Czerwone Zło - mroczne początki (część 3) @RedEdith22 ❀ AgusiaSzczygiel

8 3 0
                                    

Powyżej audiobook wynikły ze współpracy z RedEdith22 ↑

Opis:

- Nie tak miała wyglądać ta wycieczka... Gdzie się wszyscy podziali? Coś mnie ominęło?

Tak właśnie zaczyna się przygoda Edith - od niemiłej niespodzianki. W zrujnowanym mieście jednak poznaje intrygującego mężczyznę, który przedstawia się jako Numer 22. Dziewczyna nie spodziewała się, że pośród zgliszczy i mroku, znajdzie przyszłego męża.

39 lat później... Życie Edith nie należy do najprostszych. Samotnie wychowała syna Noria i razem trudnią się szemranym biznesem, jakim jest handel planet. Młodzian, na jednej z misji podbojowych, odnajduje niesprawdzony wehikuł czasu. Pod wpływem silnych emocji, używa go, aby zapobiec zniknięciu ojca sprzed 23 lat. Pokrętła od maszyny jednak niechcący przesuwają się, a Norio nie trafia tam, gdzie powinien.

Czy ingerencja w czasoprzestrzeń odmieni tylko jego życie? Czy w końcu dowie się, co się stało z ojcem i czy Edith wybrała właściwą ścieżkę życiową, zakochując się w brutalnym potworze o ludzkim wyglądzie?

Zapraszam na perypetie rodziny handlarzy, których życie nie jest usłane różami, co najwyżej ich cierniami.

Będzie nam bardzo miło, jeśli zostawicie pod filmikiem łapkę w górę, komentarz i suba na kanale <3

Kwieciste audiobookiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz