablam idoldü.Ben ise stajyerdim.Arkadaşlarım ile birlikte.Ama 3 kişi daha vardı.Ahyeon Ruka.Ve en önemlisi Asa.Onlar ile aynı grupta olacağımız dedikodusu vardı.Ama bir sıkıntı daha vardı.Asa Ruka ve Ahyeon resmen okulun zorbalarıydılar.Ve bu zorbalığı bizede yapıyorlardı.Yani bize zorbalık mı yapıyorlar,rahatsız mı ediyorlar. Orası biraz karışık.Çünkü Ahyeon Chiquita'ya,Ruka Pharita'ya,Asa ise bana yavşıyordu.Daha açık konuşmak gerekirse bizi duvar arasına sıkıştırıp öpmeye çalışmak, dokunmak,gözleriyle sürmek ve daha fazlası.Asa elebaşlarıydı.İlk Asa beni herkesin içinde duvarın arasına alıp öpmeye çalıştığında başlamıştı herşey.Okul bitse şirkette beraberiz.Şirketten çıksak yurtta beraberiz. Ve bunu hep yapıyordu.Asa,Ruka ve Ahyeon lezbiyendi.Ama ben şuana kadar kimseden hoşlanmadığım için ne olduğumu bilmiyordum.

Rami
Rora iyi misin?

Pharita
Evet biraz moralin yok gibi

Rora
Ne zaman çıkış yapıcaz ve bu sapıklardan kurtulacağız?

O sırada Asa zıplayarak yanıma geldi ve yanağımdan makas alıp koşarak ve zıplayarak konuştu.

Asa
Hiç bir zaman bebeğim

Rora
Offf sal beni ya.

Asa
Seni salmak kendime bir hakaret olur bebeğim.

Rora
Bebeğim deme bana

Asa
Bebeğim

🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬
KESTİİİİİİİİK

Evet yine ben ve yine yeni bir fic.Wonyoung'ın Rora'nın ablası olmasının sebebi herkes benzetiyor.O yüzden ablası yaptım(Çok zekiyim)

Bir sonraki bölümde görüşürüüüüüz.

Benimle kal~RorasaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin