Az öt család az olasz-amerikai maffia öt nagy New York-i szervezett bűnözőklánjának átfogó neve, amelyet Salvatore Maranzano 1931-ben, aratott győzelmét követően hozott létre. A rangléta legfelső fokán a Salvatore család állt, apám legbizalmasabb barátjának családja, kinek volt három fia, Salvatore Carlas a legidősebb gyermek, Salvatore Cosimo középső gyermek , és Salvatore Cristian a legkisebb gyermek. Utánuk következtünk mi, a Genovese famigila ahogyan a Salvatore család mi is hárman voltunk testvérek mint ahogy a többi maffia család is. Genovese Raffaele ő a legidősebb mindhármunk közül, aztán következett Genovese Matteo a középső fivérem, és következtem én a legkisebb Genovese Aurelia. Utánunk jött Bonanno famigila Bonanno Pier ahol ő volt a legidősebb testvér, tőle egy évvel fiatalabb Bonanno Elias volt, és a legkisebb Bonanno Byanca az egyedüli lány gyermek. Alattuk lévő család a Colombo famigila volt az az anyánk édes testvérének a családja ahol egyetlen egy fiú gyermek volt, Colombo Diego a legidősebb testvér, utána következett Colombo Elena és Colombo Fausta. Az utolsó két famigila a Gambino és a Luchesse volt. A Gambino családnak három fia volt, a legidősebb Gambino Rosario volt, a középső Gambino Nicolas, a legkisebb pedig Gambino Piero volt. A Luchesse famigila egy fivérből és két lányból állt az az Luchesse Vito, Lucchese Bruna és Lucchese Ceria volt. Ezek voltunk mi a Cosa Nostra maffia. Salvatore Carlo a "Capo,, pár hete úgy döntött hogy ahogy eléri a hatvanhat életévét at adja a legidősebb fiának a maffiát. Ezzel nem is lenne gond, ha nős lenne. Carlo úgy döntött hogy a fiát csakis a legbizalmasabb bartjának adja az az apámnak aki persze repdesett az örömtől hogy végre egyesíthetjük családjainkat, csak ezzel az volt a gond hogy a családban én vagyok az egyetlen lány gyermek.
YOU ARE READING
Az egyezség
DiversosSalvatore Carlas, az olasz maffia vezérnek a legnagyobbik fia. Aki egy hónap múlva átveszi apjától a maffiát. Ezzel csak egy gond van. Nőtlen. Az apja Mr.Salvatore úgy döntött hogy a fiát csakis a legbizalmasabb bartjának adja az az Mr.Genovese-nek...