(Düz yazı)
Resmen kafamdan aşağı kaynar sular dökülmüştü. En yakın arkadaşlarımla artık görüşemeyecektim. Ağlamaya başladım. Hiç birisi herhangi birşey yapamadı. YG yüzünden sadece izleyebildiler. Sinirlerim bozulmuştu. Ayağa kalktım ve odadan çıktım. Şirketten ağlayarak çıktığımı gören herkes kameralarla beni çekmeye başladı. Okula doğru gittim. O sırada birisi kolumdan tutup kendine doğru çekti. Gözlerimi kapatmıştı. Kim olduğunu görememiştim. Dudağımdan öptü ve gitti. Arkasından baktım. Ağlayarak güldüm. Bu kişi Asa'ydı. Herşey bir anda olmuştu. Birkaç dakika sonra okula varmıştım. Şu anda tenefüstü. Normalde okula geç gelsem bile arkadaşlarımla gelirdim. Onlarla gelmediğim herhangi bir gün yoktu. Ama bu sefer tek ve ağlayarak gelmiştim. Herkes bana şaşkın bir şekilde bakıyordu. Hiç kimseyi umursamadan sınıfa gittim. Sırama oturdum ve ellerimi sıraya koyup kafamı kollarımın üzerine koydum ve ağladım. Artık arkadaşlarımla değildim. Hayatımda kimseyle bu kadar yakın olmamıştım. Ama Yang Hyun-suk beni arkadaşlarımdan, dostlarımdan, hatta kardeşim gibi gördüğüm insanlardan ayırmıştı. Herkesin bana baktığı kesindi. Ama umrumda değildi. Hemde hiç. Ya birdaha onlarla konuşamazsam? Ya birdaha onlarla görüşemezsem? Ne yapardım ben. Ben onlarsız yaşayamazdım. Onlar benim için her şey demekti. Herkes bizi sadece grup üyeleri sanarken biz kardeş gibiydik. Arada kavga ediyorduk. Ama gerçekten birbirimizi çok seviyorduk. Ben onlar olmadan 1 dakika bile geçiremezken Yang Hyun-suk onlarla görüşmemi tamamen yasaklamıştı. Bu çok ağır bir cezaydı. Eğer fanlar bunu öğrenirse çok kötü şeyler olabilirdi. Çünkü bitin herkes Asa ile beni shipliyordu. Ve çıkış yapmasını istedikleri ilk 2 kişi ben Asa'ydık. Yang Hyun-suk bizim çıkış yapmayacağımızı açıklarsa kavga çıkardı. Ama bu Yang Hyun-suk'un çok umrunda değil gibiydi. Çünkü YG kurallarda çok katı bir şirketti. Ve aldığı bu karardan geri dönüceğini sanmıyordum...
🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬
KESTİİİİİKUzun zaman sonra yine ben🙂. Lütfen bana kızmayın🥺. Lgs senem 🥺.
Offff. Hiç ders çalışasım yok🥺. Ve haftaya perşembe deneme sınavı var😭😭😭.
Sınavlarım 💩 gibi🙂. Sizin sınavlar nasıl? 🙂
Dün toplantı vardı🙂. Hocalar asla telefonları vermeyin dedi😭😭😭. Ama bu Yağmur Erva Demir'e işler mi🙂. HAYIR TABİKİ🔥🔥.
Merak etmeyin. Bu sefer diğer bölümü yazdım🙂. Bir kaç güne atarım🙂.
Bu arada bu bölümleri okulda yazıyorum🙂.
Buda size spoiler olsun🙂
Nys çok uzattım gene🙂. Kendinize iyi bakım. BYYYSSS😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle kal~Rorasa
FanficBir sapık arkadaş grubu ve onların sapıklıklarına maruz kalan bir arkadaş grubu. Bu iki arkadaş grubu yakında 1 K-Pop grubu olucaklar. Ama sadece bir K-Pop grubu olarak kalmayacaklar...